در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 2

    اشتها آور

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    100٬000 تومان
    85٬000 تومان

    مکمل‌های اشتها آور کودکان

    کودکان در سنین رشد نیاز به تغذیه مناسب و تامین ویتامین‌های مورد نیاز بدنشان را دارند. حال ممکن است در این میان کودکانی باشند که در هنگام غذا خوردن اذیت کنند و تمایلی به خوردن غذا نداشته باشند. عدم مصرف غذا سبب می‌شود ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن کودک تامین نشود و همین امر سلامتی کودک را به خطر می‌اندازد. مکمل اشتها آور کودکان حاوی مواد محرک اشتها است و معمولا برای کودکانی مورد استفاده قرار می‌گیرد که تمایلی به خوردن غذا ندارند. دارو‌های اشتها آور معمولا آنتی هیستامین هستند ومکانیسم اصلی آن افزایش اشتها نیست بلکه به طور جانبی از خاصیت اشتها برانگیزی آن استفاده می‌شود. یکی از معروف‌ترین و مهمترین داروهای اشتها آور سیپروهپتادین است که به عنوان یک داروی آنتی هیستامین و ضدآلرژی امروزه در درمان برخی آلرژی‌های غذایی، آلرژی‌های مداوم فصلی، آلرژی‌های مرتبط با خون و پلاسما، آلرژی‌های خفیف پوستی و برخی درمان‌های پوست تجویز می‌شود. از عوارض این دارو در برخی موارد افزایش اشتهاست.

    بهترین مکمل اشتها آور کودکان

    از آنجایی که مصرف قرص برای کودکان دشوار است بسیاری از محصولاتی که برای آن‌ها تولید می‌شود به شکل شربت یا قرص‌های جویدنی است. بهترین شربت اشتها آور کودکان مکملی است که پزشک بر اساس سن، وزن و مرحله رشد برای کودک شما تجویز می‌کند. انواع مکمل اشتها آور کودکان در داروخانه دکتر یزدیان وجود دارد. این مکمل‌ها سرشار از محرک‌های اشتهای طبیعی مانند ویتامین‌های گروه B هستند که با افزایش سوخت و ساز بدن اشتهای کودک را تحریک می‌کنند. بهترین شربت اشتها آور کودکان را می‎توانید با خرید اینترنتی از داروخانه آنلاین دکتر یزدیان تهیه نمایید.

    انواع شربت‌های اشتها آور

    • شربت سیپروهپتادین

    از معروفترین داروهای اشتهاآور سیپروهپتادین است که به عنوان یک داروی آنتی هیستامین در درمان برخی آلرژی‌های غذایی و فصلی، خونی و پوستی برای کودکان تجویز می‌شود. 

    عوارض اشتها آور سیپروهپتادین برای کودکان

    بیشتر عوارض این مکمل‌ها به علت وجود سیپروهپتادین است که یک ماده رایج افزایش اشتها است که بر سیستم اعصاب مرکزی اثر می‌گذارد. و باعث بروز عوارض خطرناک متعددی می‌شود. عوارض دارو‌های اشتها آور بر سلامت کودکان مانند گیجی، خواب آلودگی، نداشتن تمرکز، نخوابیدن کودک به علت هیجان زیاد، بی قراری، تپش قلب، کاهش فشار خون اثر بر عملکرد کبد، اسهال، یبوست و استفراغ است.  حتی مصرف بیش از اندازه آن موجب بروز مسمومیت، اختلال دفع ادرار و کاهش هشدار‌های مغزی نیز می‌تواند از دیگر عوارض این دارو‌ها باشد. مصرف زیاد این دارو در کودکان می‌تواند منجر به توهم، مشکل‌های قلبی، ریوی، و حتی مرگ شود.

    • شربت اشتها آور انار

    داروهای گیاهی اشتها آور که عمدتا در کودکان مورد استفاده قرار می‌گیرند، معمولا از عصاره میوه‌ها مانند عصاره انار تشکیل شده اند؛ که تاثیر سوئی روی کودک ندارد وعملکردش مثل اینست که شما یک ماده ترش به کودکتان بدهید که قطعا بعد از آن بچه احساس گرسنگی می‌کند. شربت اشتها آور کودکان باریج یک مکمل گیاهی فوق العاده مفید برای افزایش اشتهای کودکان است. در فرمولاسیون این مکمل عصاره انار شیرین، افشره نعناع و عسل به کار رفته است که هیچ تأثیر سوئی بر سلامتی کودک ندارند. 

    •  شربت روی یا زینک

    یکی از علت‌های بی اشتهایی در کودکان کمبود روی یا زینک است که مادر می‌تواند شربت روی را با برندهای مختلف مثل کیندر به مدت 8 هفته به کودک خود بدهد. البته باید توسط پزشک علت کم اشتهایی بررسی و شربت روی یا زینک تجویز شود. 

    خرید بهترین اشتها آور از داروخانه دکتر یزدیان

    شما می‌توانید با مراجعه به سایت داروخانه و یا به صورت حضوری از داروخانه دکتر یزدیان مناسب ترین اشتها آور برای انواع سنین را دریافت بفرمایید. همکاران ما و پزشک داروخانه هر هفت روز هفته هم به صورت حضوری و هم به صورت آنلاین آماده هستند تا سوالات شما را پاسخ دهند.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا