در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50 سان سیف - بژ روشن

    Sunsafe Anti Agening Sunscreen Cream SPF50

    شناسه محصول: 6260147702296
    شناسه محصول: 6260147702296
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ضد آفتاب و ضد چروک +SPF 50 سان سیف علاوه بر مراقبت از پوست در برابر نور خورشید پوست را آبرسانی و تغذیه کرده و سبب جوانسازی و پیشگیری از بروز چین و چروک می شود. این کرم با رنگ بژ روشن همانند یک کرم پودر کاربردی هم عمل می کند و لک های پوستی را می پ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50 سان سیف - بژ روشن
    نقد و بررسی
    کرم ضد آفتاب و ضد چروک +SPF 50 سان سیف علاوه بر مراقبت از پوست در برابر نور خورشید پوست را آبرسانی و تغذیه کرده و سبب جوانسازی و پیشگیری از بروز چین و چروک می شود. این کرم با رنگ بژ روشن همانند یک کرم پودر کاربردی هم عمل می کند و لک های پوستی را می پوشاند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50 سان سیف با استفاده از بازتابنده‌های فیزیکی و جاذب های پرتو های ماورای بنفش موثر و انتخاب آن ها بر اساس آخرین دستاوردهای علمی و فاکتورهای حفاظتی بالا، از پوست در برابر تمام اشعه ماورای بنفش به صورت کامل و طولانی مدت محافظت می کند.

    استفاده از تکنولوژی سلول‌های بنیادی در ساخت کرم ضدآفتاب رنگی و ضد چروک SPF 50 سان سیف و نفوذ بالای کرم در لایه‌های عمیق پوست، باعث تحریک ساخت سلول‌های جدید و تقویت ساختار پوست شده. همچنین با ترکیبات فعالی که دارد باعث تحریک سنتز کلاژن و خاصیت الاستین و ارتجاعی پوست را بهبود می‌بخشد.

    با درمان چین و چروک های سطحی ناشی پوست و تقویت فرآیند بازسازی سلول ها، ظاهری جوان، شاداب و زیبا را به پوست می دهد. بافت سبک و جذب سریع کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف می‌تواند انتخاب مناسبی برای افرادی باشد که از احساس سنگینی کرم روی پوست صورت ناراضی هستند.

     

     

    ویژگی های کرم ضد آفتاب و ضد چروک SPF 50 سان سیف - بژ روشن

    • کاهش عمقی چروک ها و درمان چروک‌های سطحی به علت تابش‌های نور خورشید و افزایش سن
    • محافظت کامل و بلند مدت پوست در برابر پرتوهای مضر خورشید 
    • فاقد روغن‌های کومدوژنیک
    • از بین بردن ضرر های رادیکال‌های آزاد و جلوگیری از پیری زودرس پوست
    • پایداری بالا در برابر تعریق و آب 
    • استفاده از تکنولوژی پیشرفته سلول‌های بنیادی
    • افزایش عملکرد سنتز کلاژن و الاستین پوست
    • تقویت و بهبود فرآیند بازسازی سلولی
    • مناسب استفاده انواع پوست

     

     

    نحوه مصرف

    15 دقیقه قبل از خروج از منزل مقداری از کرم ضدآفتاب و ضدچروک سان سیف را به صورت یکنواخت روی پوست پخش کنید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود. 

    هر 2 ساعت یک بار باید کرم ضدآفتاب و ضدچروک سان سیف را تجدید کنید.

     

     

    هشدار

    بعد از مصرف کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف در صورت بروز هرگونه آلرژی و یا التهابات روی پوست، استفاده از آن را متوقف کنید و برای ادامه با پزشک مشورت کنید.

    از تماس کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف با چشم و زخم‌ها خودداری کنید و در صورت تماس کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف ، سریعا محل مورد نظر را با آب فراوان شستشو دهید.

     

     

    شرایط نگهداری

    کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف را در جای خشک، خنک و در دمای کمتر از ۲۵ درجه سانتی گراد و به دور از گرما و تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

    کرم ضد آفتاب و ضد چروک سان سیف را به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید. 

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    ضد آفتاب چیست؟

    لازم به ذکر است که محصولات ضد آفتاب دارای ترکیبات بسیار متفاوتی هستند. که از پوست در برابر جذب پرتوهای فرابنفش خورشید محافظت می‌کنند. پرتوهای فرابنفش خورشید در دو نوع UVA و UVB می توانند به پوست آسیب برسانند و باعث پیری پوست شوند و همچنین خطر مبتلا شدن به سرطان پوست را افزایش دهند.

    استفاده از کرم های ضد آفتاب‌ها در تمام فصل‌های سال و در تمام مناطق جغرافیایی ضروری است. زیرا اشعه‌های خطرناک نور خورشید بدون در نظر گرفتن موقعیت فصلی و مکانی که در آن هستید، به پوست آسیب های جدی می رساند.

    اشعه‌های خطرناک خورشید حتی در روزهایی که هوا ابری است، حدودا به میزان ۸۰ درصد روی پوست اثرات خود را می گذارد. اما  این نکته کاملا روشن و واضح است که استفاده از ضد آفتاب‌ها در هوای آفتابی یا ابری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

     

     

    فرق اشعه مضر UVA و UVB در چیست؟

    اشعه‌های UVB خورشید باعث آسیب رساندن به لایه‌ های رویی پوست و آفتاب سوختگی می‌شود. اشعه‌های UVA باعث بروز چین و چروک‌های پوستی، پیری زودرس پوست و آسیب رسیدن به DNA پوست می شوند. طبق تحقیقاتی که صورت گرفته، آنچه در نهایت باعث بیماری‌ های پوستی مخصوصا سرطان پوست می‌شود، اشعه‌های UVA می باشد.

     

     

    چرا ضد آفتاب بزنیم؟

     نور خورشید با تمام فواید و ویتامین دی که به پوست می رساند، اما اشعه‌های آن در بلند مدت باعث بروز مشکلات جدی در پوست می شود مانند: التهابات پوستی، لک‌های قهوه‌ای یا سرطان پوست. اما کرم‌های ضدآفتاب به علت فرمولاسیونی که دارند اثرات مخرب اشعه‌ها خورشید را بسیار کمتر می کنند.

    ضمنا لازم به ذکر است که همه ما دوست داریم پوستی سالم، جوان و شاداب داشته باشیم. به همین علت یکی از مهم ترین دلایل استفاده از کرم های ضد آفتاب سلامت و جوانی پوست می باشد. زیرا کرم های ضدآفتاب به خاطر ترکیباتی که دارند از پوست در برابر علائم پیری مثل چین و چروک و خطوط ریز، لک های ایجاد شده، افزایش رنگدانه، آسیب های خورشیدی و پوست خشک محافظت می کنند.

    تحقیقات نشان داده، افرادی که در سنین زیر ۵۵ سال از محصولات ضد آفتاب استفاده کرده اند، ۲۴ درصد کمتر نسبت به سایرین افراد مبتلا علائم پیری زودرس پوست می شوند دارند.

     

     

    چرا ضد آفتاب میزنم عرق می کنم؟

    این نکته را به خاطر بسپارید که اگر بعد از مصرف کرم های ضدآفتاب، پوست صورت شما دچار تعریق زیاد می شود، علت آن فقط به خاطر افزایش دمای بدن شما بر اثر فعالیت زیاد می باشد. زیرا کرم های ضدآفتاب برای حفاظت از پوست در برابر اشعه های مخرب خورشید لایه اضافی روی پوست ایجاد می کنند که باعث می شود تمام منافذ پوستی بسته شوند، در نتیجه پوست برای ایجاد اکسیژن و نفس کشیدن خود شروع به تولید چربی می کند که به صورت عرق روی پوست ظاهر می شود. از این رو توصیه می شود برای پیشگیری از تعریق صورت، حدود ۲۰ دقیقه قبل از قرار گرفتن در برابر نور خورشید از کرم های ضد آفتاب خود استفاده کنید تا به خوبی جذب پوستتان شود که اگر به علت گرما و فعالیت فیزیکی عرق کردید، لایه محافظتی ایجاد شده روی پوست به سرعت از بین نرود.

    نکته ی دیگری که باید به آن توجه کنید این است که با توجه به نوع پوست خود از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. زیرا افرادی که پوست چربی دارند تعریق پوستشان بیشتر از سایر پوست ها می باشد. کرم‌ های ضدآفتابی که مخصوص پوست های چرب هستند، به گونه‌ای تولید شده اند که روی پوست یک لایه‌ی خشک ایجاد می‌کنند که باعث خنک شدن پوست می‌شود و از بروز التهابات پوستی پیشگیری می‌کند.

    توصیه می شود از کرم‌ های ضدآفتابی استفاده کنید که ضد آب و ضد تعریق باشند، زیرا زمانی که پوست دچار تعریق شود، لایه محافظتی ایجاد شده نیز از بین می‌رود. 

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا