در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 2

    مکمل گیاهی پوست، مو و ناخن

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    ناموجود

    بهترین شامپو گیاهی برای رشد و تقویت مو

    بهترین نوع شامپو که به دلیل طبیعی بودن مورد توجه همگان قرار میگیرد شامپو گیاهی است. شامپو های گیاهی جهت تقویت مو در بازار و داروخانه ها بسیار متعدد هستند. در این شامپوها مواد شیمیایی مضر و خطرناک نیست  بلکه پایه و اساس شامپو، گیاهان طبیعی می باشند.  بهترین شامپو های گیاهی جهت تقویت مو را باید با توجه به نوع و جنس مو انتخاب کرد. شامپو با محتویات حاوی روغن بادام، نارگیل، جوجوبا، آرگان و عصاره گیاهان مفید برای موها بهترین گزینه برای تغذیه، تقویت و افزایش استحکام موها می باشند.

     

    فواید شامپوهای گیاهی

    شامپو های گیاهی تاثیر بسیار موثری در درمان ریزش مو دارند و با خواص ویتامینه کردن مو با انواع عصاره های موثر در رشد مو می توانند به تقویت پیاز مو کمک کرده و ضد ریزش مو باشد. برخی از شامپوها از ترکیب چندین عصاره گیاهی ایجاد شده و با توجه به نوع گیاهان موجود در آن دارای خوص متفاوتی هستند. از جمله ضد ریزش، ضد شوره نرم کنندگی، پرپشت کننده و حجم دهندگی و چندین خاصیت دیگر که در آن قابل مشاهده خواهد بود.

     

    بهترین کرم گیاهی پوست

    بهترین کرم ها برای پوست، کرم هایی هستند که حاوی گیاهان دارویی بوده و علاوه بر این که مضررات کرم های شیمیایی را ندارند. استفاده از گیاهان و عصاره‌های گیاهی یکی از قدیمی ‌ترین و موثر ترین روش ‌ها برای بازسازی و جوان ‌سازی پوست می باشد که اتفافا نتایج فوق ‌العاده ‌ای هم به دنبال دارد. کرم های گیاهی حاوی ویتامین های مختلف هستند و برای بازسازی، طراوت و شادابی پوست نیز مفید می باشند. کرم های گیاهی شامل کرم ضد آفتاب گیاهی، کرم ضد لک گیاهی، کرم ضد چروک گیاهی و … می باشند. 

    محصولات گیاهی پوست و مو، ناخن

    کرم ضد آفتاب گیاهی

    یکی از ساده ترین راه ها برای محافظت از پوست استفاده از ضدآفتاب های گیاهی است. همان طور که از نام این ضد آفتاب ها مشخص است، از مواد طبیعی و گیاهی ساخته شده اند بنابراین استفاده از آن ها عوارضی نخواهد داشت و برای بدن و محیط زیست بی ضرر هستند.

     

    کرم ضد لک گیاهی

    ضد لک‌های گیاهی از جمله محصولات بهداشتی هستند که با بهره‌گیری از عناصر و مواد طبیعی گیاهی، ضمن رفع لک‌ها و آکنه­‌های پوستی، طراوت و شادابی را برای پوست صورت فراهم می‌آورند. استفاده از ضد لک‌ های گیاهی به علت فقدان عوارض، همواره نسبت به محصولات شیمیایی از اولویت برخوردار است.  مواد موجود در کرم‌های ضد لک گیاهی، معمولا انواع عصاره توت، نیاسین آمید، عصاره شیرین بیان و آربوتین و سالیسیک اسید است. تاثیرگذاری این کرم‌ها بستگی زیادی به نوع لک دارد

     

    کرم ضد چروک گیاهی

    کرم گیاهی رفع چروک صورت در صورتی که به موقع و مداوم مصرف شود حتما یکی از راه‌های موثر کاهش چین و چروک پوست صورت خواهد بود. کرم‌های گیاهی معمولا از عصاره گیاهان آبرسان همچون آلوئه ورا، نارگیل و … تهیه می‌شوند. بنابراین به راحتی می‌توانید با استفاده از کرم گیاهی رفع چروک صورت پوست‌تان را آبرسانی کنید. کرم‌های گیاهی ضد چروک می‌توانند موثرتر از انواع شیمیایی باشند. برای دریافت نتیجه مثبت از مصرف کرم‌های گیاهی لازم است صبر و مداومت زیادی به خرج دهید.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا