در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو ضد شوره موهای خشک ویتاکر درمالیفت - 200 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6262841500239
    شناسه محصول: 6262841500239
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    شامپو ضد شوره موی خشک ویتاکر درمالیفت موهای خشک دارای شوره را تمیز کرده و سبب رفع خارش، موخوره، شوره و پوسته ریزی کف سر می شود. این شامپو ترکیبات ضد باکتری و قارچ دارد و به خوبی شوره های خشک مقاوم را درمان می کند. این شامپو برای مصرف آقایان و خانم ها...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو ضد شوره موهای خشک ویتاکر درمالیفت - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    شامپو ضد شوره موی خشک ویتاکر درمالیفت موهای خشک دارای شوره را تمیز کرده و سبب رفع خارش، موخوره، شوره و پوسته ریزی کف سر می شود. این شامپو ترکیبات ضد باکتری و قارچ دارد و به خوبی شوره های خشک مقاوم را درمان می کند. این شامپو برای مصرف آقایان و خانم ها مناسب است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو ضد شوره موهای خشک ویتاکر درمالیفت حاوی ترکیبات بسیار مهمی از اسیدهای آمینه ضروری که مورد نیاز موها می باشند و همچنین دارای خاصیت ضد پیری و پیشگیری از سفید شدن موها، می باشد. محصول نامبرده فوق مناسب افرادی است که دارای شوره و پوست سر چرب می باشند. این شامپو حاوی جدیدترین و موثرترین ترکیبات ضد شوره و ضد سبوم می‌باشد. 

    شامپو ضد شوره موی خشک ویتاکر درمالیفت با از بین بردن شوره‌های مقاوم به درمان، باعث بهبود و درمان خارش پوست کف سر، کاهش التهابات و تعادل ایجاد کردن در میزان ترشح غدد چربی پوست کف سر می‌شود. لازم به ذکر است که سبوم ترشح شده از غدد سباسه، باعث نرمی و لطافت موها و پوست کف سر می‌شود. اما تجمع بیش از اندازه چربی ها باعث جذب غبار، آلودگی ها، سلول‌های مرده و سایر آلودگی‌های محیطی روی موها و پوست کف سر می‌شود.

    از قابلیت های دیگر  شامپو ضد شوره موی خشک ویتاکر درمالیفت این است که بدون سولفات، فاقد ترکیبات شوینده صابونی، نمک و پارابن می باشد. 

     

     

    ویژگی‌های شامپو ضد شوره ویتاکر درمالیفت

    • احیاء موهای خشک و آسیب دیده
    • پیشگیری از ایجاد موخوره
    • پیشگیری از رشد و تکثیر قارچ ها و باکتری های مولد شوره
    • بهبود کامل شوره های خشک و مقاوم به درمان
    • درمان قرمزی، التهاب، خارش و حساسیت پوست کف سر
    • بدون سولفات، نمک و پارابن
    • مناسب مصرف آقایان و بانوان

     

     

    طریقه مصرف شامپو ضد شوره

    • بعد از اینکه موهایتان را خیس کردید، به میزان کافی از شامپو ضد شوره موی خشک ویتاکر درمالیفت را روی پوست کف سر و موها ریخته و به به آرامی ماساژ دهید.
    • کف ایجاد شده را به مدت ۲ الی ۳ دقیقه روی پوست کف سر نگه دارید و سپس آبکشی کنید.
    • در مدت دوره درمان حداقل ۳ الی ۴ بار در هفته از شامپو ضد شوره موی خشک ویتاکر درمالیفت استفاده کنید.
    • در طی هر بار استحمام عمل شستشو را ۲ بار انجام دهید.
    • بعد از کامل شدن دوره درمان، شامپو ضد شوره موی خشک ویتاکر درمالیفت را حداقل ۱ الی ۲ بار در هفته به مدت نامحدود مصرف کنید.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • از تماس شامپو ضد شوره موی خشک ویتاکر درمالیفت با چشم‌هایتان خودداری کنید و در صورت تماس با چشم بلافاصله با آب فراوان بشویید.
    • درب شامپو را بعد از مصرف به خوبی ببندید.

     

     

    شرایط نگهداری

    • شامپو ضد شوره موی خشک ویتاکر درمالیفت را در جای خشک، خنک و در دمای کمتر از 30 درجه سانتیگراد و به دور از گرما و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
    • به دور از دسترس کودکان قرار گیرد.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    شوره سر چیست؟

    پوسته های سفید رنگی که روی تار موها و پوست کف سر ظاهر می شود شوره سر می گویند. لازم به ذکر است که این شوره ها به دلیل جمع شدن سلول های مرده پوست کف سر ایجاد می شوند. زیرا زمانی که این سلول ها از لایه بیرونی پوست جدا شده شروع به ریزش می کنند.

    شوره های سر معمولا بی خطر هستند و عوارض جانبی خاصی ندارند. اما تنها اختلالی که شوره های سر ایجاد می‌کنند، این است که باعث خارش شدید پوست کف سر می شوند.

     

     

    شوره مقاوم مو چیست؟

    پوست کف سر به علت داشتن ماده کراتین به صورت مداوم در حال بازسازی بافت سلول ها می باشد. از این رو ضروری است تا پوست های قدیمی جدا شده تا پوست های جدید جایگزین شوند.

    این فرآیند بازسازی بافت سلول های پوست در تمام سطح پوست کف سر صورت می گیرد، اما زمانی که فرآیند بازسازی و جایگزینی سلول ها سریعتر از حد نرمال باشد، باعث ایجاد پوسته هایی می شود که به شکل ذرات سفید روی موها مشاهده می شوند.

    زمانی که درمانی برای شوره سر انجام ندهید یا پوست کف سر بیشتر از حد طبیعی خشک یا چرب شود باعث مقاومت بیشتر شوره ها می شود.

     

     

    شامپو ضد شوره خوب چیست؟

    لازم به ذکر است که برای انتخاب خرید و بهترین شامپو ضد شوره باید به این نکات توجه کافی را داشته باشید. اصولا شامپوهایی که برای بهبود و درمان شوره سر تولید می شوند، بر اساس ترکیباتی که دارند رتبه بندی می شوند.

    به عنوان مثال: شامپو های ضد شوره ای که دارای سالیسیلیک اسید هستند برای درمان عفونت ‌های قارچی پوست کف سر به خصوص آکنه ولگاریس، تینه‌آ یا و مشکلات هیپرکراتوتیک در پوست کف سر، شوره های موی سر و التهابات پوست کف سر و همچنین برای بهبود پسوریازیس کاربرد بالایی دارند.

    سالیسیلیک اسید با حل کردن مایع میان سلولی، پوسته‌ های مرده ی ایجاد شده روی پوست کف سر را از هم جدا می کند و مرحله پوسته ریزی را سرعت می بخشد. به همین علت با ضعیف شدن لایه های مرده جمع شده روی پوست کف سر، روند درمان بیماری شوره سر افزایش می دهد.

     

     

    آیا شامپو ضد شوره باعث ریزش مو می شود؟

    باید در جواب به این سوال بگوییم خیر. شامپوهای ضد شوره نه تنها باعث ریزش مو نمی شوند بلکه باعث بهبود ریزش مو می شوند. زیرا شامپوهای ضد شوره از فرمولاسیون ها و روش های پیچیده ای برای درمان و بهبود سلامتی موهایتان تولید شده اند که به علت همین فرمول های تاثیرگذار می توانند آلودگی های سر و شوره را به طور کامل درمان کنند.

    شامپوهای ضد شوره ای که دارای سالیسیلیک اسید می باشند تاثیرات بسیار مثبتی برای پوست کف سر و موها دارند و ضرری هم به پوست کف سر وارد نمی کند. 

     

     

    آیا شامپو ضد شوره در بارداری ضرر دارد؟

    شامپوها شوینده هایی هستند که می توانید با در نظر گرفتن نیازهای تغذیه ای موهایتان، آن ها را انتخاب و خریداری کنید. شامپوها در ساده ترین فرم خود فقط خاصیت پاک کنندگی دارند. اما با اضافه کردن انواع ویتامین ها و روغن های گیاهی می توان شامپوها را تبدیل به یک محصول فوق العاده و تاثیرگذار کرد، تا اختلالات مربوط به موها، مانند ریزش، موخوره یا شوره را کاهش داد و درمان کرد.

    همانطور که مستحضر هستید بعضی از شامپوهای ضد شوره حاوی مواد شیمیایی می باشند که می توانند از سلول های پوست جذب شده و وارد بدن شوند. در بیشتر شامپوهای ضد شوره از ترکیبات و مواد شیمیایی قوی استفاده شده است، در نتیجه مصرف شامپوهای ضد شوره برای بانوان باردار باید حتما تحت مشورت پزشک صورت گیرد. 

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا