در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 1

    مکمل گیاهی دهان و دندان، گوش و حلق و بینی

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    اسپری گیاهی درمان گرفتگی بینی

    گرفتگی بینی هنگامی رخ می‌دهد که در حفره بینی تورمی به وجود بیاید که به تجمع مخاط منجر شود. در نتیجه، نفس کشیدن به طور طبیعی سخت می‌شود. این مشکل غالبا با سرماخوردگی، آنفولانزا، و واکنش‌های حساسیتی (آلرژی) در ارتباط است. این نوع اسپری ها با دارا بودن عصاره گیاهان مختلف سبب جلوگیری از آبریزش بینی شده و گرفتگی بینی را برطرف می کنند. و به کاهش مشکلات ناشی از خشکی بینی مانند خونریزی، تورم، احساس سوزش و خارش داخل بینی، تحریک پذیری بینی،  احساس خشکی در گلو و دهان و سخت شدن تنفس کمک می‌کند.

     

    دلایل خشکی بینی

    مشکل خشکی بینی در میان افرادی که در مناطقی با آب و هوای خشک زندگی می‌کنند و دخانیات یا ماری جوانا می‌کشند نیز معمول است. خشکی مزمن بینی همچنین می‌تواند به دلیل برخی بیماری ها ایجاد شود. این اختلال ایمنی بر غده‌هایی که مایعات ترشح می‌کنند مانند اشک و بزاق تأثیر می‌گذارد. باعث خشکی چشم و دهان می‌شود و همچنین می‌تواند بینی و سایر قسمت‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد. از دیگر دلایل خشکی بینی می‌توان به عفونت، کمبودهای تغذیه‌ای و رینیت آتروفیک مزمن و همچنین به التهاب طولانی مدت بینی اشاره کرد. خشکی بینی نیز یکی از علائم رایج برخی از داروها مانند داروهای آنتی هیستامین برای سرماخوردگی یا آلرژی است.

    مکمل های گیاهی گوش و حلق و بینی

    خمیر دندان گیاهی

    ما در مورد بسیاری از محصولات گیاهی شنیده‌ایم اما بندرت از آنها استفاده می‌کنیم. خمیر دندان گیاهی نیز یکی از محصولاتی است که در بازار موجود است و ما از مزایای آن اطلاعی نداریم. خمیر دندان‌های گیاهی حاوی بسیاری از گیاهانی هستند که قادر به از بین بردن پلاک، خوشبویی دهان و همچنین جلوگیری از بیماری‌های مختلف لثه هستند. استفاده از خمیردندان‌های گیاهی برای همه افراد به ویژه برای کسانی که از دندان درد، خونریزی لثه و بوی بد دهان رنج می‌برند انتخاب خوبی است.  خمیردندان‌های ارگانیک حاوی تمام عناصر مورد نیاز بدون مواد شیمیایی مضر هستند.

     

    خواص خمیر دندان گیاهی 

    خمیر دندان گیاهی حاوی نعناع، چریش، ریحان، دارچین، گل میخک و بسیاری از گیاهان دیگر مانند عصاره آلوئه ور، عصاره بابونه، عصاره اکالیپتوس و زنجبیل هستند. میخک غنی از کلسیم و ویتامین C و تسکین دهنده درد دهان است. برگ ریحان به عنوان ضد عفونی کننده عمل کرده و میکروب‌های موجود در دهان را از بین می‌برد. نعناع یک ماده ویژه دیگر است که بوی بد دهان را به طور موثری کنترل می‌کند و باکتری‌های مضر را نیز از بین می‌برد. روغن نعناع در واقع موثرترین ماده برای از بین بردن میکروب‌های دهان است. این مواد به طور منظم با باکتری‌ها مبارزه می‌کنند و از پوسیدگی بیشتر دندان‌ها محافظت می‌کنند. یکی دیگر از مزایای آن این است که دندان‌ها را سفید می‌کند.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا