در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم جوان کننده و ضد چروک ویتالیتی ژوت - 50 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6262222288060
    شناسه محصول: 6262222288060
    دسته بندی: ضد چروک صورت
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    379٬000
    303٬000 76٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    EXTREME VITALITY CREAM 50ML JUTE

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم جوان کننده و ضد چروک ویتالیتی ژوت - 50 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    EXTREME VITALITY CREAM 50ML JUTE
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    بیشتر افراد به دنبال متوقف کردن روند پیری زودرس پوست خود و جوان نگه داشتن آن می باشند. اما باید به این نکته توجه کنید که چین و چروک هایی که خیلی زود روی پوست خود مشاهده می کنید، تنها به علت افزایش سن نمی باشد. زیرا ممکن است به علت عدم استفاده سالم از مواد غذایی و نداشتن روتین بهداشتی و مراقبتی از پوست، باعث بروز چین و چروک زود رس در پوست می شود. فقط با کمی رسیدگی بیشتر و تغذیه سالم پوست با انواع محصولات مغذی و مراقبتی، می‌توانید سلامت، شادابی و جوانی را به پوست خود بازگردانید.

     

     

    کرم جوان کننده صورت چی خوبه

    با پیشرفت صنعت لوازم های آرایشی و بهداشتی، انواع متفاوتی از کرم های جوان کننده تولید شده است. اکثر افراد از محصولات جوان کننده پوست، برای جوان سازی و بازسازی کردن پوست دست و گردن استفاده می کنند. مهمترین ویژگی هایی که یک کرم جوان کننده مرغوب و با کیفیت دارد، این است که بتواند عمل تغذیه رسانی، بازسازی سلول های پوست و رطوبت رسانی عمیق را برای پوست فراهم کند.

    در حال حاضر با کیفیت ترین و مرغوب ترین کرم های جوان کننده پوست دارای ترکیباتی از ویتامین ها و آنتی اکسیدان ها می باشند. مانند ویتامین c و ویتامین e. کرم جوان کننده مرغوب و با کیفیت دارای ترکیبات ضد چروک، هیالورونیک اسید، سالسالیک اسید، و خاصیت رطوبت رسانی عمیق به پوست می باشند.

     

     

    کرم جوان کننده و ضد چروک ویتالی ژوت

    کرم جوان کننده و ضد چروک ویتالی ژوت با استفاده از ترکیبات بسیار منحصر به فرد، باعث جوان شدن و شادابی پوست صورت شما می شود. کرم جوان کننده ویتالی ژوت باعث شفاف و روشن شدن پوست می شود و پوست صورت را سفت و محکم می‎کند. همچنین با بهبود چین و چروک‌های پوستی باعث صاف شدن پوست می شود و رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می‎کند.

     کرم ضد چروک ویتالی ژوت دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی و آنتی باکتریالی است. داشتن ترکیباتی مثل: عصاره گل گاو زبان، عصاره کاکتوس و شی باتر باعث شده تا کرم جوان کننده ویتالی، خاصیت مرطوب کنندگی بسیاری بالایی داشته باشد. همچنین به علت داشتن ترکیباتی مثل آلانتوئین و دکسپانتنول، التهابات پوست آسیب دیده را کاهش و بهبود می بخشد. خاصیت آنتی اکسیدانی کرم جوان کننده ویتالی به علت وجود عصاره گیاه چای سبز و ویتامین C باعث از بین رفتن رادیکال های آزاد می شود که از پیری زودرس پوست پیشگیری می‎کند.

     

     

    ویژگی‌های کرم جوان کننده و ضدچروک ویتالیتی ژوت

    • افزایش روند کلاژن سازی پوست
    • کاهش چین و چروک های پوستی
    • روشن کننده و شفاف کننده پوست صورت
    • ترمیم کننده پوست های آسیب دیده 
    • مرطوب کننده بسیار قوی
    • دارای خاصیت آنتی اکسیدان قوی و ضد التهابی
    • دارای VITC پایدار، عصاره آویشن باغی، عصاره گیاه کاکتوس، عصاره چای سبز، شی باتر، دکسپانتنول، ویتامین سی، عصاره گل گاو زبان و پپتاید ها می باشد
    • آرام کننده و جوان سازی پوست
    • باعث زیباسازی پوست صورت می شود

     

     

    کرم جوان کننده چه تاثیری روی پوست می‌ گذارند؟

    کرم های جوان کننده باعث کاهش خطوط ریز و چین و چروک های پوست می شود و از بوجود آمدن چین و چروک های پوستی جدید پیشگیری می‌کنند.

    کرم های جوان کننده دارای اثرات رطوبت رسانی، بازسازی کننده و تغذیه کننده ی پوست می باشند. اصولاً کرم های جوانساز از ترکیباتی مانند: اسید هیالورونیک، اسید سالیسالیک و مواد آبرسان ساخته شده اند که به همین دلیل باعث یکدست شدن رنگ پوست و روشن شدن آن می شوند و لک های تیره صورت را نیز کمرنگ می کنند و روند پیری زودرس را کند کرده و باعث جوان شدن پوست می شوند.

     

     

    بهترین کرم ضد چروک

    اصولاً محصولات جوان کننده و کرم های ضد چروک حاوی ترکیبات مشابه و یکسانی هستند اما از بهترین و مهمترین ویژگی که باید یک کرم ضد چروک خوب داشته باشد این است که، محصول ضد چروک و جوان کننده حتماً به مقدار بسیار زیادی دارای ترکیبات مرطوب کننده باشد. زیرا ترکیبات مرطوب کننده می توانند ظاهر پوست را از لحاظ چین و چروک بهتر به نظر برسانند.

    مواد مرطوب کننده پوست مانند: روغن های گیاهی و طبیعی، آب، ترکیبات پروتئینی و گلیسیرین می باشند که حتما باید در یک کرم ضد چروک خوب وجود داشته باشد.

     

     

    کرم ضد چروک مناسب چه سنی است؟

    افراد همیشه این سوال را دارند که کرم ضد چروک را از چه سنی میتوان شروع کرد؟ حقیقت این موضوع این می باشد که با افزایش سن و تاثیرات مخرب آلودگی های محیطی، روند کلاژن سازی پوست کاهش پیدا می کند و کم بودن کلاژن در پوست باعث از بین رفتن حالت الاستیکه پوست می شود.

    از آنجایی که بعد از سن 30 سالگی کلاژن سازی کاهش پیدا می کند، می توان نتیجه گرفت که بهترین سن برای شروع مصرف کرم های ضد چروک بین 30 تا 35 سالگی به بالا می باشد. ولی گاهی بستگی به شرایط افراد ممکن است استفاده از کرم های ضد چروک از سن 20 سالگی نیز شروع شود.

    فعالیت زیاد صورت در زمان صحبت کردن و استفاده نکردن از آبرسان و مرطوب کننده ها مواردی هستند که در سنین پایین می تواند چروک هایی را به وجود بیاورند. با توجه به توصیحات داده شده، دلایل اصلی شروع مصرف کرم‌های ضد چروک را بیان می کنیم:

    • استفاده از ماهیچه‌های صورت به میزان بالا، اگر صورت شما به علت شغلتان مانند بازیگری یا حرف زدن های طولانی مدت، زیاد دچار تغییرات می‌شود، توصیه می شود از کرم‌های ضد چروک استفاده کنید.
    • طولانی مدت در معرض تابش خورشید بودن: اگر به واسطه ی شغلتان مدت زمان زیادی در معرض تابش خورشید هستید، توصیه می شود از کرم‌های ضد چروک به همراه ضد آفتاب با اثر حفاظتی بالا و آبرسان قوی استفاده کنید.
    • دلایل ژنتیکی: اگر پدر یا مادر شما در مقایسه با هم سن و سال‌های خودشان کمی پوست آنها شکسته‌تر به نظر می‌رسد، توصیه می شود از کرم‌های ضد چروک استفاده کنید.

     

     

    روش مصرف کرم جوان کننده ویتالیتی ژوت

    • ابتدا دستان و پوست صورت خود را با شوینده مخصوص پوست خود کاملا تمیز بشوئید تا آلودگی ها و چربی های اضافی پوست پاک شوند.
    • هرشب به مقدار کافی از کرم جوان کننده ویتالیتی ژوت را روی پوست صورت و گردن قرار دهید.
    • خیلی آرام با نوک انگشتان کرم را با ماساژ روی پوست صورت بمالید تا کاملا جذب شود.

     

     

    روش نگهداری کرم جوان کننده ویتالیتی ژوت

    • در جای خشک و در دمای زیر ۳۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
    • به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا