در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 2

    مکمل گیاهی لاغری

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    138٬000 تومان
    103٬500 تومان
    264٬000 تومان
    155٬000 تومان
    پیشنهاد شگفت انگیز

    مکمل های گیاهی کاهش وزن و لاغری

    یکی از راه های کاهش وزن استفاده از مکمل های گیاهی است. به طور کلی قرص های کاهش وزن ۲ نوع هستند گیاهی و غیر گیاهی. ترکیبات اصلی این مکمل ها از عصاره و مواد موثره گیاهان گرفته شده است. این تصور که گیاهان دارویی یا داروهای گیاهی به دلیل طبیعی بودن عاری از هر گونه عوارض جانبی هستند، کاملا اشتباه است. بهتر است این طور بگوییم که عارضه گیاهان دارویی بسیار کمتر از داروهای شیمیایی است اما به هر حال اگر در مصرف گیاهان دارویی نیز هشیار نبوده و بیش از اندازه آنها را مورد استفاده قرار دهید ممکن است با عوارض جانبی نامطلوبی مواجه شوید.

     

    انواع مکمل های لاغری گیاهی

    • مکمل کاهش اشتها

    این دسته از قرص ها برای افرادی که توانایی کنترل اشتهای خود را ندارند پیشنهاد می شود. در واقع قرص های کاهش اشتها حاوی ترکیبات گیاهی از جمله فیبرهای غذایی هستند که با جذب آب حجیم شده و شما احساس سیری خواهید کرد، در نتیجه یکی از مهمترین عوامل چاقی یعنی پرخوری از بین خواهد رفت. این دسته از قرص ها در ابتدا از چاق شدن بیشتر جلوگیری می کنند و به مرور زمان نیز بدن برای دریافت انرژی از چربی های موجود استفاده می کند و بدین ترتیب باعث لاغری و کاهش وزن نیز می شوند.

    • مکمل چربی سوز

    مکمل های چربی سوز حاوی ترکیباتی مثل چای سبز هستند که باعث افزایش سوخت و ساز بدن و چربی سوزی می شود. در واقع این دسته از قرص ها سرعت متابولیسم و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهند تا بدن را برای تولید انرژی بیشتر تشویق کنند.

    • مکمل افزایش سوخت و ساز بدن

    با افزایش سوخت و ساز بدن کالری های بیشتری سوخته می شود و به این طریق وزن کاهش پیدا می کند.

    مکمل های گیاهی لاغری

    قرص لاغری گیاهی

    قرص لاغری گیاهی انواع مختلفی دارد و همگی آنها با استفاده از خواص گیاهان دارویی باعث لاغری در فرد مصرف کننده می شوند. استفاده از قرص های لاغری برای کاهش وزن ، می تواند به شما مزایای اضافی نیز بدهد ، زیرا این قرص های لاغری حاوی گیاهان دارویی می باشد که برای سلامتی فواید بسیار زیادی دارد. قرص لاغری گیاهی همانطور که از نامشان پیداست قرص هایی هستند که برای کاهش وزن مصرف می شوند و حاوی ترکیبات گیاهی می باشند.  قرص های لاغری به عنوان یک راه حل مستقل برای کاهش وزن سریع و آسان طراحی نشده اند ، بلکه به عنوان یک مکمل برای کاهش وزن شما تولید شده اند.

     

    سخن پایانی

    با مصرف مکمل های گیاهی و طبیعی می توان به روند کاهش وزن و لاغری کمک شایانی نمود. مکمل های گیاهی زیادی برای کاهش اشتها و سوزاندن چربی وجود دارد؛ اما باید اشاره داشت که لاغری با مکمل های گیاهی تنها برای برخی افراد اثربخش بوده و در عده ای ممکن است موثر واقع نگردد. به خاطر داشته باشید که برای ماندگار کردن نتایج به دست آمده از این عمل چربی سوزی ، حتما باید یک رژیم غذایی سالم داشته باشید تا به این ترتیب از بازگشت دوباره چربی به شکم و پهلو جلوگیری کنید.

     

     

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا