در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو پروتئینه Wheat Germ جوانه گندم سینره - 250 میلی لیتر

    Cinere Wheat Germ Protein

    شناسه محصول: 6260374020019
    شناسه محصول: 6260374020019
    دسته بندی: شامپو انواع مو
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    شامپو جوانه گندم سینره برای انواع مو مناسب است و با استفاده از پروتئین جوانه گندم و ویتامین ای از ساقه موها در برابر آسیب محافظت می کند و سبب تقویت و تغذیه ریشه موها می گردد. این شامپو شویندگی ملایمی دارد و باعث از بین رفتن رطوبت پوست کف سر و موها ن...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو پروتئینه Wheat Germ جوانه گندم سینره - 250 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    شامپو جوانه گندم سینره برای انواع مو مناسب است و با استفاده از پروتئین جوانه گندم و ویتامین ای از ساقه موها در برابر آسیب محافظت می کند و سبب تقویت و تغذیه ریشه موها می گردد. این شامپو شویندگی ملایمی دارد و باعث از بین رفتن رطوبت پوست کف سر و موها نمی شود.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره با دارا بودن ویتامین E و پیش ساز ویتامین B5، می تواند موها را به خوبی تقویت کند. این محصول برای انواع مو مناسب بوده و قابل استفاده برای خانم ها و آقایان می باشد.

    با توجه به این که جدا شدن کوتیکول ها از روی ساقه مو در اثر خشکی مو اتفاق می افتد و در چنین شرایطی دچار زبری، عدم درخشندگی، عدم شانه پذیری، افزایش اصطکاک بین تارهای مو و همچنین موخوره می شود. اگر به صورت روزانه از شامپو استفاده می کنید می بایست دقت لازم را به خرج داده تا محصولی را انتخاب کنید که دارای PH متناسب با پوست سر باشد، تا آسیب کمتری متوجه فولیکول های مو شده و درخشندگی مو حفظ شود. خوشبختانه PH این محصول در حدود 5/5 بوده که نزدیک به PH طبیعی پوست سر می باشد و به همین دلیل می تواند مانع رشد باکتری ها به ویژه پرپیونی باکتریوم آکنه و استافیلوکوک ها شود.

     برای تهیه شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره از ترکیب چند نوع سورفاکتانت آنیونی استفاده شده است که ملایم بوده و از غلظت کمی برخوردار هستند و می توانند ضمن اثرگذاری مناسب در شویندگی، هیچ گونه تحریکی روی پوست سر ایجاد نکنند.

    شامپو پروتئینه سینره با پروتئین گندم غنی شده است، به همین دلیل می تواند باعث تقویت مو شود و همچنین وجود پرو ویتامین B5 در این محصول می تواند رطوبت مو را حفظ کرده و مقاومت مو را نیز افزایش دهد.

     

     

    ترکیبات مؤثر شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره:

    پروتئین جوانه گندم:

    پروتئین جوانه گندم از اسید های آمینه غنی می باشد و به همین دلیل می تواند ریشه و فولیکول مو را به خوبی تقویت نماید و همچنین با افزایش خاصیت ارتجاعی تارهای مو، استحکام آن را بهبود ببخشد.

    پانتنول:

    این ماده پیش ساز پنتانوئیک اسید یا ویتامین B5 می باشد و می تواند علاوه بر تقویت و حفظ رطوبت طبیعی مو، ساختار موهای آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کند.

    ویتامین E:

    این ویتامین دارای خاصیت آنتی اکسیدانی قوی ای بوده و می توانند استرس اکسیداتیو را کاهش دهد. همچنین وجود این ویتامین در محصول می تواند گردش خون مویرگی در پوست سر را افزایش داده و باعث رشد بیشتر و بهتر مو شود.

     

     

    ویژگی های شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره:

    • دارای قدرت شویندگی مناسب، بدون ایجاد تحریکات پوستی
    • حفظ رطوبت مو و افزایش مقاومت آن به دلیل دارا بودن پرو ویتامین B5
    • محافظت از مو در برابر عوامل مخرب محیطی به دلیل دارا بودن ویتامین E
    • تقویت مو به واسطه ی پروتئین جوانه گندم غنی شده در محصول
    • فاقد رنگ و پارابن
    • مناسب برای انواع مو
    • قابل استفاده برای خانم ها و آقایان

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا موها را به خوبی خیس کرده و مقدار مناسبی از شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره را بر روی پوست سر و موها مالیده و به مدت 3 الی 5 دقیقه به آرامی ماساژ می دهید تا به خوبی جذب شود. در نهایت با دقت آبکشی می نمایید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • به منظور داشتن موهایی شاداب و درخشان توصیه می شود در کنار این محصول، از نرم کننده ها، ماسک های داخل حمام و بعد حمام و همچنین سرم ها و تونیک های مو استفاده کنید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • شامپو را در محیطی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    شامپوی روزانه چه ویژگی هایی دارد؟

    بله. ساختار شامپوهای روزانه از ملایمت خاصی برخوردار بوده و از نظر قدرت در مقایسه با شامپوهای دیگر ضعیف تر عمل می کنند. لازم به ذکر است اگرچه این شامپوها ملایم هستند ولی می توانند به صورت کامل آلودگی ها و چربی های را از روی موها بشویند بدون اینکه که آسیبی به مو وارد شود.

    در اثر استفاده از این شامپو ها علاوه بر این که پوست سر به طور کامل پاکسازی و تمیز می شود، هیچ گونه تحریکاتی در آن ایجاد نشده و باعث خشکی بیش از حد پوست سر و مو نمی شود. همچنین استفاده از این محصولات، ریزش مو را به همراه نداشته و می تواند با داشتن خواص نرم کنندگی خود، باعث نرم شدن موهای آسیب دیده و خشک شوند. بنابراین شما می توانید برای شستشو، شامپوی روزانه مناسب نوع موی خود انتخاب کرده و با خیالی راحت بدون این که کوچکترین آسیبی به موی شما وارد شود آن را به صورت روزانه مصرف نمایید.

     

     

    آیا استفاده از شامپو پروتئین جوانه گندم سینره عوارض دارد؟

    خیر. تا کنون هیچ گونه عوارضی در جهت استفاده از شامپو پروتئین جوانه گندم سینره گزارش نشده است. ولی در صورتی که پس از استفاده از این محصول، متوجه علائم حساسیت نظیر خارش، سوزش و قرمزی شدید، مصرف آن را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید.

     

     

    شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره چه کاربردی دارد؟

    با توجه به این که پروتئین جوانه گندم ترکیب اصلی این محصول به حساب می رود، بنابراین فولیکول های مو به خوبی تقویت می شوند. همچنین به دلیل استفاده از ویتامین E و پرو ویتامین B5 در این محصول، می توان گفت تارهای مو استحکام خوبی پیدا می کنند و می توانند در برابر آسیب های محیطی به خوبی حفظ شوند.

     

     

    شامپو پروتئین جوانه گندم سینره برای نوع مویی مناسب می باشد؟

    با توجه به این که شامپو پروتئین جوانه گندم سینره یک شامپوی روزانه می باشد، بنابراین انواع مو می توانند به صورت روزانه از آن استفاده نمایند.

     

     

    آیا استفاده از شامپو پروتئین جوانه گندم سینره باعث ریزش مو می شود؟

    خیر. استفاده از شامپویی که قابلیت و قدرت از بین بردن آلودگی های محیطی را از روی پوست سر و مو ندارد می تواند باعث ریزش مو شود، چرا که در اثر نداشتن قدرت کامل پاکسازی توسط شامپو، این آلودگی ها به مرور زمان بر روی پوست سر و مو جمع شده و می تواند ریشه موها را تضعیف کند و در نهایت به ریزش موی سر بیانجامد ولی شامپو پروتئینه جوانه گندم سینره به دلیل داشتن قدرت شویندگی مناسب، تمامی آلودگی ها و چربی های اضافه را از روی پوست سر و مو کاملا پاکسازی کرده و از تجمع این آلودگی ها و چربی ها جلوگیری می کند.

    این محصول علاوه بر پاکسازی کامل، دارای ترکیبات فوق العاده مؤثری می باشد که می توانند موهای آسیب دیده را نیز ترمیم و بازسازی کرده و باعث تقویت موها نیز شود.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا