در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب SPF50 پوست چرب درمالیفت-بی رنگ

    شناسه محصول: 6262841500307
    شناسه محصول: 6262841500307
    دسته بندی: پوست چرب و مختلط
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF50 درمالیفت برای پوست های چرب مناسب بوده و علاوه بر محافظت قوی از پوست در برابر خورشید تولید چربی پوست را کاهش داده و با مرطوب کردن پوست سبب سلامت و زیبایی آن می شود. همچنین این کرم ضد تعریق است.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب SPF50 پوست چرب درمالیفت-بی رنگ
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب بی رنگ SPF50 درمالیفت برای پوست های چرب مناسب بوده و علاوه بر محافظت قوی از پوست در برابر خورشید تولید چربی پوست را کاهش داده و با مرطوب کردن پوست سبب سلامت و زیبایی آن می شود. همچنین این کرم ضد تعریق است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب درمالیفت دارای حداکثر ظرفیت حفاظتی پوست بر اساس استانداردهای اروپا می باشد. به همین علت محافظت کاملی در برابر اشعه‌های مضر نور خورشید ایجاد می‌کند. محصول نامبرده فوق به صورت همزمان از اشعه‌های UVA و UVB و مادون قرمز به صورت کامل محافظت می کند، همچنین فیلترهایی که در کرم ضدآفتاب درمالیفت مورد استفاده قرار گرفته است در برابر نور خورشید به هیچ عنوان تجزیه نمی‌شوند و قدرت اثرات حفاظتی خود را تا ساعت‌ها حفظ می‌کنند.

    از قابلیت‌های مهم دیگر کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب درمالیفت این است که مقاومت بالایی در برابر تعریق و شستشو دارد. به صورتی که در زمان تعریق زیاد و یا شنا کردن، اثرات کرم ضد آفتاب از روی پوست پاک نمی‌شود. 

    در فرمولاسیون کرم ضدآفتاب درمالیفت، از روغن‌هایی که باعث بروز جوش یا کومدون می شود، استفاده نشده است. همچنین با کنترل میزان ترشح سبوم، باعث تنظیم ترشح چربی از غده های سباسه پوست می‌شود.

    به علت وجود ماده آسپارلین در کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب درمالیفت با بالا بردن عملکرد متابولیسم سلول‌ها، باعث حفظ شادابی و طراوت پوست شده و از پیری زودرس پوست پیشگیری می کند. همچنین استفاده از ماده فوق‌العاده تاثیرگذار فوکوژل در فرمولاسیون کرم ضد آفتاب درمالیفت باعث افزایش رطوبت لایه شاخی پوست و پیشگیری از خشکی آن می‌شود. 

     

     

    ویژگی های کرم ضد آفتاب SPF50 پوست چرب درمالیفت

    • حفظ رطوبت لایه شاخی پوست و پیشگیری از خشکی آن
    • حداکثر حفاظت پوست در برابر اشعه آفتاب
    • مقاومت بالا در برابر تعریق و شستشو
    • مهار کننده آنزیم تولید سبوم
    • مناسب استفاده پوست چرب

                 

     

    چقدر کرم ضد آفتاب بزنیم

    • قبل از اینکه بخواهید از خانه خارج شوید، به میزان کافی از کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب درمالیفت را به صورت خود بمالید. 
    • اصولا برای استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب درمالیفت روی صورت، باید دو بند انگشت استفاده کنید. 
    • در زمان استفاده از کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب درمالیفت مراقب باشید به اطراف چشم نزدیک نشوید.

     

     

    شرایط نگهداری ضد آفتاب 

    • کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب درمالیفت را در دمای معتدل و به دور از نور خورشید و حرارت نگهداری کنید.
    • کرم ضد آفتاب بی رنگ پوست چرب درمالیفت را به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    چه ضد آفتابی برای پوست چرب خوبه؟

    افرادی که پوست چرب و براقی دارند، باید از کرم های ضدآفتابی استفاده کنید که فرمول ساخت آن پایه آب داشته باشد یا در ترکیبات آن از ماده های چرب استفاده نشده باشد. ضدآفتاب هایی که مخصوص پوست چرب هستند به علت کنترل میزان ترشح سبوم حالتی مات روی پوست افراد ایجاد می‌کنند و به علت داشتن فرمولاسیون خاص آن ها، باعث ایجاد حس خنکی روی پوست افراد می‌شوند.

    در صورت التهاب پوست های چرب، با استفاده از کرم های ضدآفتابی که مخصوص پوست چرب می باشد، پوست را به خوبی می توان خنک کرد و به آرام کردن پوست گرم و ملهب کمک های بسیاری کرد.

     

     

    چرا ضد آفتاب بزنیم؟

    لازم به ذکر است که همیشه بسیاری از افراد این سوال را دارند، که چرا باید از محصولات ضد آفتاب استفاده کنیم؟ زیرا این افراد بر این باور هستند که برای داشتن پوستی صاف و شفاف، باید از محصولات بسیار خاص و گران قیمت استفاده کنند. در صورتی که برای گام اول، موضوعی که بسیار اهمیت دارد، استفاده از یک کرم ضدآفتاب با میزان SPF قابل قبول، برای پوست می باشد. زیرا آسیب هایی که اشعه های ماورا بنفش خورشید به پوست وارد می کنند بسیار جبران ناپذیر می باشد.

    بعد از انتخاب یک ضدآفتاب که مناسب پوست خود می باشد، می‌توانید از محصولات آرایشی دیگر استفاده کنید.

     

     

    بهترین کرم ضد آفتاب را چه طور انتخاب کنیم؟

    لازم به ذکر است که مرحله ی اول انتخاب یک ضد آفتاب خوب این است که باید میزان SPF و اثرات حفاظتی ضد آفتاب بررسی شود. منظور از SPF ضد آفتاب همان Sun Protection Factor می باشد. که به معنای فاکتورهای محافظتی در برابر نور خورشید است. هر چقدر میزان درصد فاکتور حفاظتی عدد بالایی داشته باشد، برای مدت زمان بیشتری می‌توانید در در معرض نور شدید خورشید قرار بگیرید. یادآوری می شود که قبل از خرید کرم ضدآفتاب، نوع SPF درج شده روی جعبه را بخوانید.

    نکته ی دومی که مهم می باشد این است که روی تمام محصولات ضد آفتاب عبارت محافظت از پوست در برابر UVA و UVB و یا هر دوی آن‌ها نوشته شده است. اشعه مضر فرابنفش خورشید توانایی آسیب رساندن بسیاری به پوست دارد. UVA نیز اشعه‌ای است که باعث بروز چین‌وچروک و در نتیجه پیری پوست می‌شود. اشعه ی UVB نیز باعث ایجاد حساسیت، قرمزی، خارش، آلرژی و سوختگی پوست خواهد شد. از این رو ضدآفتاب کامل محصولی است که از پوست در برابر این دو فاکتور محافظت بالایی داشته باشد.

    یکی دیگر از موضوعات مهمی که در زمان خرید یک کرم ضدآفتاب خوب باید به آن دقت شود این است که، مناسب بودن ضدآفتاب با توجه به نوع پوست شما می باشد. 

    البته این نکته لازم به ذکر است که یک کرم ضدآفتاب خوب در کنار داشتن میزان SPF بالا و خوب، مناسب بودن با نوع پوست افراد، باید ویژگی‌های ضروری دیگری نیز داشته باشد، این موارد ضروری عبارتند از: 

    مقاوم بودن کرم ضدآفتاب در برابر آب و شستشو

    مقاوم بودن کرم ضدآفتاب در برابر تعریق زیاد

    ماندگاری بالا و طولانی مدت

     

     

    کی ضدآفتاب بزنیم؟

    اکثر مردم گمان می کنند که هر زمان که هوا آفتابی بود. اما حقیقت امر این است که پرتوهای خورشید با هر نوع آب و هوایی در تمام روزهای سال به زمین می‌رسند.

    باید به این نکته توجه کنید که فقط میزان استفاده از کرم ضدآفتاب مهم نیست بلکه زمان استفاده نیز از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا حتی در زمان هایی که هوا می باشد پوست صورت شما در برابر اشعه‌های مضر خورشید در امان نخواهد بود.

    در روزهای زمستانی این نکته قابل توجه می باشد که انعکاس اشعه‌های خورشید توسط برف‌ها، به چه میزان برای پوست مضر می باشد. به همین علت می توانیم بگوییم که مهم نیست کجا زندگی کنیم و در چه فصلی از سال قرار داریم، بلکه موضوعی که بسیار مهم می باشد این است که استفاده از یک ضدآفتاب قوی در هر مکانی و در هر زمانی، از ضروری‌ترین اقدامات روتین شخصی شما می باشد؛ زیرا داشتن پوست شاداب و سالم، طی مراحل زندگی هر فردی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار باشد.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا