در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 3

    پوست چرب و مختلط

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    279٬800 تومان
    235٬000 تومان

    خصوصیات پوست مختلط

    از مهم ترین مشخصات پوست های مختلط جوش های سرسیاه و سفید می باشد. همچنین در ناحیه ای از صورت (قسمت بینی و پیشانی)، پوست به دلیل چربی بیشتر براق به نظر می رسد این پوست ها بیشتر مستعد آکنه و جوش هستند.  پوست مختلط به دلیل آنکه در قسمت هایی خشک و نیز در بخش های دیگر چرب است، بیشتر مستعد خشکی و حساسیت می باشد، و ترکیبات و فرمولاسیونی که بتواند تعادل چربی را در جاهای مختلف پوست برقرار کند از اهمیت زیادی برخوردار است.

     

    کرم ضد آفتاب مناسب پوست های مختلط

    برای محافظت از پوست مختلط در مقابل نور آفتاب کرم هایی با ترکیبات خاص نیاز است. استفاده از کرم ضد آفتاب برای پوست مختلط باید بتواند آبرسانی کامل را به لایه های عمیق پوست داشته و نیز باعث متعادل شدن و توازن چربی در قسمت های مختلف پوست گردد. همچنین باید طوری باشد که نه آنقدر چرب که بر روی پوست بماسد و نه به دلیل فاقد چربی بودن پوست را دچار پوستگی کند. همینطور بتواند مواد غنی از آنتی اکسیدان و ویتامین را به پوست برای تغذیه و آبرسانی تامین کرده و پوششی کامل از لایه های محافظ در برابر اشعه های مضر خورشید بر روی سطح پوست ایجاد کند.

     

    روش درست مصرف کرم ضد آفتاب

    متاسفانه یک باور غلط وجود دارد که اکثر ما سعی می‌کنیم در استفاده از کرم ضد آفتاب صرفه جویی کنیم، در حالی که این موضوع کاملا اشتباه بوده و باعث از بین رفتن تاثیر ضد آفتاب می‌شود. معمولا ضد آفتاب را در هر بار استفاده باید به میزان 2 بند انگشت روی کل صورت بمالیم و در روزهای آفتابی هر 2 ساعت یکبار آنرا تمدید کنیم. توصیه می شود بیست دقیقه قبل از خروج از منزل ضد آفتاب را استفاده کنید و همچنین در روزهای ابری نیز استفاده از ضد آفتاب برای شما ضروری خواهد بود.

    ضد آفتاب های پوست چرب و مختلط

     

    بهترین ضد آفتاب پوست چرب

    اگر تمایل دارید استفاده از کرم ضد آفتاب براتون آزاردهنده نباشه و مشکلات مربوط به پوست چربی که دارید بیشتر نشه، لازمه که حتما از کرم ضد آفتاب مخصوص پوست چرب استفاده کنید. این ضد آفتاب ها به هیچ عنوان احساس خفگی برای پوست ایجاد نمیکنن و درخشش و براقیت بیش از حد هم برای پوست چرب به وجود نمیارن و از همه مهمتر باعث ایجاد جوش و اکنه هم نمیشوند. اغلب کرم های ضد آفتاب با خاصیت SPF و دارای درجه ای از آن هستند. که برای پوست های چرب بهتر است از SPF با شماره بالا استفاده شود. برای پوست های چرب کرم های ضد آفتاب باید فاقد چربی یا Oil free باشد. بهترین کرم های ضد آفتاب برای پوست های چرب باید علاوه بر اکسید روی و فاقد چربی بودن، دارای اکتینوکات، هوموسالات، اکتو کریلین و اکسیبنزون، اکتسالیت و اووبنزون باشد. دیگر آنکه یک محصول خوب کرم ضد آفتاب برای پوست چرب باید حاوی آنتی اکسیدان، ترکیبات ضد آلرژی، آبرسان خوب، و محافظت کننده از اشعه های مضر UV خورشید و خاصیت ضد تعریق و ضد چروک داشته باشد.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا