در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن حاوی ویتامین ث دکتر ژیلا - 50 گرم

    شناسه محصول: 6261124000077
    شناسه محصول: 6261124000077
    دسته بندی: ضد چروک صورت
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا با استفاده از عصاره های گیاهی و فرم فعال ویتامین سی سبب بهبود چین و چروک های پوست شده و با نرم کردن، روشن کردن و بالا بردن کشسانی پوست باعث جوانسازی صورت می شود. این کرم حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی است که...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن حاوی ویتامین ث دکتر ژیلا - 50 گرم
    نقد و بررسی
    کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا با استفاده از عصاره های گیاهی و فرم فعال ویتامین سی سبب بهبود چین و چروک های پوست شده و با نرم کردن، روشن کردن و بالا بردن کشسانی پوست باعث جوانسازی صورت می شود. این کرم حاوی آنتی اکسیدان های قدرتمندی است که از پوست مراقبت می کنند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا یکی از محصولات پوستی است که برای بهبود وضعیت پوست و کاهش چین و چروک‌های صورت استفاده می‌شود. 

    مواد موجود در کرم ضد چروک صورت کیوتن دکتر ژیلا، به افزایش تولید کلاژن و الاستین پوست کمک می‌کنند که باعث بهبود سلامت پوست و کاهش چین و چروک‌های صورت می‌شود. همچنین، این کرم می‌تواند باعث ترمیم و بهبود بافت پوستی شود و آن را نرم و لطیف کند.

     

     

    ترکیبات کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا:

    کوآنزیم

    ترکیب ALL Q Plus، متشکل از ویتامین E و کوآنزیم ۱۰ است که هر دو به عنوان آنتی اکسیدان‌های مهم و محلول در چربی شناخته می‌شوند. این ترکیبات در لایه شاخی پوست به صورت طبیعی وجود دارند و وظیفه محافظت از پوست را بر عهده دارند. با افزایش سن، میزان این ترکیبات در پوست کاهش می‌یابد که ممکن است باعث ایجاد چین و چروک و پیری در پوست شود. ALL Q Plus به منظور بازگرداندن ترکیبات مفید به پوست و حفظ سلامتی آن ترکیب شده است.

     

    عصاره علف بید کانادایی

    عصاره علف بید کانادایی یک ترکیب فوق‌العاده با خصوصیات تقویت‌کننده، آنتی‌باکتریال، قابض، ضد آکنه، آنتی‌اکسیدانی و التیام‌ بخشی دارد. ترکیب اصلی این گیاه، اوئنو تیین Oenothein-B است که باعث ایجاد اثرات ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی در گیاه می‌شود. این ترکیب فوق‌العاده می‌تواند به عنوان یک عنصر موثر در محصولات پوستی مورد استفاده قرار گیرد و به پوست کمک کند تا التهابات را کاهش داده و بهبود یابد. 

     

    عصاره برگ زیتون

    ترکیبی ارزشمند از فلاونوئیدها و اولئوروپین در برگ زیتون وجود دارد که اثرات ضدمیکروبی، آنتی‌اکسیدانی و خذف رادیکال‌های آزاد را داراست. این ترکیب فوق‌العاده همچنین می‌تواند به پوست کمک کند تا بهبود یابد و باعث افزایش هیدراسیون پوست به میزان ۱۰.۵٪ و ارتجاع پوست به میزان ۱۱.۹٪ شود. همچنین، اثر آنتی‌اکسیدانی این ترکیب برتری ۴۰٪ نسبت به ویتامین E را نشان می‌دهد.

     

    ویتامین C پایدار

    این ویتامین می‌تواند با احیای مجدد ویتامین E، قدرت آنتی‌اکسیدانی و ضد چروک محصول را افزایش دهد. همچنین، در درصدهای بالاتر، اثر سفید کننده و ضد لک را نیز دارد. تحریک سنتز کلاژن در پوست، باعث افزایش کیفیت و جوان کردن پوست می‌شود و این ویتامین می‌تواند به عنوان یک عامل ضد چروک عمل کند. در کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا، با درصد بسیار بالایی ویتامین C پایدار بکار رفته است تا با از بین بردن آثار رادیکال‌های آزاد و افزایش جذب ویتامین E و تحریک عملکرد سنتز کلاژن، علاوه بر اثرات ضد لک و روشن کنندگی، اثرات ضد چروک و ضد پیری مناسبی را نیز برای پوست ایجاد می کند.

     

    روغن آووکادو

    روغن آووکادو، با نفوذ بالایی که در لایه‌های عمیق پوست دارد و اثرات بالایی که روی متابولیسم سلولی می گذارد، می‌تواند عملکرد آسیب زای رادیکال‌های آزاد را در اکسیداسیون سلول‌ها خنثی کرده و از چین و چروک و پیری زودرس پوست پیشگیری کند. همچنین روغن آووکادو، قدرت نرم کنندگی و مرطوب کنندگی بالایی دارد و به آسانی در پوست نفوذ می‌کند همچنین، خشکی و خارش ناشی از پسوریازیس را نیز از بین می‌برد.

     

    روغن جوانه گندم

    روغن جوانه گندم، از ویتامین‌های A، E، C و گروه B  سرشار می باشد که باعث ایجاد نرمی، افزایش شادابی و حفظ سلامت پوست می شود. با کمک این ترکیب، روند بازسازی و تغذیه سلول‌ها تسریع می‌یابد و در بهبود زخم‌ها و سوختگی‌ها نیز موثر است. همچنین، با از بین بردن خارش و سوزش پوست‌های خشک و ترک‌خورده، بخصوص در مورد اگزما، بهبود قابل توجهی در پوست ایجاد می‌کند. روغن جوانه گندم، در پوست‌هایی که آفتاب‌ سوخته و تاول زده هستند، باعث بهبود و افزایش جریان خون شده و به بازسازی سلول‌های پوست کمک می‌کند.

     

    کلاژن

    یکی از ترکیبات مهم تشکیل دهنده پوست، سه زنجیره بلند پلی‌پپتیدی است که با شکل خاص خود، یک شبکه سه بعدی در پوست ایجاد می‌کنند و مسئول استحکام و انعطاف پوست هستند. افزایش سن و اکسیداسیون موجب کاهش تدریجی کلاژن شده و انعطاف پوست را کم کرده که در نتیجه چین و چروک و در نهایت پیری پوست ایجاد می‌شود. مولکول کلاژن به دلیل داشتن قدرت جذب آب بسیار بالا، یک مرطوب‌کننده قوی نیز به حساب می‌آید.

     

    د-پانتنول

    د-پانتنول که پیش‌ساز ویتامین B۵ نیز می باشد به راحتی از لایه‌های سطحی پوست عبور کرده و در لایه های عمیق پوست به ویتامین B۵ تبدیل می‌شود. این ویتامین در تنظیم تعادل آب و چربی پوست و شادابی و طراوت آن نقش بسیار موثری دارد و می‌تواند خارش، التهابات و تحریکات پوستی را کاهش داده و به ترمیم زخم و التیام آسیب‌های پوستی کمک کند.

     

     

    ویژگی های کرم کیوتن دکتر ژیلا

    • دارای ترکیبات آنتی اکسیدان های قدرتمند 
    • درمان چروک های نازک و افزایش استحکام و انعطاف پذیری پوست
    • دارای ۱۰% ویتامین C برای روشن شدن پوست و تحریک سنتز کلاژن
    • دارای عصاره های گیاهی نرم کننده، التیام بخشی و ضد التهابی

     

     

    چطور مصرف کنیم

    به صورت روزانه ۲ مرتبه حداقل۳ ماه بعد از غروب آفتاب کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا را مورد استفاده قرار دهید.

    در طول دوره مصرف کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا، استفاده از ضد آفتاب در طول روز هر ۲ ساعت يک بار ضروری است.

     

     

    لطفا دقت کنید

    در صورت بروز حساسیت یا آلرژی مصرف کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا را قطع کرده و به پزشک مراجعه کنید.
     کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا در سنین ۲۵ تا ۴۵ سال بیشترین اثر را خواهد داشت.

     

     

     شرایط نگهداری

    کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا را به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

    کرم جوان کننده و ضد چروک کیوتن دکتر ژیلا را در دمای ۱۵ تا ۲۵ درجه سانتیگراد و به دور از نور خورشید قرار دهید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    آیا چروک پوست درمان دارد؟

    بله، در حالت‌های مختلف، چروک پوست قابل درمان است. درمان چروک پوست به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله عمق و تعداد چروک، علت ایجاد چروک، وضعیت سلامتی شما، سن و نوع پوست شما و غیره.

    برخی از روش‌های درمان چروک شامل محصولات ضد چروک، ماساژ صورت، لیزر، بوتاکس، پر کردن چروک با مواد مانند اسید هیالورونیک و غیره هستند. همچنین، مراقبت‌های پوستی ساده مانند مرطوب کردن پوست، استفاده از کرم ضدآفتاب، خواب کافی، مصرف آب کافی و اجتناب از سیگار و الکل نیز می‌تواند به کاهش ظاهر چروک‌ها کمک کند.

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا