در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 3

    شامپو ضد شوره و خارش

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف
    135٬500 تومان
    104٬000 تومان
    129٬000 تومان
    103٬000 تومان
    78٬000 تومان
    67٬000 تومان
    91٬400 تومان
    84٬000 تومان
    118٬000 تومان
    89٬500 تومان

    شوره سر

    شوره سر سلول های مرده پوست است که از پوست سر جدا می شوند. شوره سر می تواند به دلیل خشکی بیش از حد پوست و یا بدلیل بیماری های مزمن پوستی ایجاد شود. هم خشکی پوست و هم بیماری های پوستی موجب التهاب و خارش و در نهایت پدید آمدن شوره می شوند. رنگ پوسته های جدا شده از سر یا همان شوره سفید و یا گاها مایل به کرم و زرد می باشد.

     

    درمان شوره سر

    شوره سر که به آن کپک هم گفته می شود لزوماً یک مشکل پزشکی نیست، هرچند همه ما اتفاق نظر داریم که کاملاً باعث شرمساری ر خجالت می شود! رشد قارچ روی پوست سر باعث تکثیر غیرطبیعی سلول های پوست شده و در نتیجه هم پوسته پوسته می‌شود و هم خارش ایجاد می کند. این مشکل بسیار رایج است و اغلب با تغییر فصل شدت می‌گیرد. بهترین راه حل شما برای مقابله با این بیماری مزاحم این است که یک شامپوی شوره سر بدون نسخه تهیه کنید. اکثر این شامپوها از مواد ضد قارچی مانند پیریتیون روی و سولفات سلنیوم برای درمان این مشکل استفاده می‌کنند، اگرچه مواد دیگری نیز وجود دارد که می تواند به آنها کمک کند. کافیست چند بار در هفته این شامپوها را استفاده کنید و مطمئن شوید قبل از آبکشی حداقل چند دقیقه روی پوست سرتان بماند تا ترکیبات فعال آن کار خود را انجام دهند.

     

    شامپو های ضد شوره و خارش سر

    بهترین شامپو ضد شوره سر

    انواع مختلفی از شامپوهای ضد شوره در بازار و داروخانه ها وجود دارند که تقریبا مکانیزم عمل آن ها مشابه هم می باشند، نکته نخستی که باید به آن توجه داشته باشید این است که شامپو ضد شوره درمان کننده شوره سر نمی باشد بلکه تا زمانی که از آن استفاده می کنید کمک به کاهش و کنترل شوره سر می کند و باید در کنار مصرف آن علل شوره سر توسط پزشک متخصص ریشه یابی و درمان مناسب تجویز گردد.

     

    بهترین شامپو ضد خارش

    خارش پوست کف سر از جمله زنگ­‌های خطری است که از به خطر افتادن سلامت پوست سرتان خبر می­‌دهد. نمی­‌شود انکار کرد که سلامت پوست و مو برای ما تا چه اندازه اهمیت دارد و موجب آرامش می‌­شود. بنابراین عامل آزاردهنده‌­ای مانند خارش موی سر نیز به راحتی می­‌تواند این آرامش را از ما سلب کند. پیشنهاد می‌کنیم با ظاهر شدن اولین نشانه­‌های خارش پوست سر به سراغ خرید شامپو ضد خارش بروید . زیرا همین اختلال کوچک می‌­تواند پای دردسرهای بزرگتری مانند ریزش مو، شوره شدید سر و ایجاد زخم روی پوست سر را به زندگی­تان باز کند. به همین جهت داروخانه آنلاین دکتر یزدیان بهترین و با کیفیت ترین شامپوهای ضد خارش را در اختیار شما عزیزان قرار داده است.

     

    ترکیباب متداول در شامپوهای ضد شوره

    • مشتقات روی(Zinc Pyrithione): این ترکیب باعث از بین رفتن قارچ مالاسزیا می شود که محققین بر این باورند که یکی از عوامل رایج در ایجاد شوره سر می باشد، همچنین معمولا افراد مبتلا به شوره سر دچار کمبود عنصر روی و ازدیاد عنصر مس می باشند.

     

    • اسید سالیسیلیک(Salicylic Acid): این ماده باعث نرم شدن لایه بیرونی پوست سر می شود و هنگام شستشوی موها کمک به برداشته شدن سلول های مرده می کند، مکانیزمی که شامپوهای معمولی قادر به انجام آن نمی باشند، اگر با مصرف شامپو ضد شوره که حاوی اسید سالیسیلیک بوده خشکی بیش از حد پوست و موها را تجربه می کنید می توانید بعد از شستشوی موها از نرم کننده مناسب استفاده نمایید.

     

    • سولفید سلنیوم(Selenium Sulfide): این ترکیب سرعت تولید سلول های جدید پوستی را کاهش می دهد و همچنین کمک به از بین بردن قارچ های پوستی می کند.

     

    • کتوکونازول(Ketoconazole): شامپوهای کتوکونازول نیز دارای خاصیت ضد قارچ و باکتری بسیار قوی می باشند و اگر عامل شوره سر قارچ و باکتری باشد در کاهش شوره سر بسیار موثر خواهند بود.

    همه این ترکیبات و یا به عبارتی همه شامپوهای ضد شوره مناسب همه افراد نمی باشد برای مثال شامپو ضد شوره ای که حاوی سولفید سلنیوم باشد برای کسانی که دارای موهای بلوند و یا رنگ روشن بوده مناسب نیست زیرا باعث از بین رفتن رنگ تارهای مو و سفیدی آن ها می شود.

     

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا