در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 1

    شامپو ضد وز و موخوره

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    موخوره چیست

    موهایی که انتهای آن‌ها دو شاخه شده است، اغلب شکننده، نازک، ضعیف و بسیار خشک هستند.

    موخوره یا همان دوشاخه شدن و شکستن انتهای موها، مشکلی متداول در بین اکثر خانم‌هایی است که به موی بلند علاقمندند وجود دارد. دلیل بروز موخوره معمولا خشکی ساقه مو، آسیب‌های مکانیکی، حرارتی و شیمیایی وارد شده به تارهای مو و یا شیوه‌های مراقبتی نادرست است.

    موخوره

    بهترین شامپو برای درمان موخوره

    وقتی کار از کار گذشت و انتهای موها دو شاخه و وز شد، باید قبل از هرچیز به دنبال راه حل باشیم تا موخوره تمام طول مو را فرانگیرد. موثرترین راه برای ترمیم و رفع مشکل انتهای تارهای مو، استفاده از شامپو ضد موخوره است. شامپوهایی که حاوی پروتئین‌های مورد نیاز مو، آنتی‌اکسیدان‌ها، سرامیدها، ویتامین‌های گروه B، لیپیدها و روغن‌های سودمند گیاهی هستند، انتخاب بسیار مناسبی برای جان دادن به این موها هستند. دو مورد از بهترین موادی که برای ترمیم و اصلاح موهای آسیب‌دیده و شکننده توصیه می‌شوند، بیوتین و کراتین هستند. یک شامپوی سازگار با موهای مستعد موخوره، بهتر است فاقد سولفات بوده و قدرت رطوبت‌رسانی به مو را داشته باشد. ما برای آسان‌تر کردن کار شما در جستجوی زمان‌بر برای یافتن برترین شامپوهای ضد موخوره، این محصولات را در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان آورده ایم. این شامپوهای شفابخش قادر هستند موهای شما را به زندگی برگردانده و قدرت لازم برای صاف و سالم ماندن را به آن‌ها ببخشند.

    بهترین شامپو درمان کننده موخوره و وزی مو

    بهترین شامپو برای موهای وز

    وز شدن مو زمانی اتفاق می افتد که رطوبت مو از حد طبیعی کمتر شود و سپس رطوبت زیادی به مو ظرف مدت زمان کوتاهی وارد شود. بهترین نوع شامپو های ضد وز شامپوهایی هستند که دارای ترکیبات ارگانیک و طبیعی باشند و در ساخت آن ها از هیچ نوع ماده ی شیمیایی استفاده نشده باشد. علاوه بر این شامپو هایی ضد وزی که دارای روغن کالندولا و آرگان هستند نیز باعث حفظ حالت مو و جلوگیری از ایجاد وز می شوند.

     

    سخن پایانی

    موخوره خود به تنهایی باعث آسیب به مو می شود اما اگر موخوره درمان نشود می تواند باعث کاهش رطوبت مو در نتیجه وز شدن موها شود. وز شدن مو به دلیل کاهش رطوبت مو رخ می دهد، رنگ کردن و کراتین کردن مو باعث تشدید وزی مو می شود. ما  گلچینی از بهترین شامپوهای ضد وز و موخوره را در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان آورده ایم که می تواند کمک شایانی برای درمان موخوره و موهای وز باشد.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا