در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 4

    ضد چروک

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    563٬500 تومان
    422٬600 تومان
    335٬000 تومان
    254٬600 تومان
    301٬000 تومان
    225٬700 تومان
    300٬000 تومان
    225٬000 تومان
    380٬000 تومان
    350٬000 تومان
    344٬500 تومان
    231٬000 تومان
    317٬000 تومان
    213٬000 تومان

    بهترین کرم‌ ضد چروک

    چروک دست و صورت بسیار آزاردهنده است و باعث می‌شود که شما مسن تر به نظر برسید. برای از بین بردن چروک های دست و صورت راه های بسیار زیادی وجود دارد، مثلاً شما می‌توانید از کرم پودر‌ها و یا کانسیلر‌های مخصوص چین و چروک استفاده نمایید. البته این محصولات بصورت موقتی چین و چروک صورت شما را محو خواهند کرد ولی برای از بین بردن کامل چروک های صورت، شما می‌توانید از کرم‌های مخصوص ضد چروک استفاده نمایید. کرم ضد چروک یا به اصطلاح کرم ضد پیری از محبوب ترین محصولات مراقبت پوست است که امروزه جای خود را بین افراد بالای 30 سال باز کرده است. بهترین کرم ضد چروک قوی با فرمولاسیون ویژه تاثیر به سزایی در کاهش روند پیری پوست و جلوگیری از ایجاد چین و چروک در صورت ایفا خواهند داشت. خرید کرم ضد چروک با توجه به نوع پوست و سن می تواند در افزایش خاصیت الاستیسیته و کشسانی پوست، کاهش ظاهر چین و چروک صورت و جوانسازی آن موثر واقع شود.

     

    ویژگی های کرم ضد چروک قوی

     یک کرم ضد چروک در صورتی تاثیر گذار خواهد بود که ترکیبات به کار رفته آن از مواد عالی و درجه یک باشد. کرم ضد چروک معمولا دارای ترکیبات مرطوب کننده و سایر مواد مفید است که در بهبود رنگ پوست و جلوگیری از ایجاد چروک پوست نقش دارد. یک کرم ضد چروک خوب حاوی ترکیباتی از قبیل مواد مرطوب کننده ، رتینوئید و ویتامین C, E است. مواد مرطوب کننده نقش بسزایی در جلوگیری از ایجاد چین و چروک و پیری زود رس پوست دارند. که باعث انعطاف پوست و مانع از کش آمدن پوست میگردد. رتینوئید ها حاوی ویتامین A هستند که از پوست آسیب دیده در مقابل اشعه مضر خورشید جلوگیری میکنند و کلاژن پوست را افزایش می دهند. ویتامین C و Eباعث اکسیژن رسانی به پوست می شوند و کنترل رادیکال های آزاد پوست را بر عهده دارند.

    محصولات ضد چروک پوست

    انواع کرم ضد چروک

    کرمهای ضد چروک دور چشم:  معمولا پوست دور چشم حساس و نازک است، و بهتر است برای آن از کرم مخصوص استفاده شود.

    کرم مخصوص پوست خشک : افرادی که پوست چربی دارند از باید کرم های مخصوص خود استفاده نمایند چراکه  پوست خشک بیشتر مستعد چین و چروک است و باید مرطوب نگه داشته شود.

    کرم مخصوص پوست چرب : محصولاتی که کمتر حاوی چربی باشند باید انتخاب شوند تا پوست صورت از جوش و آکنه به دور باشد

    کرم ضد چروک روز:  معمولا این کرم ها را در طول روز و هفته ای 2-3 بار جهت جوانسازی و ترمیم کنندگی پوست استفاده می نمایند.

    کرم ضد چروک شب:  این کرم ها با مرطوب کردن و تغذیه پوست در طول شب، ظاهر چین و چروک را کاهش می دهند و با خاصیت ارتجاعی، پوست را سفت می کند و به دلیل خاصیت مرطوب کنندگی در بازسازی پوست در طول شب نقش تاثیر گذاری دارد.

     

    سخن پایانی

    خرید کرم ضد چروک با توجه به اجتناب ناپذیر بودن فرایند بالا رفتن سن برای همه الزامی است. پیشگیری از چین و چروک در سنین جوانی بسیار آسان تر از رفع آنها در سنین بالاتر است. کرم ضد چروک و سفت کننده با کیفیت و با ترکیبات خوب می تواند از پیری زودرس پوست پیشگیری کند و پوست را جوان و شاداب سازد.  برای خرید کرم ضد چروک و سفت کننده پوست کافیست در همین صفحه لیست محصولات ضد چروک را مشاهده نمایید و پس از بررسی مشخصات هر کدام نسبت به خرید اقدام نمایید. 

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا