در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    شامپو تقویت کننده وضدریزش کافئین سریتا - 200 میلی لیتر

    Cerita Anti Hair Loss Caffeine Shampoo

    شناسه محصول: 6262863400081
    شناسه محصول: 6262863400081
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    125٬500
    95٬000 30٬500 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    شامپو تقویت کننده وضدریزش کافئین سریتا خون رسانی به کف سر را بالا برده و با تقویت فولیکول های مو از ریزش موها جلوگیری می کند همچنین ساقه موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و در سلامت موها و درخشندگی آنان موثر است. این شامپو حاوی عصاره های طبیعی است با اف...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    شامپو تقویت کننده وضدریزش کافئین سریتا - 200 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    شامپو تقویت کننده وضدریزش کافئین سریتا خون رسانی به کف سر را بالا برده و با تقویت فولیکول های مو از ریزش موها جلوگیری می کند همچنین ساقه موهای آسیب دیده را ترمیم کرده و در سلامت موها و درخشندگی آنان موثر است. این شامپو حاوی عصاره های طبیعی است با افزایش ضخامت موها ، موها را حجیم تر نشان می دهد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    شامپو تقویت کننده و ضد ریزش کافئین سریتا از ترکیباتی نظیر کافئین، پروتئین جوانه گندم، ساوپالمیتو و عصاره های گیاهی تهیه شده است و برای انواع مو مناسب می باشد. این محصول می تواند با تقویت کردن مو، ریزش آن ها را کنترل کند و در رشد و رویش مجدد موها به عنوان یک محصول مؤثر عمل کند.

    شامپو تقویت کننده و ضد ریزش کافئین سریتا علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، باعث افزایش ضخامت تارهای مو می شود و آن ها را در ظاهری پرتر و حجیم تر نشان می دهد. این محصول همچنین از خاصیت ترمیم کنندگی برخوردار بوده و می تواند تارهای موی آسیب دیده را بازسازی کند و در نهایت درخشندگی و شادابی خاصی را برای موها به ارمغان بیاورد.

    ترکیب ویژه این محصول کافئین می باشد که با داشتن خواص فوق العاده خود، می تواند علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، باعث حفظ حیات ریشه مو و همچنین رشد موها شود. وجود کافئین در این شامپو باعث می شود علاوه بر بر جای گذاشتن اثرات و خواص ذاتی خود، بتواند باعث افزایش نفوذ دیگر مواد مؤثره در محصول شود.

     

     

    ترکیبات مؤثر شامپو تقویت کننده و ضد ریزش کافئین سریتا:

    کافئین:

    این ماده می تواند گردش خون در پوست سر را بهبود بخشیده و باعث تحریک رشد فولیکول مو به طور مستقیم از ریشه موها شود. از دیگر تأثیرات کافئین می توان به حیات بخشیدن به ریشه مو اشاره کرد که بدین ترتیب باعث افزایش عمر ریشه مو می شود. همچنین با نفوذ کافئین به تمامی نواحی پوست سر، از اثرات مخرب هورمون تستسترون جلوگیری شده و با رساندن انرژی مناسب، مانع از ریزش مو می شود.

     

    پروتئین جوانه گندم:

    این پروتئین علاوه بر تقویت ریشه و فولیکول مو، می تواند رطوبت پوست سر را حفظ کند و مانع از ایجاد خشکی شود. جلوگیری از ریزش مو و سفید شدن آن، برطرف کردن شوره سر و بازگرداندن شفافیت و درخشندگی به موها از دیگر خواص پروتئین جوانه گندم محسوب می شود.

     

    عصاره ساوپالمیتو:

    این عصاره می تواند با مهار آنزیم 5- آلفا ردوکتاز که از مهم ترین عوامل ریزش موی هورمونی به حساب می آید و همچنین داشتن خواص نسبی ضد آندروژنی، از ریزش مو جلوگیری کند.

     

     

    ویژگی های شامپو تقویت کننده و ضد ریزش کافئین سریتا:

    • افزایش گردش خون در پوست سر و به واسطه ی آن تحریک رشد و رویش مجدد موها
    • دارای خواص مرطوب کنندگی، شادابی و درخشندگی پوست و موی سر
    • ترمیم و بازسازی ساقه موهای آسیب دیده به واسطه ی داشتن ویتامین های E و B
    • افزایش ضخامت تارهای مو و پرپشت و حجیم نشان دادن آن
    • بالا بردن استحکام ریشه مو
    • دارای خواص تقویت کنندگی و ضد ریزش مو
    • بهبود خون رسانی به پوست سر

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا موهای خود را به خوبی خیس کرده و مقدار مناسبی از شامپو کافئین سریتا را بر روی آن ها ریخته و به آرامی ماساژ دهید تا کف مناسبی ایجاد شود. سپس بعد از گذشت 3 الی 5 دقیقه پوست و موی سر را کاملا آبکشی نمایید.

     

     

    لطفا دقت شود:

    • شامپو نباید با چشم ها تماس داشته باشد و در صورت تماس، چشم ها را فورا با آب فراوان شستشو دهید.
    • توصیه می شود برای دست یابی به نتیجه بهتر، در کنار این محصول از سرم ها و تونیک های سر ضد ریزش و تقویت کننده استفاده کنید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • شامپو را در مکانی خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    تا چه زمانی از شامپو ضد ریزش کافئین سریتا استفاده کنیم؟

     مدت 6 ماه به منظور دوره مصرف این شامپو درنظر گرفته شده است. ولی می بایست پس از گذشت 3 ماه، مصرف آن را به تدریج کاهش دهید. لازم به ذکر است که به منظور درمان ریزش مو، می بایست ابتدا علت این عارضه مشخص شود. بنابراین نباید از یک محصول انتظار داشته باشید که تمامی علائم ریزش مو را برطرف کند.

     

     

    آیا شامپو ضد ریزش کافئین سریتا خوب است؟

    با توجه به ترکیبات موجود در فرمولاسیون این محصول، می توان گفت استفاده شامپو ضد ریزش کافئین سریتا می تواند باعث کاهش چربی پوست سر شده و طول عمر مو را افزایش دهد. بنابراین مصرف این محصول را به منظور کاهش ریزش مو توصیه می کنیم.

     

     

    آیا مصرف شامپو ضد ریزش کافئین سریتا برای موهای خشک مناسب است؟

    مصرف شامپو ضد ریزش کافئین سریتا برای انواع مو مناسب بوده ولی مصرف آن برای افرادی که دارای موهایی خشک می باشند امکان ایجاد خشکی را به همراه خواهد داشت. بنابراین برای برطرف شدن این مشکل توصیه می شود از ماسک داخل حمام سریتا در کنار این محصول استفاده شود.

     

     

    آیا مصرف شامپو ضد ریزش می توان ریزش مو را درمان کند؟

    با توجه به این که در ترکیبات این محصولات، علاوه بر ترکیبات شوینده، از برخی از ویتامین ها، اسید های آمینه، حالت دهنده ها و پروتئین ها استفاده شده است، می توانند با تقویت کردن موها، ریزش مو را بهبود بخشند. لازم به ذکر است که میزان این مواد مغذی که می تواند در تقویت سلول های پوست و مو تأثیرگذارد باشند، بسیار کم است، بنابراین توصیه می کنیم در زمان استفاده از این محصولات، به مدت 2 دقیقه زمان دهید تا بر روی سر بمانند و اثر خود را بر جای  بگذارند.

     

     

     در انتخاب شامپو ضد ریزش چه نکاتی باید توجه شود؟

    1. شناخت نوع مو: قبل از انتخاب و خرید شامپو ضد ریزش به منظور درمان، ابتدا باید نوع موی خود را شناسایی کنید و مطابق آن محصول را خریداری نمایید. به طور مثال اگر دارای موهای خشک می باشید نباید از شامپو مخصوص موهای چرب استفاده نمایید چرا که در این صورت وضعیت این عارضه وخیم تر می شود.
    2. دقت کردن به ترکیبات شامپو: بهتر است در زمان خرید شامپو ضد ریزش به ترکیبات موجود در آن دقت لازم را به خرج دهید چرا که ممکن است به برخی از ترکیبات موجود در محصول مورد نظر، حساسیت داشته باشید. علاوه بر آن در برخی از شامپوهای ضد ریزش از موادی استفاده شده است که امکان دارد باعث تحریک پوست و مو در شما شود.
    3. دقت به سطح PH شامپو: با توجه به این که در حالت طبیعی  میزان PH پوست، حدود 5/4 می باشد. بنابراین در زمان خرید دقت کنید که میزان PH شامپوی انتخابی شما، نزدیک به PH پوست باشد.
    4. دارا بودن خواص مرطوب کنندگی: استفاده از شامپوی ضد ریزشی که از خواص مرطوب کنندگی نیز برخوردار می باشد به ویژه برای افرادی که دارای پوست و موی خشک می باشند از اهمیت بالایی برخوردار است.

    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا