در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF50 ژنوبایوتیک - بژ روشن

    شناسه محصول: 6262863400371
    شناسه محصول: 6262863400371
    دسته بندی: پوست چرب و مختلط
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    275٬500
    206٬500 69٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب فاقد چربی ژنوبایوتیک برای پوست های چرب و جوش دار مناسب است و علاوه بر محافظت از پوست در برابر افتاب مانند کرم پودر نیز عمل کرده تمام لک های پوستی را می پوشاند. این کرم بافت سبکی دارد و منافذ پوست را نمی بندد و با پوشش دهی یکنواخت روی پوس...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب فاقد چربی SPF50 ژنوبایوتیک - بژ روشن
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب فاقد چربی ژنوبایوتیک برای پوست های چرب و جوش دار مناسب است و علاوه بر محافظت از پوست در برابر افتاب مانند کرم پودر نیز عمل کرده تمام لک های پوستی را می پوشاند. این کرم بافت سبکی دارد و منافذ پوست را نمی بندد و با پوشش دهی یکنواخت روی پوس ت پخش می شود.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک فاقد مواد چربی بوده و می تواند به آسانی از پوست های چرب در برابر نور خورشید مراقبت و محافظت کند.

    کرم ضد آفتاب رنگی ژنوبایوتیک در ضمن دارا بودن خواص گیاهی حاوی ویتامین های مورد نیاز پوست نیز می باشد. این کرم ضدآفتاب دارای رنگبندی متفاوتی برای پوشانندگی پوست های مختلف است و مناسب برای همه افراد طراحی و تولید شده است.

     

     

     ویژگی کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک

    •  کمک به مراقبت از پوست در برابر نور مضر خورشیدی
    • حاوی عصاره های گیاهی و مواد ویتامینه
    •  دارای مقاومت بالا در برابر تعریق و شستشو و شنا کردن
    •  متناسب برای استفاده روی پوست های چرب
    •  دارای پوشانندگی طبیعی و بژ روشن
    •  حاوی ویتامین ای
    • دارای درجه محافظتی ۵۰  از پوست

     

     

     نحوه مصرف

     برای استفاده از کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک قبل از بیرون رفتن از منزل و با قرار گرفتن در مقابل نور خورشید،  پوست صورت را با شوینده مناسب پوست شستشو داده و مقدار کافی از کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک را روی پوست قرار دهید و در همه جای پوست پخش کنید.

    سپس اجازه دهید تا به خوبی روی پوست جذب شود.

    برای مراقبت بهتر از پوست حتما دو ساعت الی سه ساعت یکبار مصرف کرم ضدآفتاب را تکرار نمایید.

     

     

    هشدار

    برای مصرف کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک حتما دقت کنید که روی پوست های چرب مصرف شود و برای مراقبت از پوست های خشک مناسب نمی باشد.

    کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک برای استفاده روی پوست دور چشم نیز مناسب نیست و توصیه نمی شود.

     برای جوابدهی بهتر کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک هر دو الی سه ساعت یکبار حتماً محتویات کرم روی پوست تمدید شود.

    کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک دور از دسترس کودکان و دور از نور آفتاب در جای خشک نگهداری گردد.

     

     

     ترکیبات کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک

     

     عصاره آلوئه ورا

    این ژل طبیعی دارای ویتامین های مورد نیاز پوست مانند: ای، آ، ث‌ و ب می باشد. عصاره آلوئه ورا حاوی ماده پلی ساکارید است و خاصیت رطوبت رسانی و آبرسانی به پوست را داشته و می تواند پوست را جوان سازی کند و از بروز علائم پیری نیز جلوگیری نماید. عصاره طبیعی آلوئه ورا باعث کمک به کنترل ترشح چربی پوست شده و از بروز جوش و آکنه های زیر پوستی نیز جلوگیری می نماید.

     

     عصاره گل مغربی

     این عصاره طبیعی هنگام مصرف موضعی روی پوست از بروز جوش و آکنه های زیر پوستی جلوگیری کرده و درمان کننده بیماری های پوستی مانند اگزما می باشد. عصاره گل مغربی یک ماده ضد التهابی بوده و باعث کاهش التهابات پوستی می شود و پوست را صاف و زیبا نگهداری می کند.

     

    عصاره گل آفتابگردان

     عصاره گل آفتابگردان یک روغن بسیار سبک و ملایم بوده و سرشار از ماده اسید لینولئیک می‌باشد و می‌تواند پوست را به راحتی از اشعه‌های مضر نور خورشید محافظت ‌کند. همچنین خواص آنتی اکسیدانی قوی داشته و در صورت مصرف موضعی پوست را از شر رادیکال های آزاد نجات می دهد. عصاره گل آفتابگردان با کمک ایجاد کردن یک لایه محافظتی روی پوست می تواند از خروج رطوبت میان بافتی سلول‌ها نیز جلوگیری کند.

     

    ویتامین ای

     تاثیرات مثبت ویتامین ای روی پوست بسیار فراوان است و می‌تواند از پیر شدن سریع سلول های پوست جلوگیری کرده و از بیماری های پوستی نیز جلوگیری کند. ویتامین ای، یک ویتامین محلول در چربی است که به راحتی در ترکیبات کرم ضدآفتاب جذب پوست شده و از پوست در برابر نور مضر خورشید مراقبت می کند. همچنین ویتامین ای، روی پوست باعث افزایش استحکام دیواره های مویرگی پوست شده و عمل هیدرا تاسیون را روی پوست انجام می‌دهد. مصرف موضعی ویتامین ای باعث رطوبت رسانی به سلول ها و دیگر بافت های پوست می شود و از خشکی و دهیدراته شدن پوست نیز جلوگیری می نماید.

     

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

     ضد آفتاب چیست؟

    محصولات ضد آفتابی یکی از بهترین محصولات مراقبت کننده از پوست است، که اغلب حاوی مواد گیاهی و ویتامین های مورد نیاز پوست می باشند. ضدآفتاب‌ها به شکل محتویات ژلی  لوسیون و کرم تولید می شوند و همچنین مطابق با جنس های متفاوت  پوست طراحی شده اند.

    ضد آفتاب ها از پوست در برابر اشعه های ماورای بنفش خورشید محافظت کرده و پوست را سلامت و زیبا نگهداری می کنند.

     

     

     فواید مصرف ضد آفتاب چیست؟

     استفاده مداوم و منظم از محصولات ضد آفتابی و همچنین انتخاب یک ضدآفتاب مناسب جنس پوست در تمامی فصول سال می تواند فواید و مزایای بسیاری برای سلامتی و زیبایی پوست داشته باشد.

    در وهله اول کرم ضد آفتاب از آسیب رساندن نور خورشید بر سلول های پوست و یا دیگر بافت های پیوندی پوست جلوگیری کرده، دیگر اینکه ضد آفتاب از بروز علائم سرطان پوست جلوگیری کرده و یا مانع از به وجود آمدن سلول های سرطانی می شود.

     همانطور که مستحضر هستید محصولات ضد آفتابی از به وجود آمدن آفتاب سوختگی پیشگیری می کند و مانع از برنزه شدن لایه‌های سطحی پوست می شود.

     محصولات ضد آفتابی مانع از به وجود آمدن لک های پوستی شده و گاهی درمان کننده جوش های صورت نیز می باشد.

    محصولات ضد آفتابی رنگی هستند که علاوه بر مراقبت از سلامتی پوست می تواند جایگزین مناسبی برای کرم پودرها بوده و پوست را صاف و یکدست نگهداری کنند.

     

     

     آیا مصرف ضدآفتاب باعث بروز لک می شود؟

     همانطور که ذکر شد کرم ضدآفتاب هنگامی که متناسب با جنس پوست انتخاب و مصرف نشود نمی‌تواند به خوبی از پوست محافظت کرده و کاملا پوست را بپوشاند و در نتیجه نمی تواند از عوارض اشعه نور خورشید روی پوست جلوگیری کند و باعث بروز لک و کک و مک می شود.

    اما در صورتی که محصولات ضد آفتاب هنگامی که مناسب جنس پوست انتخاب شود، یک لایه محافظتی روی پوست ایجاد می کند و عوامل مضر خورشید را از بین می برد، می تواند رطوبت رسان و آبرسان سلول های پوستی نیز باشد و از بروز لک ها جلوگیری کند.

     

     

     کرم ضد آفتاب رنگی بهتر است یا بی رنگ؟

     کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک یک محصول تولید شده در رنگبندی های متفاوت است که علاوه بر مراقبت از پوست با درجه محافظتی ۵۰ می‌تواند پوست را به خوبی پوشانده و دیگر نیاز به مصرف کرم پودرها نخواهد بود.

     کرم ضد آفتاب رنگی و کرم ضد آفتاب های بی رنگ در تولید محتویات با یکدیگر هیچگونه تفاوتی نداشته مگر اینکه وجود رنگدانه ها در کرم پودر رنگی این محصول را متمایز از یکدیگر می کنند.

     کرم پودرهای رنگی و بی رنگ هر دو می توانند از پوست به خوبی مراقبت کرده و پوست را از شر عوامل محیطی و نور خورشید به خوبی حفظ کند.

     

     

    آیا کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک از جوش زدن پوست جلوگیری می‌کند؟

     کرم ضد آفتاب ژنوبایوتیک حاوی عصاره‌های گیاهی است که با کمک پاکسازی پوست می تواند منافذ پوست را از شر آلودگی‌ها و چربی‌ها بازسازی کرده و باعث متعادل نگهداشتن سبوم پوستی گردد.

    در نتیجه پوست را از به وجود آمدن جوش های صورت ایمن ساخته و مانع از ظاهر شدن آکنه های پوستی نیز می‌شود.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا