در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم آبرسان هیدراکر ژوت - 200 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6262222294153
    شناسه محصول: 6262222294153
    دسته بندی: آبرسان
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    278٬000
    222٬000 56٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم آبرسان هیدراکر ژوت دارای عصاره های گیاهی و روغن های طبیعی است که به خوبی پوست را مرطوب کرده و آبرسانی می کند و از خشکی و چین و چروک پوست جلوگیری می کند. این کرم مناسب انواع جنس پوست است و به خوبی پوست صورت و دست ها را نرم و لطیف می کند.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم آبرسان هیدراکر ژوت - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    کرم آبرسان هیدراکر ژوت دارای عصاره های گیاهی و روغن های طبیعی است که به خوبی پوست را مرطوب کرده و آبرسانی می کند و از خشکی و چین و چروک پوست جلوگیری می کند. این کرم مناسب انواع جنس پوست است و به خوبی پوست صورت و دست ها را نرم و لطیف می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم آبرسان هیدرا کر ژوت، یک محصول مراقبتی از پوست است که مناسب انواع پوست ها می باشد و می تواند به صورت عمقی پوست را رطوبت و آبرسانی کند.

    کرم آبرسان ژوت به صورت بسته بندی پمپی تولید می‌شود که بهترین نوع طراحی محصولات مراقبتی است. کرم آبرسان ژوت، حاوی عصاره های گیاهی و ترکیبات ویتامینه است و مناسب مصرف پوست دست و صورت می باشد.

     

     

     ویژگی کرم آبرسان هیدرا کر ژوت

    •  حاوی عصاره های گیاهی آلوئه ورا و روغن زیتون
    •  حاوی ویتامین ای در ترکیبات
    •  رطوبت رسان و آبرسان قوی برای پوست کل بدن
    • دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی روی پوست
    • مناسب مصرف روی پوست دست و صورت
    • مناسب مصرف انواع جنس پوست
    •  بدون پارابن و مواد مضر برای پوست
    •  نرم کننده و لطیف کننده پوست

     

     

     نحوه مصرف کرم آبرسان هیدرا کر ژوت

     برای استفاده از کرم آبرسان ژوت، حتماً پوست را توسط شوینده های مناسب جنس پوست شستشو دهید، تا عاری از هر گونه آلودگی باشد، سپس می توانید به دفعات از محتویات کرم آبرسان هیدرا کر ژوت استفاده کنید.

     

     

    هشدار

    کرم آبرسان هیدرا کر ژوت، مناسب استفاده روی پوست دست و صورت می باشد، اما می‌توانید برای آبرسانی به پوست بدن نیز استفاده کنید.

    از محتویات کرم آبرسان ژوت، روی زخم های باز و یا جراحات استفاده نکنید.

     دقت کنید تا کرم آبرسان ژوت وارد چشم ها نشود و در صورتی که به صورت اتفاقی وارد چشم ها شد، صورت را با با آب فراوان شستشو دهید.

    کرم آبرسان هیدراکر ژوت بدون عوارض پوستی و بدون حساسیت و آلرژی است، اما در صورت بروز هرگونه التهاب و قرمزی پوست، پس از مصرف کرم آبرسان، مصرف را قطع کرده و به پزشک مراجعه فرمایید.

    کرم آبرسان ژوت را در دمای ۱۵ الی ۲۰ درجه سانتی گراد نگهداری کنید.

    کرم آبرسان ژوت را دور از دسترس کودکان دور از نور آفتاب نگهداری کنید.

     

     

     ترکیبات کرم آبرسان هیدرا کر ژوت

     ویتامین ای

     یکی از ویتامین هایی که در اغلب محصولات مراقبتی از پوست بسیار کاربرد دارد، ویتامین ای می باشد. ویتامین ای، باعث کمک به افزایش استحکام بافت های پوست شده و به پوست خاصیت کشسانی و ارتجاعی می بخشد. ویتامین ای، یک ویتامین جوان ساز پوست است و از پیری زود رس جلوگیری می کند و یا اینکه باعث درمان چین و چروک و تیرگی پوست می‌شود. ویتامین ای یک رطوبت رسان و آبرسان قوی پوست است.

     

    ویتامین ب۵

     یک ویتامین رطوبت رسان و مرطوب کننده عمقی سلول‌های پوستی است و حتی رطوبت میان بافتی پوست را حفظ می کند. ویتامین ب۵ می تواند باعث حفاظت قابلیت ارتجاعی پوست شده و انعطاف پذیری پوست را افزایش دهد. همچنین باعث کاهش آکنه و جوش‌های پوست شده و علائم پیری را از بین می برد.

     

    عصاره آلوئه ورا

    این عصاره طبیعی یک درمان کننده قوی خشکی پوست است و به دلیل اینکه قدرت زیادی در جذب رطوبت بین سلول ها دارد، می‌تواند پوست را نرم و لطیف نگهداری کند. عصاره آلوئه ورا، مانع از حذف رطوبت طبیعی پوست می شود و پوست را شاداب می کند. عصاره و ژل آلوئه ورا یک روشن کننده طبیعی و گیاهی پوست می باشد.

     

    عصاره بادام شیرین

     عصاره بادام سرشار از خواص آبرسانی به پوست است و به راحتی می‌تواند به درون سلول‌ها و بافت‌های پوستی نفوذ کند تا پوست نرم و لطیف شود. روغن بادام باعث ترمیم و بازسازی آسیب های پوستی می شود. عصاره بادام شیرین از پوست در برابر عوامل محیطی، نور خورشید و رادیکال‌های آزاد به خوبی مراقبت کرده و پوست را سالم و زیبا نگهداری می کند.

     

    روغن زیتون

    عصاره و روغن زیتون در ترکیبات محصولات بهداشتی و آرایشی به عنوان پاکسازی کننده عمقی پوست شناخته می شود و سلول های مرده، آلودگی‌ها، چربی‌ها و کثیفی ها را از روی پوست حذف کرده و پوست را برای بهره مند شدن از خواص دیگر ترکیبات کرم آبرسان مهیا می کند. روغن زیتون علاوه بر پاکسازی پوست، پوست را به صورت عمقی مرطوب کرده و نرم و لطیف نگه داری می کند.

     

     

     

     

     

     سوالات متداول

     

    کرم آبرسان چیست؟

     کرم آبرسان یک محصول کرمی مانند مراقبت کننده از پوست است و می تواند از هوا رطوبت را به لایه های عمقی پوست جذب کند و روی سطح بیرونی پوست، درمان کننده خشکی و دهیدراته شدن پوست باشد.

     

     

     تفاوت کرم آبرسان و کرم مرطوب کننده چیست؟

     کرم آبرسان با توجه به ترکیبات و خواصی که دارد می‌تواند رطوبت را به عمق سلول های پوست وارد کند اما کرم مرطوب کننده مانع از خروج رطوبت میان بافتی پوست می شود.

     کرم مرطوب کننده اغلب چرب و کرمی مانند است، در صورتی که آبرسان برای پوست ها متفاوت به صورت ژل، لوسیون، کرم و غیره تولید می شود.

     

     

     آیا کرم آبرسان باعث تیرگی پوست می شود؟

    کرم آبرسان هیدرا کر ژوت حاوی ویتامین های ب ۵ و ای است، که این دو ویتامین به صورت مصرف موضعی می‌تواند پوست را تقویت و تغذیه کرده و در صورت مصرف مداوم باعث شفافیت و روشن شدن پوست نیز می شود.

     در صورتی که اگر متناسب با جنس پوست مصرف نشود، نمی‌تواند به صورت عمقی پوست را تقویت کند و یا به خوبی پوست را رطوبت رسانی می کند، در نتیجه سلول های سطحی پوست را سیاه و کدر می کند اما اگر کرم آبرسان مناسب جنس پوست انتخاب و مصرف شود، پوست را جوان سازی کرده و علائم پیری پوست را به سرعت خنثی می کند.

     

     

    چرا می بایست کرم آبرسان مصرف کنیم؟

     هنگامی که پوست توسط شوینده‌ها پاکسازی می شود، آب سطح پوست و آب میان بافتی سلول ها از بین می‌رود و به مرور زمان پوست کدر و پوسته پوسته می شود، مخصوصاً پوست های خشک به طور طبیعی پوست ریزی دارند.

    کرم آبرسان با کمک ترکیباتی که دارا است می‌تواند پوست را علاوه بر رطوبت رسانی و آبرسانی نرم و لطیف نگهداری کند و با توجه به مصرف مداوم پوست را درخشان و شفاف می کند.

    کرم آبرسان ترک خوردگی و خارش پوست ناشی از خشکی های شدید را درمان کرده و خاصیت ارتجاعی را به پوست باز می گرداند.

     کرم آبرسان التهابات، قرمزی و سوزش پوست ناشی از بی آبی پوست را درمان می کند و پوست را صاف و یکدست نمایان می کند

    کرم آبرسان در صورت مصرف مداوم درمان کننده قوی چروک های ریز صورت است و باعث جوانسازی پوست می شود.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا