در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو تقویت کننده کافئین سیوند - 200 میلی لیتر

    Sivand Caffeine fortifying Shampoo

    شناسه محصول: 6261934000342
    شناسه محصول: 6261934000342
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    123٬000
    98٬500 24٬500 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو تقویت کننده کافئین سیوند - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو تقویت کننده کافئین سیوند محصولی با ترکیبات گیاهی با خاصیت تقویت کندگی و ضد ریزش موها می باشد. از ترکیبات محصول نامبرده فوق می توانیم به عصاره میوه ساوپالمتو، کافئین، روغن کرچک هیدروژنه و پودر برگ آلوئه ورا اشاره کنیم.

    از دیگر قابلیت های شامپو تقویت کننده کافئین سیوند این است که سرشار از ویتامین های E، B7 و پیش ساز ویتامین B5 می باشد، که به عنوان آنتی اکسیدان هایی طبیعی شناخته شده هستند.

    شامپو تقویت کننده کافئین سیوند با افزایش گردش خون موضعی پوست سر موها را تقویت می کند و به آنها لطافت و درخشندگی خاصی می بخشد. ترمیم ساقه های آسیب دیده و همچنین کنترل چربی مو از دیگر خاصیت های کافئین سیوند هستند.

    نتایج اولیه تحقیقات پژوهشگران آلمانی نشان می دهد که مصرف موضعی کافئین می تواند با مهار عوامل اصلی ریزش مو، یعنی هورمون دی هیدروتستوسترون و آنزیم فسفو دی استراز از ریزش موها جلوگیری کند. نتایج تحقیقات آزمایشگاهی پژوهشگران حاکی از این بود که تماس موضعی نه مصرف خوراکی کافئین با ریشه موها می تواند با مهار اثرات مضر هورمون دی هیدروتسترون از ریزش موها جلوگیری کند. 

    در جوامع امروزی، شایع ترین دلیل ریزش مو هورمونی است که از طریق وراثت از نسلی به نسل دیگر قابل انتقال است و این نوع ریزش مو در مردها با شروع سن بلوغ و در زنان با نزدیک شدن به سنین یائسگی پدید می آید. علت اصلی ریزش موها را شکل فعال هورمون تستوسترون شناخته اند. در مواردی که ریزش موها به صورت ارثی و به علت وجود ژن ریزش مو اتفاق می افتد، نمی توان کار خاصی برای افراد انجام داد. اما در مواردی که ریزش مو اکتسابی است و به علت اختلالات هورمونی بروز می کند، می توان با تنظیم هورمون هایی که باعث ریزش می شوند را برطرف کرد.

     

     

    ویژگی های شامپو تقویت کننده کافئین سیوند

    • افزایش گردش خون موضعی پوست سر
    • ترمیم ساقه های آسیب دیده مو
    • لطافت و درخشندگی موها
    • کنترل ریزش موهای سر
    • کنترل چربی مو و پوست کف سر
    • تقویت کننده موها

     

     

    طریقه مصرف شامپو کافئین سیوند

    • ابتدا موهایتان را خیس و مرطوب کنید و بعد به میزان کافی موها را آغشته به شامپو تقویت کننده کافئین سیوند کنید.
    • سپس موها و پوست سر را به آرامی ماساژ دهید و آبکشی کنید.
    • این مرحله را مجددا یک بار دیگر تکرار کنید و این بار اجازه دهید که موها و پوست سر شما حدودا به مدت دو دقیقه به شامپو تقویت کننده کافئین سیوند آغشته بمانند.
    • سپس به آرامی و با دقت با آب ولرم آبکشی کنید.

     

     

    روش نگهداری شامپو تقویت کننده کافئین سیوند

    • شامپو تقویت کننده کافئین سیوند را در جای خشک و در دمای زیر 15 تا 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
    • به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.
    • بعد از استفاده از شامپو تقویت کننده کافئین سیوند درب آن را به خوبی ببندید.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • از تماس شامپو تقویت کننده کافئین سیوند با چشم‌هایتان خودداری کنید.
    • در صورت تماس با چشم بلافاصله با آب فراوان چشم ها را بشویید.

     

     

    سوالات متداول

     

    شامپو کافئین برای چیست؟

    کیفیت و بلندی موهای شما بستگی به سلامت فولیکول ها و چرخه ی رشد مو دارد. کافئین همان طور که در سلامت بدن و مغز تاثیر می گذارد، باعث تحریک ریشه های مو نیز می شود. به همین علت است که از کافئین در شامپوها و محصولات مراقبتی دیگر استفاده می کنند تا رشد مو و کیفیت آن را بهبود بخشند. بعضی از خاصیت های کافئین برای مو عبارتند از:

    کاهش ریزش مو

    بسیاری از مردان به علت اثراتی که هورمون دی هیدروتستوسترون  می گذارد موهایشان را از دست می‌دهند. این هورمون روی فولیکول‌ و غدد حساس موها تأثیر می‌گذارد و در نهایت فولیکول‌ها کوچکتر می شوند و به مرور زمان ناپدید می‌شوند و اینجاست که فرد به طاسی مبتلا می‌شود. استفاده مداوم از شامپوهایی که کافئین دارند  به پیشگیری از ریزش موها کمک می‌کند.

    تحریک رشد مو

    کافئین یک تحریک کننده‌ی عالی برای فولیکول موها می باشد. براساس تحقیقات صورت گرفته، درمان موضعی با کافئین توانسته رشد فولیکول موها را تقریبا 64 درصد افزایش دهد. همچنین توانسته چرخه‌ی زندگی مو را تقریبا 33 درصد طولانی تر ‌کند. همه ی این موارد به این دلیل می باشد که کافئین توانسته اثر دی هیدروتستوسترون را مهار کند. در نتیجه انتخاب شامپو مناسب که دارای کافئین می باشد، می‌تواند بهترین انتخاب برای رشد مجدد مو شود.

    حالت ‌دهی به موها را آسان می کند

    کافئین، علاوه بر اینکه ساقه ی مو را قدرتمند می کند، شفافیت و درخشش طبیعی به موها می بخشد. با استفاده مرتب از شامپوهای حاوی کافئین به راحتی می‌توانید به موهایتان حالت دهید.

     

     

    آیا کافئین برای مو خوب است؟

    یک آزمایش در آلمان توسط دانشگاه لوبک انجام شد و بیمارانی که مبتلا به ریزش موی ارثی یا آلوپسی آندروژنتیک بودند را  مورد بررسی قرار دادند. این بیماری نوعی ریزش موی  ارثی است که بانوان و آقایان را مبتلا میکند. این افراد با درصدهای مختلفی از تستوسترون یا کافئین به مدت ۱۲۰ تا ۱۹۲ ساعت کشت داده شدند. بعد از گذشت این مدت دانشمندان برجسته این تحقیقات، فولیکول های مو ۱۴ بیمار را بررسی کردند و سن بیماران بین۲۰ تا ۴۵ سال بود. هر فرد در مراحل گوناگون ریزش مو بررسی شد. نتایج این آزمایش نشان داد که کافئین نه تنها اثرات منفی تستوسترون روی رشد موها را کم می کند بلکه به تنهایی می تواند باعث بهبود و سرعت رشد موها می شود.

    کافئین سرشار از عناصر مغذی مانند آنتی اکسیدان ها می باشد که به تحریک تولید مجدد سلول های سالم مو کمک می کند . کافئین از سلول های مو در برابر آسیب رادیکال های آزاد که مانع از رشد موها می شوند، محافظت می کند.

    کافئین با خون رسانی به سلول های پوست سر و بالا بردن تولید سلول هایی به اسم ATP   باعث تقویت و رشد موها می شود. ATP مولکول هایی هستند که انرژی را در خود ذخیره و سپس آزاد می کند، در اصل می توان گفت حکم یک مخزن انرژی را دارند.

    زمانی که شامپو را مستقیما روی پوست سر ماساژ می دهید در اصل به گردش بهتر خون به پوست کمک می کنید در نتیجه فولیکول مو در اثر ماساژ تحریک می شود و با جذب همه ی مواد مغذی و مواد معدنی موجود در شامپو موها سالم تر، قوی تر و سریعتر رشد می کنند.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا