در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 2

    شامپو موی معمولی

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    بهترین شامپو برای موهای معمولی

    شامپو موهای معمولی بر اساس نیازها و مشکلات موها و پوست های معمولی ساخته شده‌اند. این نوع از محصولات حاوی پروتئین‌های محافظت کننده و استحکام دهنده ساختمان مو هستند و سبب افزایش حجم و ضخامت تارهای مو به همراه تغذیه و تقویت آن و مؤثر بر فولیکول مو هستند. یک شامپوی خوب در کل باید پاک کننده، نرم کننده و تثبیت کننده خوبی باشد.

     

    ویژگی‌های موی معمولی

    موی معمولی بهترین نوع مو محسوب می‌شود‌. در اکثر مواقع درخشنده و براق می‌باشد. پوست سر در موهای معمولی نه چرب و نه خشک است‌. موهای معمولی نرم و انعطاف پذیرند و هیچ‌گونه شوره، خارش و قرمزی در پوست سر مشاهده نمی‌شود. مقاومت موی معمولی در مقابل مواد شیمیایی و رنگ و دکلره نسبت به موهای خشک و چرب بیشتر است . برای حفظ سلامت و شادابی موی معمولی باید شستشوی آن را با شامپو مناسب موی معمولی انجام دهید.

     

    نحوه استفاده صحیح از شامپوی موهای معمولی

    ابتدا باید مقداری از شامپو مناسب موهای معمولی را با حرکات دورانی روی موهای خیس خود بمالید. با ماساژ پوست سر، جریان خون در آن افزایش می‌یابد. با افزایش جریان خون، ترشح چربی طبیعی و تحریک رشد مو نیز بیشتر می‌شود. پس از تمام شدن شستشو و آبکشی موها، در صورت بلند بودن تارهای مو نباید آب اضافی آن‌ را با پیچاندن خارج کنید، زیرا این کار باعث شکستن تارهای مو می‌شود. به جای این کار با استفاده از یک حوله نرم آب اضافی موها را خشک کنید. موهای معمولی را روزی دو بار با شانه‌های دندانه پهن شانه کنید و هفته‌ای سه یا چهار بار با شامپو مناسب موهای معمولی بشویید. دمای آبی که با آن موهای خود را مورد شستشو قرار می‌دهید باید ولرم باشد. آب داغ باعث از بین رفتن چربی طبیعی مو و آسیب رسیدن به موهای معمولی می‌شود. از دست رفتن چربی باعث خشکی و وز شدن موها خواهد شد.

     

    شامپو موهای معمولی

    ترکیبات شامپوی مخصوص موهای معمولی

    معمولاً در این نوع شامپوها از مواد مغذی و ویتامین های مختلفی استفاده می شود مانند:

    • ویتامین ب
    • ویتامین دی
    • ویتامین a  
    • ویتامین e

    وجود این ترکیبات باعث تغذیه و آبرسانی به مو می‌شود همچنین ریزش مو را در سنین بالا کاهش می‌دهند.

     

    سخن پایانی

    اگر شما دارای موهای معمولی و نرمال هستید اما از رشد موهای خود رضایت ندارید، در مرحله‌ی اول این امکان وجود دارد که مشکل پزشکی دارید اما قبل از آنکه به پزشک مراجعه نمایید بهتر است چند مورد عمومی را مورد بررسی قرار دهید. سپس باید از کیفیت شامپو برای موهای معمولی که استفاده می‌نمایید اطمینان حاصل کنید. بطور کلی در هنگام انتخاب شامپو برای موهای معمولی باید با توجه به جنس مو و پوست سر خود شامپویتان را انتخاب کنید تا مشکل و آسیبی به موهیتان وارد نشود.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا