در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 3

    شامپو موی رنگ شده

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    بهترین شامپو برای مو‌های رنگ شده

    وقتی موها رنگ می‌شوند، به علت اینکه رنگ مو از مواد شیمیایی تشکیل شده است، موها را شکننده و آسیب پذیر می‌کنند و ممکن است ریزش آن را افزایش داده و دیگر عوارض پوستی را سبب شوند.  یکی از روش‌های مراقبت از آن‌ها این است که از شامپو هایی که برای موهای رنگ شده مناسب هستند استفاده کرده و موهای خود را به وسیله آن‌ها بشویید.  در فرمولاسیون شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده، از مواد شیمیایی قوی استفاده نشده و همین امر باعث می‌شود که رنگ روی موهای شما زود از بین نرود. در واقع بهترین شامپو برای موهای رنگ شده شامپو فاقد سولفات است. شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده باید دارای مواد نرم کننده و ترمیم کننده باشند و نیز آبرسانی خوبی به موهای شما داشته باشند تا ضعیف شدن مو را بهبود بخشند.

     

    تفاوت شامپو موهای رنگ شده و شامپو معمولی

    استفاده از شامپوهای معمولی سبب می شود رنگ مو به سرعت برود و حتی رنگ مو حالتی کدر و بد رنگ پیدا کند. از طرف دیگر شامپوهای معمولی نمی توانند رطوبت مورد نیاز موهای رنگ شده که مقدار زیادی از رطوبت خود را از دست داده اند، تامین کنند.

    شامپوی موهای رنگ شده فاقد سولفات است. سولفات ترکیب پاک کننده قوی موجود در سایر شامپوهاست که باید برای ثابت ماندن رنگ مو هایتان از آن دوری کنید. شامپوهای مخصوص موهای رنگ شده نسبت به بقیه نرم کننده تر اند چون حاوی ترکیباتی مانند ویتامین B5، روغن نارگیل و روغن آرگان هستند. پروتئین یکی دیگر از ترکیبات این شامپوها است که موها را مقاوم می سازد. مغذی بودن هم از ویژگی های بارز این محصولات است. شامپوی مناسب موی رنگ شده نسبت به مدل معمولی pH پایین تری دارد. این ویژگی کوتیکول مو را بسته نگه می دارد و مولکول های رنگ را در مو حفظ می کند. هرچه مو سالم تر باشد رنگ را بیشتر در خود نگه می دارد. بر اساس این قانون در ترکیب شامپویی که برای موهای رنگ شده است ترکیباتی نظیر آنتی اکسیدان و فیلترهای یو وی وجود دارد.

     

    شامپو موهای رنگ شده

    تثبیت رنگ مو

    همانطور که می دانید موها بعد از رنگ شدن حالت نرم و طبیعی و درخشندگی خود را از دست می‌ دهند؛ و وز شده و معمولا رنگ موها یک دست و یکرنگ نیست و ریشه مو رنگ نارنجی و ساقه موها نیز رنگ زرد و گاهی متمایل به سبز به خود می‌گیرد. شامپو موهای رنگ شده باترکیباتی چون سورفاکتانت و فوم بوستر، به تثبیت رنگ موها، حتی بعد از بارها شستشو، کمک می کنند و باعث می شوند رنگ موی زیبایی داشته باشید.

     

    سخن پایانی

    موهای رنگ شده بسیار حساس هستند و اگر می‌خواهید آنها را سالم و زیبا نگه دارید باید زمان بگذارید. انتخاب‌های درست در این زمینه مثلا خرید مناسب‌ترین شامپو برای موهای رنگ شده می‌تواند به شما در زیباتر و سالم‌تر نگه‌داشتن موهای‌تان کمک کند. شامپو برای موهای رنگ شده و دیگر محصولات مراقبتی می تواند موجب تثبیت رنگ مو و خوش حالتی و نرمی موهایتان شود.

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا