در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 2

    غذای کودک

    دسته‌بندی‌ها
    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    بهترین نوع شیر خشک کودکان

    شیر خشک یک جایگزین مغذی برای شیر مادر است و حتی برخی از ویتامین‌ها و مواد غذایی که باید از طریق مکمل به نوزاد داده شوند نیز در شیر خشک وجود دارند. بااین‌حال به‌اندازه‌ی شیر مادر برای نوزاد مفید نیست. برای مثال، شیر خشک نمی‌تواند کودک شما را در مقابل عفونت‌ها محافظت کند. شیر خشک در محیط استریل تولید شده و در تولید آن سعی می‌شود تا در حد امکان از روی شیر مادر کپی‌برداری شود. شیر خشک ترکیبی از پروتئین‌ها، قندها، چربی‌ها و ویتامین‌هایی است که در خانه امکان درست کردن آن وجود ندارد. به دلایل گوناگون خیلی از کودکان چه به‌عنوان کمک غذا و چه غذای اصلی نیاز به شیرخشک پیدا می‌کنند. خرید اینترنتی انواع شیر خشک برای سنین مختلف را هم اکنون می‌توانید از داروخانه آنلاین دکتر یزدیان انجام دهید.

     

    مولتی ویتامین کودکان

    مولتی ویتامین ها مکمل هایی هستند که حاوی ویتامین ها و مواد معدنی مختلفی بوده و گاهی ‌اوقات دیگر ترکیبات مفید مانند عصاره گیاهان، آمینو اسیدها و اسید های چرب نیز به آنها اضافه می‌شود.  این ریزمغذی‌ها سیستم ایمنی بدن آن‌ها را تقویت می‌کند و همچنین در طول دوره رشد، آن‌ها را سالم و قوی نگه می‌دارد. همه کودکان برای حفظ سلامتی و رشد کافی به ویتامین‌ها و مواد معدنی نیاز دارند. کودکان اغلب به دلیل عدم دریافت کافی ویتامین‌ها و مواد معدنی ضروری از رژیم غذایی خود دچار کاهش اشتها شده و در منحنی رشد و وزن گیری دچار مشکل می‌شوند. استفاده از یک مکمل کودکان مناسب برای تامین تمام ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز آن‌ها بسیار موثر است.

    شیرخشک، مکمل و غذای کودک

    خرید مولتی ویتامین کودکان 

    مولتی ویتامین کودکان به صورت قرص، قطره، شربت و... موجود می باشد. قطره مولتی ویتامین کودکان دارای طعم‌های مختلفی مثل پرتغالی، تمشک، لیمو و... است که همین موضوع استفاده از آن را راحت‌تر می‌کند. شما می‌توانید انواع مختلف مکمل‌های ویتامینه کودکان از جمله بهترین مولتی ویتامین برای کودکان زیر دو سال را با خرید آنلاین یا حضوری از داروخانه‌ها و سایت‌های مجاز تهیه کنید. شما می‌توانید بهترین قرص مولتی ویتامین برای کودکان و حتی بهترین مولتی ویتامین برای رشد قد کودکان را به راحتی با خرید اینترنتی تهیه نمایید.

     

    داروهای ضد نفخ کودکان

    راه‌های مختلفی برای رفع نفخ نوزاد وجود دارد که مادران می‌توانند برای بهبود دل درد نوزاد خود به کار گیرند. یکی از آسان‌ترین و در دسترس ترین راه‌ها، استفاده از شربت و قطره ضد نفخ نوزاد است. داروهای ضد نفخ داروهایی هستند که برای رهایی از نفخ، سوءهاضمه یا دل درد در نوزادان و کودکان کاربرد دارد. در صورت تمایل می‌توانید برای کولیک یا دردهای شکمی کودک از قطره‌های ضد نفخ استفاده کنید. شما می توانید شربت یا قطره ضد نفخ مورد نظر خود را در کوتاه ترین زمان از داروخانه آنلاین دکتر یزدیان سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید.

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا