در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 1

    مکمل افزایش وزن

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    138٬000 تومان
    103٬500 تومان
    1٬894٬000 تومان

    بهترین مکمل ورزشی برای افزایش وزن

    خیلی از افراد فکر می کنند که مصرف مکمل ها می تواند برای آن ها ضرر داشته باشد. با توجه به اینکه مکمل های بدنسازی می توانند تامین کننده نیاز بدن ما باشند و به اندازه کافی دارای انواع ویتامین ها، پروتئین ها، مولتی ویتامین ها و مواد معدنی هستند. ما می توانیم در طول ورزش از آن استفاده کنیم و نیاز بدن خود را تامین کنیم.یکی از مواردی که توسط آن می توان به روند افزایش وزن سرعت داد، مکمل است. مکمل ها می توانند با تأمین کالری و پروتئین کافی به این روند کمک کنند.

      

    معروف ترین مکمل های افزایش وزن

    مکمل افزایش وزن پروتئین وی

    به دلیل خلوص بالای این مکمل و دارا بودن نود درصد پروتئین، معمولا گرانتر نیز می باشد. فراوری آن به روش فیلتراسیون بوده و این مورد به دلیل عدم وجود لاکتوز بسیار مناسب افرادی است که به لاکتوز آلرژی دارند. همچنین چون چربی بسیار ناچیزی دارد، از نظر حفظ سلامت نیز مورد تایید است.

    مکمل افزایش وزن گینر

    شاید شما هم از جمله افرادی باشید که با اندک غذایی احساس سیری می کنید و در عین حال دوست دارید به یک اضافه وزن سالم نیز دست یابید. می توانید از مکمل گینر که حاوی مقادیر قابل توجهی کربوهیدرات، چربی و پروتئین است، استفاده کنید. این مکمل در عین حال بسیار انرژی زا و با جذب آسان می باشد. این مکمل دارای دو نوع است.

    مکمل افزایش وزن کراتین

    این مکمل با افزایش قدرت دو عامل کراتین و فسفوکراتین عضله ها، باعث ایجاد حجم و قدرت در آن ها خواهد شد. با توجه به این ویژگی می توانید فشار وارده بر عضلاتتان را بیشتر کرده و در عین حال باعث رشد سریع آن ها نیز باشید. البته زمانی اثر بخشی مکمل کراتین موثر خواهد بود که با فعالیت های ورزشی همراه گردد.

     

     مکمل های افزایش وزن

     

    فواید استفاده از بهترین مکمل برای افزایش وزن

    ۱- افزایش صحیح وزن از طریق بالا بردن حجم عضلات و جلوگیری از انباشت چربی

    ۲- جلوگیری از تحلیل عضلات در زمان هایی که با کمبود تغذیه یا تمرینات سخت رو به رو هستیم

    ۳- کاهش مدت ریکاوری به دلیل وجود گلیکوژن لازم

    ۴- سرشار از کالری های لازم و مفید مانند پروتئین، کربوهیدرات و چربی

    ۵- دارای انواع مختلف با ترکیبات متفاوت هستند و برای کسانی که شرایط خاص یا حساسیت دارند، می توان نوع مناسب را انتخاب کرد.

    ۶- حاوی برخی ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای بدن می باشند.

     

    تفاوت میان مکمل افزایش وزن و افزایش عضله

    مکمل های افزایش وزن و افزایش عضله در میزان کالری که در اختیار مصرف کننده قرار می دهند، با یکدیگر تفاوت دارند. مکمل افزایش وزن معمولا حاوی کربوهیدرات بیشتر است و مکمل های افزایش عضله از پروتئین بیشتری برخوردار است. اما در نهایت هر دو سبب افزایش وزن می شوند. حتی در بسیاری موارد افرادی که عضله پرورش داده اند، وزن بیشتری را نیز تجربه کرده اند.

     

    سخن پایانی

    نکته مهم در افزایش وزن و رعایت برنامه غذایی برای چاقی همانند کاهش وزن و لاغری صبر است، در برخی افراد افزایش وزن و عضله سازی سریع رخ میدهد و در برخی افراد دیگر روند کمی طولانی تر میشود. کالری کافی در رژیم چاقی خود مصرف کنید، فعالیت بدنی و بخصوص ورزش های قدرتی را در برنامه روزانه خود قرار دهید و در نهایت استراحت کافی داشته باشید.
    در روند افزایش وزن همواره از مشاور تغذیه خود مشورت بگیرید، داشتن یک همراه خوب در روند های افزایش وزن و کاهش وزن شما را در رسیدن به این هدف یاری میکند.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا