در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین - 100 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260558000066
    شناسه محصول: 6260558000066
    دسته بندی: پوست خشک و معمولی
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    125٬000
    90٬000 35٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم نرم کننده اوسرین و اوره ۱۰ درصد ثمین پوست را به خوبی آبرسانی کرده و سبب نرمی و لطافت پوست های خشک و دارای بیماری های پوستی مثل: ایکتیوز، پسوریازیس و اگزمای دست و پا می شود. این کرم برای کودکان و بزرگسالان قابل مصرف است و التهابات پوست بدن حتی در ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین - 100 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    کرم نرم کننده اوسرین و اوره ۱۰ درصد ثمین پوست را به خوبی آبرسانی کرده و سبب نرمی و لطافت پوست های خشک و دارای بیماری های پوستی مثل: ایکتیوز، پسوریازیس و اگزمای دست و پا می شود. این کرم برای کودکان و بزرگسالان قابل مصرف است و التهابات پوست بدن حتی در ناحیه پوشک را برطرف می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین برای درمان خشکی های متوسط تا شدید پوست مورد استفاده قرار می گیرد. محصول نامبرده فوق بدون رنگ و عطر می باشد، به همین علت برای افرادی که پوست حساس دارند مثل: کودکان و نوزادان بسیار مناسب می باشد. همچنین برای درمان التهابات ناحیه پوشک اطفال می توانید به عنوان یک نرم کننده استفاده کنید. اوسرین چربی حیوانی است که شبیه ترین به پوست انسان می باشد و باعث افزایش نرمی و لطافت پوست می شود. 

    کرم نرم کننده اوسرین و اوره ده درصد ثمین، حاوی ترکیبات بسیار تاثیرگذار و تخصصی برای جلوگیری و درمان علائم خشکی پوست مثل، اگزما و پسوریازیس می باشد و یک کرم مرطوب کننده دست و صورت قوی محسوب می شود.

     

     

    ترکیبات کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین:

     

    اوسرین

    اوسرین موجود در کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین، یه عنوان یک نرم کننده طبیعی و قوی به حساب می آید، که باعث نرم کنندگی، آبرسانی و افزایش رطوبت پوست شده. ماده اوسرین با ساختن یک لایه چربی طبیعی روی سطح پوست و با نفوذ در لایه عمیق شاخی، از تبخیر شدن آب جلوگیری می کند.

     

    اوره

    اوره یک مرطوب کننده طبیعی پوست یا همان NMF می باشد که بسیار مفید و موثر است. اوره توانایی اتصال بالایی با مولکول های آب دارد و می تواند با جذب آب، از بروز خشکی پوست پیشگیری کند. در پوست های خشک به علت کاهش میزان اوره، پوست توانایی نگهداری آب را از دست می دهد، در نتیجه باعث تخریب سلول های لایه اپیدرم شده و پوست زبر و خشن می شود.

     

     

    ویژگی های کرم اوسرین و اوره 10 درصد ثمین

    • پیشگیری از عوارض هایی که به علت خشکی پوست ایجاد می شود
    • درمان بیماری های پوستی مثل: ایکتیوز، پسوریازیس و اگزمای دست و پا
    • نرم کننده پوست های خشک، خیلی خشک و آسیب دیده
    • مناسب افرادی که پوست حساس دارند. مثل اطفال و نوزادان
    • نرم کننده و درمان التهابات ناحیه پوشک اطفال
    • مناسب افرادی که پوست خشک متوسط تا شدید دارند
    • بدون رنگ و عطر شیمیایی

     

     

    روش استفاده از کرم نرم کننده

    • از کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین، روی نواحی خشک و مورد نظر پوست ماساژ دهید تا به خوبی جذب شود. 
    • توصیه می شود بعد از هر بار شستشوی پوست، ناحیه خشک و آسیب دیده را با کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین مرطوب کنید.
    • از کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین برای جلوگیری از خشکی پوست استفاده کنید. برای اثرگذاری بیشتر کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین اجازه دهید کرم چند ساعت روی دست باقی بماند.

     

     

    شرایط نگهداری 

    • کرم نرم کننده اوسرین و اوره ۱۰ درصد ثمین را در محیط خشک و در دمای 20 تا 35 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • هر گونه محصول مراقبتی پوست را به دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    چه مرطوب کننده ای بخرم؟

    اصولا مرطوب کننده ها به فرم های مختلفی مثل: لوسیون مایع، پماد و کرم تولید می شوند. که میزان چربی و آب این محصولات با هم متفاوت می باشد و غلظت هر کدام از آن ها متفاوت می باشد.

    برای پوست های خشک باید از مرطوب کننده هایی که دارای چربی هستند استفاده کرد. در خصوص پوست های چرب نیازی به استفاده از کرم های مرطوب کننده نمی باشد، مگر در قرار گرفتن با آب و هوای گرم یا سرد. در مورد پوست های نرمال نیز باید از مرطوب کننده هایی که میزان چربی کمتری دارند، مورد استفاده قرار گرفت. 

     

     

    خواص کرم اوره اوسرین چیه؟

    کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین علاوه بر توضیحاتی که در قسمت بالا داده شده، برای رفع مشکلات زیر نیز مورد استفاده قرار می گیرد. که عبارتند از:

    بهبود خشکی کف پا

    همانطور که مستحضر هستید خشکی کف پا از جمله مشکلات پوستی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند و اصولا در اثر خشکی پوست و یا بیماری‌های پوستی مثل صدف، اگزمای پوستی، بیماری‌های قارچی و بیماری کراتودرمی  بروز پیدا می کنند. همچنین عواملی دیگری مثل: اضافه وزن، شستن بیش از حد با استفاده از مواد شوینده شیمیایی و وارد شدن فشار به کف پا نیز می‌توانند در خشکی کف پا تاثیرگذار باشند.

    برای درمان مشکلات خشکی و ترک پوست کف پا می‌توانید از کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین استفاده کنید. زیرا این محصول با بهبود و افزایش رطوبت‌ رسانی، خشکی پوست را کاملا ریشه کن می‌کند.

     

    بهبود بعضی از بیماری‌های پوستی

    لازم به ذکر است که بیماری اگزما از جمله بیماری‌های آلرژیکی پوستی می باشد که منشاء بیماری بیرونی است. بیماری اگزما در انواع متفاوتی بروز پیدا می کند و می‌تواند بسیار شدت پیدا کند. بیماری اگزما به علت مصرف مواد غذایی حساسیت‌زا و حساسیت‌های پوستی بروز پیدا می کند. بیماری پسوریازیس یا صدف هم یکی دیگر از بیماری‌های شایع پوستی می باشد، که طی آن سیستم دفاعی بدن به اشتباه به سلول‌های سالم پوستی حمله کرده و لکه‌های دردناک و قرمز رنگی را روی پوست به وجود می‌آورند. هر دو این بیماری ها می‌توانند باعث خشکی شدید پوست شوند.

    همانطور که در قسمت بالا اشاره شد، به علت وجود ماده اوره و اوسرین در کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین، برای کاهش و بهبود عوارض خشکی پوست به علت وجود بیماری‌هایی مثل اگزما آتوپیک، اگزما دست و پا، صدف و ایکتیوز موثر و مفید می باشد.

     

    کاهش التهابات ناحیه پوشک اطفال

    همانطور که مستحضر هستید سوختگی ناشی از بستن پوشک از شایع ترین مشکلات نوزادان می باشد، که بسیاری از نوزادان به این مشکل دچار می‌شوند. در حقیقت التهاباتی که به علت پوشک رخ می دهد، گونه‌ای از التهابات پوستی یا درماتیت است که پوست بدن نوزاد در ناحیه پوشک به رنگ قرمز درمی‌آید.

    دلایلی مثل: تحریک شدن به علت مدفوع و ادرار، حساسیت‌ پوستی، محکم بستن پوشک، عفونت‌های قارچی و باکتریایی، مصرف آنتی‌بیوتیک‌ها، استفاده از مواد غذایی و محصولات بهداشتی جدید در ایجاد التهابات پوشکی موثر هستند. از این رو کرم نرم کننده اوسرین و اوره 10 درصد ثمین برای نوزادان هم کاربرد دارد و می‌توانید از آن برای افزایش نرمی و درمان التهابات ناحیه پوشک نوزادان استفاده کنید.

     

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا