در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کپسول دایان فیت دایان فارما - 90 عددی

    شناسه محصول: 6262222292791
    شناسه محصول: 6262222292791
    دسته بندی: مکمل گیاهی لاغری
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کپسول گیاهی کاهش وزن دایان فیت دارای انواع عصاره های گیاهی مانند سداب، مرزنجوش، زیره سیاه، زنیان، رازیانه، لاک مغسول و بوره ارمنی است که سوخت و ساز بدن را بالا برده و با چربی سوزی موجب کاهش وزن و لاغری می شود. این کپسول در سلامت ارگان های داخلی بدن ن...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کپسول دایان فیت دایان فارما - 90 عددی
    نقد و بررسی
    کپسول گیاهی کاهش وزن دایان فیت دارای انواع عصاره های گیاهی مانند سداب، مرزنجوش، زیره سیاه، زنیان، رازیانه، لاک مغسول و بوره ارمنی است که سوخت و ساز بدن را بالا برده و با چربی سوزی موجب کاهش وزن و لاغری می شود. این کپسول در سلامت ارگان های داخلی بدن نیز موثر است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کپسول دایان فیت Dayan Fit capsule، یک مکمل غذایی است که توسط شرکت دایان فارما تولید می‌شود. این کپسول حاوی گیاهان طبیعی مفید برای سلامتی است که باعث بهبود عملکرد کبد، کلسترول خون، سلامت قلب و عروق، کاهش التهابات بدن و یک چربی سوز قوی می باشد که جزو داروهای گیاهی برای لاغری طبقه بندی می شود.

     

     

    ترکیبات اصلی کپسول دایان فیت عبارتند از:

    رازیانه

    رازیانه یک گیاه طبیعی است که از آن به عنوان یک چربی سوز قوی استفاده می‌شود و مصرف آن می‌تواند به حفظ تناسب اندام کمک کند. مطالعات نشان داده‌اند که مصرف رازیانه می‌تواند گرسنگی را کاهش دهد و به کاهش وزن کمک کند، زیرا این گیاه قادر است چربی‌های تجمع شده در بدن را بهبود بخشد و در روند کاهش وزن موثر باشد. علاوه بر این، رازیانه می‌تواند به بهبود هضم غذا و جلوگیری از مشکلات دستگاه گوارش کمک کند، که این امر نیز می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد. با مصرف رازیانه، احساس گرسنگی کاهش می‌یابد، پرخوری جلوگیری می‌شود و به کاهش اشتها کمک می‌کند. همچنین، رازیانه می‌تواند سرعت متابولیسم بدن را افزایش داده و به سوخت و ساز بهتر کالری‌های بدن کمک کند، که این امر می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد و از تجمع چربی در بدن جلوگیری کند. در نتیجه، رازیانه می‌تواند به عنوان یک چربی سوز قوی و موثر در حفظ تناسب اندام و کاهش وزن استفاده شود. 

     

    زیره سیاه

    زیره یکی از گیاهان قدیمی است که در سالیان دور در ملل مختلف به عنوان دارویی استفاده می‌شده است. بر اساس بررسی‌های علمی، زیره یکی از گیاهان موثر در درمان چاقی است و در اکثر منابع علمی معتبر به عنوان یک گیاه موثر در کاهش وزن نام برده شده است. به این معنی که با افزایش سرعت سوخت و ساز در بدن، مولکول‌های چربی شکسته شده و سوخته می‌شوند. این موضوع می‌تواند در کاهش وزن موثر باشد. به علاوه، زیره می‌تواند باعث بهبود عملکرد گوارش شود و در کاهش وزن و بهبود سلامتی کمک کند. در نتیجه، زیره یکی از گیاهان دارویی موثر است که در درمان چاقی و سوء هاضمه مفید است.

     

    سداب

    قسمت هوایی سداب شامل ترکیبات مهمی همچون کومارین ها، فورانوکومارین ها، آلکالوئیدهای فورانوکینولین، فلاونوئیدها به خصوص روتین، اسیدهای کاپریلیک، کاپریلیک، پلارگونیک، ویتامین K، ویتامین P و اسانس می‌باشد. سداب به خاطر این ترکیبات عالی، در درمان بسیاری از مشکلات موثر است مانند: ضد کرم، ضد اسپاسم، ضد نفخ، قی آور، قاعده آور، آرام بخش، ضد التهاب، محرک، ضد میکروب و کاهش فشار خون .

     

    مرزنجوش

    این گیاه شامل ۱-۲ درصد اسانس روغنی است که ۶۰ درصد آن ترپینئول است. همچنین محتوی تانن‌ها، شیره‌های تلخ، کاروتن‌ها و ویتامین C می‌باشد. این گیاه در درمان بیماری‌های گوارشی موثر است. مزاج مرزنجوش گرم و خشک است و دارای خاصیت‌های لطیف است.

     

    بوره ارمنی

    بوراکس، یک نوع نمک سدیم اسید بوریک است و با نام‌های مختلفی شناخته می‌شود، اما در واقع تمامی این نام‌ها برای این ترکیب شیمیایی مشابه هستند. عباراتی همچون دی سدیم تترابورات دکاهیدرات و دی سدیم تترابورات دکاهیدرات و بورات سدیم به آن اشاره دارند. استفاده از اسید بوریک به صورت خوراکی می‌تواند منجر به کاهش وزن بدن شود و تحلیل خون و ادرار نشان می‌دهد که سوخت و ساز قند، لیپید و پروتئین افزایش می‌یابد.

     

    لاک مغسول

    این گیاه دارویی دارای خواص درمانی متعددی است که شامل چربی سوزی و لاغری می‌باشد. این گیاه می‌تواند میزان چربی سوزی بدن را افزایش داده و عملکرد روده را تقویت کند. همچنین، با جلوگیری از جذب بیش از حد چربی، می‌تواند به درمان انسدادهای صفراوی کمک کند.

     

     

    ویژگی های قرص دایان فیت

    • حاوی سداب، مرزنجوش، زیره سیاه، زنیان، رازیانه، لاک مغسول و بوره ارمنی
    • کمک به کاهش وزن افراد دارای اضافه وزن
    • دارای خاصیت چربی سوزی بالا

     

     

    طریقه مصرف قرص دایان فیت

    • به صورت روزانه 4 عدد کپسول دایان فیت دایان فارما را قبل از ناهار و 4 عدد کپسول دایان فیت دایان فارما را قبل از شام مصرف کنید.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • افرادی که سابقه فشار خون و ناراحتی‌های قلبی و مشکلات گوارشی دارند، توصیه شود که از مصرف کپسول دایان فیت دایان فارما خودداری کنند. 
    • در دوران بارداری و شیردهی، از مصرف کپسول دایان فیت دایان فارما خودداری کنید.
    • در ضمن، باید توجه داشت که مصرف کپسول دایان فیت دایان فارما برای کودکان زیر ۱۲ سال مناسب است.

     

     

    شرایط نگهداری

    • کپسول دایان فیت دایان فارما را در جای خشک و خنک و به دور از نور خورشید و دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    قرص دایان فیت چه عوارضی دارد؟

    اگر بیماری خاصی دارید، حتماً قبل از شروع مصرف قرص دایان فیت با پزشک خود مشورت کنید. برای بیماران قلبی، بیماران مبتلا به فشار خون و افرادی که ناراحتی‌های گوارشی دارند، ممکن است قرص دایان فیت مناسب نباشد. در غیر این صورت، استفاده در میزان دوز تعیین شده عارضه ای نخواهد داشت. با این حال، بعضی از مصرف‌کنندگان در موارد نادر ممکن است با عوارض قرص دایان فیت مواجه شوند که به شرح زیر هستند:

    واکنش‌های آلرژیک:

    قرص دایان فیت دایان فارما به دلیل این که ترکیبات گیاهی مختلفی دارد ممکن است موجب بروز حساسیت و واکنش‌های آلرژیک شود چون ممکن است گاهی افراد به یک مورد از این گیاهان حساسیت داشته باشند. علائم بروز آلرژی ممکن است شامل سرگیجه، تورم صورت و تورم ناحیه دهان باشد.

    عوارض گوارشی:

    ترکیبات موجود در قرص دایان فیت می‌توانند بهبود عملکرد دستگاه گوارش را تسهیل کنند و سبب هضم و جذب بهتر مواد غذایی شوند. با این حال، مصرف بیش از حد قرص دایان فیت ممکن است با برخی از عوارض گوارشی نظیر دل‌درد، گرفتگی‌های شکمی، نفخ و اسهال همراه باشد.

     

     

    آیا چاقی بیماری است؟

    چاقی به تنهایی به عنوان یک بیماری در نظر گرفته نمی‌شود، اما می‌تواند ریسک بیشتری برای بروز بیماری‌های دیگر ایجاد کند. بر اساس تعریف سازمان بهداشت جهانی WHO، چاقی به عنوان یک وضعیت سلامتی مزمن تعریف می‌شود که به دلیل انباشت چربی در بدن ایجاد می‌شود و می‌تواند برای بروز بیماری‌های قلبی عروقی، دیابت، بیماری‌های مفصلی، بیماری‌های ریوی و برخی از سرطان‌ها ریسک بیشتری ایجاد کند.

    بنابراین، چاقی در واقع یک عامل خطر برای بروز بیماری‌های دیگر است و برای حفظ سلامت بدن، توصیه می‌شود که افراد با وزن اضافی اقدام به کاهش وزن و حفظ وزن سالم خود کنند. این شامل تغییرات در رژیم غذایی، افزایش فعالیت بدنی و مشاوره با پزشک و متخصص تغذیه است.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا