در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 4

    اصلاح صورت و بدن

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    68٬300 تومان
    49٬000 تومان
    68٬300 تومان
    49٬000 تومان
    24٬200 تومان

    انتخاب بهترین ژیلت

    در انتخاب خودتراش خود بسیار دقت داشته باشید تا بعد از اصلاح دچار مشکلات پوستی ار قبیل آکنه، پوسته پوسته شدن و خراشیدگی نشوید. از ویژگی‌های اصلی خودتراش این است که بتواند روی قسمت‌های مختلف صورت شما بچرخد، موهای هرقسمت را بدون آسیب زدن به پوست از بین ببرد و پوستی نرم و زیبا برای شما ایجاد کنند. برای انتخاب بهترین خودتراش باید دنبال خودتراشی باشیم که علاوه بر اینکه بتوان‌ با آن یک اصلاح ساده انجام‌ دهیم، از بریدگی پوست و آسیب به آن نیز جلوگیری کند.

     

    افترشیو چیست

    افترشیو پس از اصلاح استفاده می‌شود و پوست را تسکین می‌دهد و نرم می‌کند. در ابتدا افترشیو مایعی بر پایه الکل بود، اما این روزها می‌توان آن را به شکل ژل و لوسیون نیز پیدا کرد. ‌ نوع ایده‌آل افترشیو از فردی به فرد دیگر فرق می‌کند. استفاده از افترشیو به جهت تمیزی و نرمی پوست پس از اصلاح استفاده می‌شود. افترشیو در شکل‌های مختلف وجود دارد و هر نوع آن مزایای منحصر به فرد خود را دارد. همه انواع آن دارای یک مایع ضد عفونی‌کننده هستند که از عفونت و التهاب ناشی از اصلاح جلوگیری می‌کند. ‌

     

    فواید استفاده از افترشیو

    استفاده از افترشیو سوزش پوست را کاهش می‌دهد و از شیوع بیماری‌هایی که معمولاً در اثر اصلاح ایجاد می‌شوند، جلوگیری می‌کند. این محلول ضد عفونی‌کننده از عفونت ناشی از بریدگی‌ها جلوگیری می‌کند و میکرو ارگانیسم‌هایی را که ممکن است در طول مدت نگه داری روی تیغ شما تشکیل شوند، می‌کشد. تاثیرات افترشیو می‌تواند بسیار متفاوت باشد اما در کل این راه خوبی برای تازه کردن و شادابی صورت است.‌ این محصول آرایشی معمولاً با یک عطر تازه پر شده ‌است که می‌تواند به عنوان عطر صورت عمل کند. ‌

    اصلاح صورت و بدن

    رفع موهای زائد با کرم های موبر

    کرم های موبر برای از بین بردن موهای زائد قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرند. استفاده از این کرم ها روشی بسیار آسانتر و کم هزینه تر نسبت به روش های دیگر است و از طرفی مانند اپیلاسیون با درد همراه نیست. نکته مهم در مورد استفاده از کرم های موبر این است که قبل از مصرف باید تست پچ انجام دهید. اگر پس از انجام تست پچ مشخص شد که به کرم موبر حساسیت ندارید، می توانید از آن بر روی باقی نقاط بدن خود استفاده کنید.  کرم های موبر دارای ترکیبات فعال قلیایی با PH بالا هستند. این ترکیبات بر روی ساختار پروتئینی مو تأثیر گذاشته و بافت موها را از هم جدا می کنند و به این ترتیب موها از سطح بدن جدا می شوند.

     

    فوم اصلاح

    فوم‌ها با ایجاد کف روی صورت باعث می‌شوند که تیغ روی صورت شما به آسانی حرکت کرده و ریش‌های شما به سادگی تراشیده شوند. اصلاح صورت با فوم باعث می‌شود که روند شیو کردن سریعتر انجام شود . همچنین بعد از استفاده از این محصول نرمی و لطافت پوست شما دوچندان خواهد شد.

     

    پودر موبر

    پودر موبر که البته به نام‌های دیگری مثل واجبین یا داروی نظافت و داروی حمام شناخته می‌شود یک پودر سفید رنگ است. یکی از مواد سازنده ان آهک است. این محصول علاوه بر تمیز کنندگی دارای خاصیت ضد عفونی کنندگی نیز است. یکی از فواید این نوع موبر کم شدن موهای بدن و همینطور خاصیت لایه برداری و سفید کنندگی پوست است. همچنین به علت قلیایی بودن ماهیت آن، علاوه بر خواص مفید برای بدن از رشد باکتری‌ها و قارچ‌های پوستی در محل مورد استفاده، جلوگیری می‌کند. واجبی مو را از ریشه جدا نمی‌کند و به صورت سطحی باعث از بین رفتن آن می‌شوند.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا