در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    نرم کننده فولیکا مخصوص موهای رنگ شده - 200 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260147703651
    شناسه محصول: 6260147703651
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    69٬500
    50٬000 19٬500 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    نرم کننده فوليکا مناسب استفاده افرادی است که موهای رنگ شده، مش و هایلایت شده دارند و سبب تثبیت رنگ موها برای مدت زمان طولانی می شود. این نرم کننده علاوه بر نرمی و خوش حالتی موها از خشکی و گره خوردن موها جلوگیری می کند و باعث شادابی موها می شود. این ن...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    نرم کننده فولیکا مخصوص موهای رنگ شده - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    نرم کننده فوليکا مناسب استفاده افرادی است که موهای رنگ شده، مش و هایلایت شده دارند و سبب تثبیت رنگ موها برای مدت زمان طولانی می شود. این نرم کننده علاوه بر نرمی و خوش حالتی موها از خشکی و گره خوردن موها جلوگیری می کند و باعث شادابی موها می شود. این نرم کننده رطوبت از دست رفته موها را تامین کرده و با تغذیه تارهای مو باعث تقویت آن می شود.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    نرم کننده فولیکا مخصوص موهای رنگ شده، یک محصول از مجموعه محصولات فولیکا برای مراقبت و حفظ سلامت موهای رنگ شده است. این نرم کننده با فرمولاسیون خاصی تهیه شده است که به موهای رنگ شده کمک می کند تا رنگ آن ها بدون فرسایش و از بین رفتن، طولانی مدت حفظ شود. 

    ترکیبات موجود در نرم کننده فولیکا مخصوص موهای رنگ شده، شامل عصاره انار، پیش ساز ویتامین B۵ ویتامین B۶ می‌باشد. این موادمغذی می‌توانند به موهای شما کمک کنند تا رطوبت خود را حفظ کرده و از خشکی و شکنندگی جلوگیری کنند. همچنین، ترکیبات موجود در این نرم کننده می‌توانند به سلامت فولیکول‌های مو کمک کرده و رشد موهای سالم و قوی را تحریک کنند.

    شامپو نرم کننده فولیکا مخصوص موهای رنگ شده، با ترکیبات مرطوب کننده و نرم کننده خود، به موهای شما براقیت و نرمی بیشتری بخشیده و در عین حال از وزن زیاد و چربی زیاد در موها جلوگیری می‌کند. این نرم کننده، تعادل رطوبتی موها را حفظ می کند و سبب خوش حالتی و حجیم شدن موها می شود.

     

     

    ویژگی های نرم کننده فولیکا مخصوص موهای رنگ شده

    • فراهم کردن لایه ای محافظ برای جذب نشدن اشعه ماورای بنفش نور خورشید و آلودگی هوا
    • دارای اثرات محافظت کنندگی و تقویت کنندگی ساقه موهای سر
    • پیشگیری از خشک شدن موها
    • دارای خاصیت های حالت دهندگی و درخشندگی
    • دارای ویژگی شاداب کنندگی و نرم کننده موهای سر
    • مناسب استفاده افرادی که موهای رنگ شده، مش و هایلایت شده دارند
    • تثبیت رنگ موها برای مدت زمان طولانی

     

     

    روش مصرف 

    • پس از شامپو کردن موهای خود، مقدار کافی از نرم کننده فولیکا را بر روی موهای خود بریزید. توصیه می‌شود که مقدار کمی از محصول را در دست خود بریزید و سپس با ماساژ دادن به موهای خود، آن را به خوبی توزیع کنید.
    • پس از ماساژ دادن به موهای خود با نرم کننده، بهتر است موهای خود را به مدت 3 تا 5 دقیقه بگذارید تا این محصول عمیقا در موهای شما جذب شود.
    • سپس، با آب گرم، نرم کننده را از موهای خود بشویید. توصیه می‌شود تا از آب خیلی گرم برای شستن موهای خود استفاده نکنید، زیرا این می‌تواند باعث خشکی و آسیب به موهای شما شود.
    • بعد از شستن نرم کننده از موهای خود، موهای خود را با آب خنک بشویید تا به استحکام بیشتری برسند.
    • در نهایت، موهای خود را با حوله خشک کنید، اما توصیه می‌شود که از حرکات خشن و مکث‌دار در خشک کردن موهای خود خودداری کنید، زیرا این می‌تواند باعث آسیب و شکنندگی موهای شما شود. بهتر است از حوله نرم و تمیزی برای خشک کردن موهای خود استفاده کنید.
    • توصیه می‌شود که نرم کننده فولیکا مخصوص موهای رنگ شده را یک یا دو بار در هفته استفاده کنید. اما اگر موهای شما بسیار خشک و آسیب دیده هستند، می‌توانید از این محصول بیشتر استفاده کنید. همچنین، اگر به دنبال حالت براقیت و نرمی بیشتری هستید، می‌توانید این محصول را بیشتر از یک بار در هفته استفاده کنید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    نرم کننده چیست؟

    نرم کننده یکی از محصولات مراقبتی شخصی است که برای نرم کردن و آرام کردن موها و افزایش لطافت آن ها استفاده می‌شود. نرم کننده‌ها معمولاً حاوی ترکیباتی مانند روغن‌های طبیعی، پروتئین‌های گیاهی، ویتامین‌ها، عصاره‌های گیاهی و دیگر مواد مرطوب‌کننده هستند که به موهای شما کمک می‌کنند تا نرم و لطیف شوند، از شکنندگی و خشکی جلوگیری کنند و به درخشندگی و براقیت آن ها کمک کنند.

    علاوه بر این، برخی نرم کننده‌ها حاوی موادی همچون سیلیکون هستند که به سبب خوش حالتی موها شده و براقیت بیشتری بخشیده و از فرسایش رنگ موها جلوگیری می‌کنند. بعضی از نرم کننده‌ها همچنین می‌توانند به حفظ رنگ موهای رنگ شده کمک کنند.

    نرم کننده‌های مو به طور معمول بعد از شامپو و در مرحله نهایی مراقبت از مو استفاده می‌شوند. در حالی که شامپو به موها کمک می‌کند تا از کثیفی و روغن موجود در آنها پاک شوند، نرم کننده به آنها کمک می‌کند تا پس از شستشو، نرم و لطیف شوند و براقیت و درخشندگی به آن ها بخشیده شود. همچنین، استفاده از نرم کننده می‌تواند به درمان موهای خشک و شکننده کمک کند و باعث افزایش قابل توجهی در ضخامت و حالت موها شود.

    مهم است که نرم کننده‌ای را که برای موهای خود استفاده می‌کنید، با توجه به ویژگی‌های موهایتان و نوع موهایتان انتخاب کنید. همچنین، توصیه می‌شود که از نرم کننده‌های مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید تا به حفظ رنگ و درخشندگی موهای خود کمک کنید.

     

     

    چه نرم کنندهایی برای موهای رنگ شده خوبه؟

    ترکیباتی که در نرم کننده برای موهای رنگ شده مناسب هستند، شامل موارد زیر می‌شوند:

    • روغن‌های طبیعی: روغن‌هایی مانند روغن آرگان، روغن جوجوبا، روغن نارگیل و روغن بادام به عنوان یک منبع غنی از اسیدهای چرب و ویتامین E، کمک می‌کنند تا موهای شما نرم و لطیف شوند و از فرسایش رنگ موها جلوگیری کنند.
    • پروتئین‌های گیاهی: پروتئین‌های گیاهی مانند پروتئین سویا، پروتئین گندم و پروتئین ذرت، به موهای شما کمک می‌کنند تازه و سالم‌تر به نظر برسند و در عین حال، از فرسایش رنگ موها جلوگیری کنند.
    • عصاره‌های گیاهی: عصاره‌های گیاهی مانند عصاره آلوئه ورا، عصاره گیاه بابونه، عصاره زهره یاس و عصاره نعناع، به موهای شما کمک می‌کنند تا نرم و مرطوب شوند و در عین حال، از آسیب و فرسایش رنگ موها جلوگیری کنند.
    • ویتامین‌ها: ویتامین‌هایی مانند ویتامین E، ویتامین B5 و ویتامین C، به موهای شما کمک می‌کنند تا از خشکی و شکنندگی جلوگیری کنند و سلامتی و درخشندگی به آنها بخشند و به حفظ رنگ موهای شما کمک کنند.
    • گلیسرین: گلیسرین یک ماده مرطوب کننده است که به موهای شما کمک می‌کند تا نرم و لطیف شوند و از خشکی جلوگیری کنند.
    • سیلیکون: سیلیکون به عنوان یک عامل ضد آسیب و مرطوب کننده، به موهای شما کمک می‌کند تا از فرسایش رنگ موها جلوگیری شود و در عین حال، به آنها براقیت و حالتی خوش‌شکل بخشیده شود.

    در نهایت، مهم است که نرم کننده‌ای که برای موهای رنگ شده خود انتخاب کنید، دارای ترکیباتی باشد که به موهای شما نرمی، لطافت و براقیت بیشتری بخشند و در عین حال از فرسایش رنگ موها جلوگیری کنند. همچنین، بهتر است از نرم کننده‌ها و محصولات مراقبتی مخصوص موهای رنگ شده استفاده کنید تا به حفظ رنگ و درخشندگی موهای خود کمک کنید.

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا