در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کپسول کیوتن پلاس سلنیوم نوتراکس - 30 عددی

    شناسه محصول: 6260147705839
    شناسه محصول: 6260147705839
    دسته بندی: مکمل سلامت عمومی
    تاریخ انقضا: 2024/11
    156٬900
    97٬000 59٬900 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Nutrax Q10 Plus Selenium 30 Capsules

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کپسول کیوتن پلاس سلنیوم نوتراکس - 30 عددی
    نقد و بررسی
    Nutrax Q10 Plus Selenium 30 Capsules
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    گاهی بدن دچار بیماری های مداوم و مکرر می شود، یا در برخی از سالمندان شاهد هستیم که سیستم بدنی ضعیفی دارند و با هر ویروس و یا با تغییرات دما، دچار بیماری سرماخوردگی و ..می گردند. هنگامی که گلبول های سفید در بدن که محافظ سلامتی انسان هستند کاهش یابد و یا از بین رود، بدن به بیماری های پی درپی دچار می‌شود. برای جلوگیری از این امر می توان با کمک مکمل رژیمی غذایی مناسب سیستم ایمنی و دفاعی بدن را تقویت نمود. محصولات پروبیوتیکی همچون کپسول بایو بوست نیز برای تقویت سیستم ایمنی طراحی و تولید شده اند که می توانید از آن ها نیز بهره مند شوید.

     

     

    معرفی کپسول کیوتن پلاس سلنیوم نوتراکس

     

    کپسول کیوتن پلاس یک محصول ویتامینه و سرشار از املاح معدنی می باشد که به منظور تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن تولید می شود. کپسول کیوتن پلاس سلنیوم یک آنتی اکسیدان قوی است که بدن را در مقابل رادیکال های آزاد محافظت می کند و با جلوگیری و پیشگیری از ورود و نفوذ میکروب ها و باکتری ها به بدن باعث می‌شود تا بدنی سالم و قوی داشته باشید. کپسول کیوتن پلاس حاوی ویتامین های ای و ث و همچنین املاح معدنی مانند زینک و سلنیوم است که برای محافظت و مراقبت از بدن بسیار موثر می باشند و با توجه به خواص کیوتن همراه با سلنیوم باعث تقویت سیستم عمومی کل بدن می شود.

     

    ویژگی های کپسول کیوتن پلاس سلنیوم نوتراکس

     

     تقویت کننده سیستم ایمنی و دفاعی بدن در برابر نفوذ میکروب ها و باکتری ها به بدن

     حاوی ویتامین های ای و ث

     کمک به کوتاه تر شدن دوره نقاهت بیماری ها

     حاوی آنتی اکسیدان و جلوگیری از مرگ سلول ها

     

    کیوتن چیست؟

     

    کیوتن یک کوآنزیم شبه ویتامین است که در بدن به طور طبیعی تولید می‌شود و در بافت تمامی سلول های بدن وجود دارد.

     

     فواید کیوتن پلاس چیست؟

     

    کیوتن پلاس عنصری است که باعث محافظت قوی از سلولهای بدن در برابر عوامل رادیکال‌های آزاد می‌شود. کیوتن پلاس با کمک و تقویت سلول های قلب از حملات قلبی، سکته قلبی و ..می تواند محافظت کند و دستگاه قلب و عروق قلبی را ایمان سازد. کیوتن پلاس با کمک به تقویت سلولهای مغز و دستگاه ذهن و مغزی می‌تواند باعث کاهش حملات میگرنی گردد و عوارض این بیماری و سردردهای ناشی از آن را کاهش دهد. همچنین با کمک به جلوگیری از پیری سلول های پوستی و محافظت از سلول های پوستی در برابر عوامل مخرب رادیکال‌های آزاد به راحتی پوست را محافظت می کند.

     

     ترکیبات ویتامین های کپسول کیوتن پلاس سلنیوم چیست؟

     

     ویتامین ای

     ویتامین ای، یک ویتامین محلول در چربی است و دارای خواص آنتی اکسیدانی قوی می باشد و از بافت های مختلف بدن در برابر عوامل مضر رادیکال های آزاد محافظت می کند. ویتامین ای، یک عامل مهم و اصلی برای داشتن سیستم ایمنی و دفاعی قوی بدن می باشد. ویتامین ای، باعث می‌شود تا رگها و شریان خونی قلب در برابر سکته قلبی و حملات قلب محافظت شود. و با کمک به جلوگیری از بروز علائم آلزایمر می تواند از این بیماری پیشگیری کند. این ویتامین در کاهش دردهای قبل از قاعدگی بسیار موثر است.

     

     ویتامین ث

      ویتامین ث، یک نوع از ویتامین های محلول در آب است که مازاد نیاز بدن از این ویتامین از طریق ادرار دفع می شود و بدن نیازمند مصرف روزانه آن است.این ویتامین با کمک به کاهش دوره درمان و نقاهت هر بیماری می تواند به بیمار کمک کند تا سلامتی خود را هرچه زودتر بازیابد. ویتامین ث، یک آنتی اکسیدان قوی است که می تواند بدن را در برابر رادیکال های آزاد و عوارض آن محافظت کند. ویتامین ث در تولید و ساخت کلاژن ها در پوست بسیار مهم و ضروری هستند.

     

    ترکیبات ماده معدنی کپسول کیوتن پلاس سلنیوم چیست؟

     

     سلنیوم

     سلنیوم، یک ماده مغذی برای بدن است و یکی از ترکیبات تشکیل دهنده آنزیم آنتی اکسیدانی است و بدن را در برابر صدمات آنها مراقبت می کند. سلنیوم تنها عنصری است که در تولید هورمون ترشح شده غده تیروئید تاثیر مستقیم و مثبت می گذارد. و به آسانی می‌تواند سیستم دفاعی بدن را در برابر نفوذ ویروس ها و میکروب ها محافظت کرده و سیستم ایمنی بدن را تقویت کند. سلنیوم با کمک به عملکرد صحیح دستگاه باروری بدن باعث تقویت باروری در افراد می شود.

     

    زینک

    ماده معدنی زینک که در عموم مردم آن را با نام روی می شناسند با کمک به تقویت سیستم ایمنی و دفاعی بدن می تواند باعث تقویت سلامت عمومی بدن شود و در درمان و بهبود و ترمیم زخم های پوستی نقش مهمی را ایفا می کند. زینک برای رشد طبیعی بدن لازم و ضروری است. مصرف زینک و یا همان روی، هنگام بیماری و یا سرماخوردگی باعث افزایش سرعت درمان شده و طول دوره بیماری را کاهش می‌دهد. ماده معدنی زینک با تاثیر مستقیم روی سلامتی موها و ناخن ها محافظ اصلی سلامتی موها می باشد و از شکنندگی ناخن ها جلوگیری می کند.

     

     آیا کپسول کیوتن پلاس تقویت سیستم ایمنی بدن را بالا می برد؟

     

    مصرف کپسول کیوتن پلاس باعث از بین رفتن سلولهای بیماری و یا سلول های بیماری زا می شود. و باعث تقویت و تولید گلبول های سفید خون شده و سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. کپسول کیوتن پلاس هرگونه بیماری های التهابی را کاهش داده و انرژی فعالیت های روزانه را تامین می کند. همچنین این کپسول به بدن کمک می‌کند تا با نفوذ هر گونه میکروب و ویروسی به بدن با آنها مقابله کند و مانع از بروز بیماری‌ها گردد. کپسول کیوتن پلاس به بدن کمک می کند تا در  صورت بروز بیماری هر چه سریعتر علائم بیماری کاهش، و روند بهبودی بیمار تسریع یابد.

     

    نحوه مصرف

     

    کپسول کیوتن پلاس سلنیوم نوتراکس یک محصول مکمل غذایی است که می بایست در هنگام غذا خوردن ، و به صورت روزانه یک عدد مصرف شود. در صورت صلاحدید و تجویز پزشک می‌توانید روزانه ۲ عدد همراه وعده اصلی غذا و به همراه یک لیوان آب مصرف کنید.

     

    هشدار

     

    کپسول کیوتن پلاس سلنیوم نوتراکس یک محصول مکمل غذایی است و به عنوان پیشگیری و یا درمان بیماری‌ها استفاده نمی‌شود.

    کپسول کیوتن پلاس در دوران بارداری فقط با تجویز پزشک مصرف شود.

    این فراورده را در دمای ۲۵ درجه سانتی گراد و درون بسته بندی خود نگهداری کنید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا