در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 1

    شامپو انواع مو

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    خرید اینترنتی شامپو مناسب

    شامپو از پرکاربردترین محصولات مراقبت از پوست و مو به‌ حساب می‌آید که در انواع طرح‌ها و مدل‌ها توسط برندهای مختلف تولید و روانه بازار شده‌اند. هر کدام از شامپوهای موجود در بازار محصولات زیبایی و بهداشتی، دارای ترکیبات متفاوتی هستند و برای نوع خاصی از پوست و مو کاربرد دارند. بهترین شامپو آن است که با نوع پوست و مو سازگار باشد؛ از این‌رو باید ابتدا نوع پوست و مو خود را بشناسید و سپس با توجه به ترکیبات و فرمولاسیون مواد تشکیل‌دهنده، به انتخاب شامپوی مناسب پوست و موی خود اقدام کنید. 

     

    ساختار شامپو

    شامپو ها حاوی مواد غلیظ کننده ، حالت دهنده ،متعادل کننده PH، دترجانت عامل کف زا ،ترکیبات نرم کننده ،عطر دهنده و نگهدارنده ها می باشند .اکثر شامپو ها فرمولهای شبیه هم دارند و تنها تفاوتشان در رنگ و عطر آنها می باشد. نکاتی که در شامپو مو باید به آن دقت کرد شامل :تاریخ تولید،تاریخ انقضا ،داشتن مجوز بهداشت و پروانه بهره برداری است. شامپو مو یکی از لوازم ضروری بهداشتی برای هر فرد محسوب می شود بنابراین باید در انتخاب شامپوی مناسب موی سر، دقت زیادی داشته باشیم.

     

    شامپو انواع مو

    ضرورت شستشوی موها با شامپو

    برای پاک کردن چربی موها باید از صابون یا شوینده استفاده کنید. حتما می‌دانید که چربی هیچ‌وقت با آب مخلوط نمی‌شود. چربی و روغن در آب حل نمی‌شوند و روی آب شناور باقی می‌مانند؛ بنابراین شستن مو با آب و بدون شوینده، چربی آن را از بین نمی‌برد.

    مولکول‌های صابون و مواد شوینده ماهیتی دوگانه دارند؛ این مولکول‌ها از یک طرف به مولکول‌های چربی و از طرف دیگر به مولکول‌های آب می‌چسبند. بنابراین وقتی مو را با صابون یا شوینده می‌شوییم، چربی به شوینده می‌چسبد و با آب شسته می‌شود.

     

    سخن پایانی

    شامپوها اصلی‌ترین پاک‌کننده‌های پوست سر هستند و تأثیر زیادی بر سلامت مو و پوست سر و زیبایی آن‌ها دارند. کسی که نگران زیبایی و سلامت موهای خود است، باید به دنبال شامپویی مناسب باشد که به موهایش آسیبی نرساند. از این رو داروخانه آنلاین دکتر یزدیان انواع مختلفی از شامپوهای مناسب را در اختیار شما عزیزان گذاشته است . و شما می توانید برای خرید بهترین شامپو مناسب مو خود با مشاوران ما در ارتباط باشید.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا