در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 3

    پوست خشک و معمولی

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    ویژگی‌های پوست خشک

    کسانی که پوست خشکی دارند احساس زبری و گاهی درد و خارش را تجربه می کنند . پوست خشک ظاهری بی آب، پوسته پوسته، تحریک شده و ملتهب دارد؛ البته ممکن است در حالت شدیدتر پوست دچار قرمزی و خارش شدید شود که نتیجه آن ایجاد ترک های عمیق روی پوست خواهد بود که بعضاً به خونریزی هم منجر می شود.

     

    مناسب ترین ضد آفتاب برای پوست خشک و معمولی

    از آنجایی که هر پوستی کرم و ضدآفتاب مخصوص به خود را دارد. بنابراین کرم ضدآفتاب برای پوست های خشک و معمولی نیز از سایر موارد متفاوت بوده و دارای ویژگی های خاصی است. برای پوست های خشک در هر شرایطی کرم ضدآفتاب به عنوان یک محصول مراقبتی لازم و ضروری است. زیرا که آسیب پذیری این نوع پوست از سایر موارد بیشتر است. کرم ضدآفتاب برای پوست های خشک باید دارای ترکیبات روغنی که آبرسان مناسبی نیز برای پوست بوده باشد. همچنین افراد با پوست های خشک بهتر است از ضدآفتاب هایی استفاده کنند که منافذ پوست را مسدود نکرده و دارای SPF بالایی نیز باشد.

    مناسب ترین ضد آفتاب پوست خشک باید ملایم و فاقد هرگونه مواد حساسیت زا مانند عطر (Fragrance)، الکل، روغن‌های گیاهی و اسانس مرکبات حساسیت زا و یا هر ترکیبات تحریک کننده‌ای که باعث خشک تر و قرمزتر شدن پوست می‌شوند، باشد.

    استفاده از هر نوع کرم ضدآفتاب حاوی مرطوب کننده در قالب پماد، کرم و لوسین ژله ای برای پوست های خشک مناسب می باشد که به هنگام خرید باید به دنبال چنین اصطلاحاتی بر روی برچسب کرم ضد آفتاب بود. همچنین این کرم ها باید باید فاقد الکل و اسپری مانند باشد.

    ضد آفتاب های پوست خشک و معمولی

    ترکیبات مهم در ضد آفتاب های پوست خشک و معمولی

    مناسب ترین ضد آفتاب پوست خشک باید حاوی ترکیباتی باشد که شاید در دیگر ضد آفتاب‌ها یافت نشود:

    • مقدار SPF ضد آفتاب مهم است.
    • مهمترین آنها امولوسیون‌های مرطوب کننده مانند روغن‌های گیاهی فاقد عطر یا کره میوه‌ها برای محافظت از پوست در برابر خشکی و همچنین ترکیبات بازسازی و ترمیم کننده‌ای مانند سرامید و پپتیدها هستند که پوست را نرم کرده و چروک ها را از بین می‌برند. همچنین وجود ترکیباتی مانند هیالورونیک اسید، ناجی پوست دهیدراته و کم آب شما خواهد بود.
    • وجود مقادیری از آنتی اکسیدان‌ها در این محصولات ضروری است. از دیگر ترکیبات مهم می‌توان به ضدالتهاب و ضد قرمزی‌ها اشاره کرد که کمک می‌کنند پوست شما سالم و صاف به نظر برسد.

     

    سخن پایانی

    در این مقاله کوتاه سعی کردیم بهترین و مناسب ترین کرم های ضدآفتاب مناسب پوست های معمولی و خشک را به تفصیل شرح دهیم تا بتوانید انتخابی آگاهانه داشته باشید. داروخانه آنلاین دکتر یزدیان با در نظر گرفتن فاکتورهای مهم و اساسی برای انتخاب بهترین ضد آفتاب پوست خشک ، محصولات فوق العاده محبوب و پرفروش را در اختیار شما عزیزان گذاشته اشت. برای مشاهده اطلاعات تکمیلی و قیمت هر کدام از این محصولات بر روی تصویر آن کلیک کنید

     

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا