در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 1

    شامپو حجم دهنده مو

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    بهترین شامپو حجم دهنده مو

     انتخاب این نوع شامپو باید متناسب با جنس مو، آب و هوای منطقه سکونت و طبع مصرف کننده دارد. شامپوهای ایرانی و خارجی زیادی در وبسایت داروخانه دکتر یزدیان برای حجم دادن به موها و پرپشت کردن آنها وجود دارد که آقایان و خانم ها در گروه های سنی مختلف می توانند از آنها استفاده کنند. یک برند خوب شامپو حجم دهنده مو باید دارای محدودیت های جنسیتی و سنی نباشد و همه آحاد جامعه بتوانند از آن استفاده کنند.

     

    ترکیبات شامپوهای حجم دهنده مو

    شامپو حجم دهنده مو با داشتن ترکیبات مینو آمین به موها حجم می دهند. همچنین پلیمر پلی کوآترنیوم موجود در برخی از انواع شامپو حجم دهنده مو سبب می شود که الکتریسیته ساکن موجود در موها از بین برود.عموما ویتامین های موجود در انواع شامپو حجم دهنده مو فقط به تقویت مو کمک می کنند اما پروتئین موجود در این شامپوها با تقویت کراتین مو به پرپشت کردن مو می انجامند و به مرور زمان و در طول استفاده تاثیر خود را می گذارند. آنتی اکسیدان های طبیعی و مواد پلیمری مرکاتیونیک و دایمتیوکون می توانند یک شامپو معمولی را به شامپو حجم دهنده مو  تبدیل کنند تا علاوه بر خاصیت پاک کنندگی شامپو، موها پرپشت و  درخشنده و براق شوند.

     

    شامپو حجم دهنده مو

    علت موهای نازک و کم پشت

    دلایل مختلفی باعث نازک و کم پشت شدن موها می شوند که عبارتند از: ژنتیک، بسته شدن فولیکول های مو، سلامت عمومی و عادت های بد، رژیم غذایی نامناسب. گاهی اوقات نیاز است با استفاده از بهترین شامپو پرپشت کننده مو، موها را ضخیم و پرپشت کرد. پس اگر خودتان با اقدامات ساده مراقبت از مو موفق نشدید موهایتان را ضخیم و پرپشت کنید، حتما از بهترین شامپو برای موهای کم حجم و نازک استفاده کنید. بهترین شامپو پرپشت کننده مو ضمن برخورداری از قدرت پاک کنندگی و تمیز کنندگی بالا با افزایش قدرت و سلامت موها خیلی زود آن ها را از کم حجمی و نازکی نجات می دهند.

     

    نحوه مصرف شامپوهای حجم دهنده مو

    بهتر است در ابتدا کمی موها را خیس کرده و با توجه به حجم موها مقداری از شامپو حجم دهنده مو را روی موهای سر بمالیم و به طور کامل آنها را به آرامی ماساژ دهیم و حدود سه دقیقه اجازه دهیم روی سر بماند تا مواد شیمیایی و عصاره های گیاهی موجود در شامپو بتوانند تاثیر خود را روی موها بگذارند. برای اثربخشی بهتر شامپو در طول شست و شو از  آب خیلی سرد و یا خیلی داغ استفاده نشود و به آب ولرم اکتفا کنیم. در هنگام ماساژ موها بیشتر ریشه موها ماساژ داده شود تا اثرات شامپو برای مدت بیشتری روی موها بماند، این شامپوها عموما بعد از چهار تا پنج بار تاثیر خود را می گذارند.  

     

    سخن پایانی

    برای حجم دادن به موها بهتر است از نوع شامپو حجم دهنده مو استفاده شود که علاوه بر حجم دادن به موها ضد چربی باشد زیرا موهای چرب اصولا نازک تر نشان داده می شوند و بهتر است چربی موها گرفته شود.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا