در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم پودر تیوبی مای شماره 101

    شناسه محصول: 6262222294559
    شناسه محصول: 6262222294559
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    172٬000 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    MY Foundation Tube 101

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم پودر تیوبی مای شماره 101
    نقد و بررسی
    MY Foundation Tube 101
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم پودر مای از بهترین ترکیبات و مواد اولیه تولید شده است که پوشانندگی بالایی نیز دارد. بافت کرم پودر مای بسیار نرم و سبک می باشد که به راحتی روی پوست پخش می‌شود. محصول نامبرده فوق بدون ایجاد حس سنگینی بر روی پوست افراد، نقص های چهره را به خوبی می پوشاند و سطح پوست را کاملا صاف و یکدست می‌کند به همین علت نیز برای استفاده روزانه بسیار مناسب است. این محصول یک روشن کننده و ضد لک است و به خوبی پوست را کاور می کند.

    کرم پودرهای تیوپی مای در 5 رنگ مختلف تولید می شوند و با هر رنگ پوستی سازگاری دارند. از دیگر قابلیت های کرم پودر مای این است که در ترکیباتش از فیلترهای ضد آفتاب استفاده شده است و دارای SPF8 می باشد. از این رو می‌تواند از پوست شما در برابر امواج آسیب زای نور خورشید به خوبی محافظت کند. همچنین کرم پودر مای بافتی نرم و مخملی دارد و پوستی صاف، یکدست و شفاف برای شما به ارمغان می‌آورد.

     

     

    ویژگی های کرم پودر مای

    • پوششی کاملا یکدست و طبیعی همراه با احساسی دلنشین
    • ماندگاری طولانی مدت
    • محافظت از پوست در برابر اشعه آفتاب با SPF8
    • در ۵ رنگ دوست داشتنی و متناسب با رنگ های مختلف پوست
    • رنگ کرم پودر شماره 101 و کرم روشن می باشد
    • مناسب افرادی که پوست روشنی دارند

     

     

    نحوه استفاده از کرم پودر مای

    • در ابتدا پوست صورت را با شوینده مناسب پوست خود به خوبی بشویید. 
    • بسته به نیاز پوست صورت خود می توانید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید.
    • سپس به مقدار کافی از کرم پودر مای را روی صورت به همراه براش آرایشی یا اسفنج نم دار گذاشته و به صورت دایره‌وار روی پوست صورت خود پخش کنید.
    • و برای انجام مراحل های بعدی کمی صبر کنید تا کرم پودر روی پوست خشک شود.

     

     

     

    سوالات متداول

     

    کرم پودر چیست؟

    کرم پودر یکی از مهمترین محصولات آرایشی است. که اصولا در میان محصولات آرایشی هر بانویی که به زیبایی و آرایش صورت اهمیت می‌دهد، پیدا می‌شود. همانطور که مستحضر هستید کرم پودرها در کنار یک دست کردن رنگ پوست و نواحی تیره صورت، باعث پوشش پست و بلندی های سطح پوست نیز می شود و بافتی زیبا و شفاف را به پوست هدیه می‌دهد. این نکته لازم به ذکر است که فردی باید رنگی را انتخاب کند که نزدیک رنگ پوست خود او باشد. در غیر این صورت اگر هماهنگی وجود نداشته باشد آرایش غیر طبیعی به نظر می رسد.

     

     

    آیا کرم پودر مای خوبه؟

    همانطور که مستحضر هستید مای از برندهای معتبر ایرانی است. بسیاری از افراد این باور را دارند که قیمت پایین یک محصول نشان از کیفیت پایین آن می باشد. در صورتی که این صحبت همیشه صادق نیست. زمانی که محصولات خارجی با قیمت دلار محاسبه می شوند و دلار نیز هر روز افزایش قیمت دارد، مشخص است که قیمت این محصولات خارجی هم گرانتر می شوند. ضمنا بسیاری از این محصولات کیفیت بالا و خوبی هم ندارند. 

     

     

    کرم مای چه خاصیتی دارد؟

    بسیاری از افراد خیلی اهل آرایش نیستند ولی گاهی دوست دارند لک ها و جوش های روی صورت خود را بپوشانند. به عنوان مثال زمان هایی که به مهمانی ها یا مراسم خاصی می روند دوست دارند پوست تمیز و شادابی داشته باشند. با استفاده از کرم پودر مای این کار برایتان امکان پذیر می باشد.

    همچنین بسیاری از افراد ساعات زیادی را در برابر گرد و غبار، نور آفتاب و آلودگی های محیطی بسیاری هستند. کرم پودر مای به علت داشتن ترکیبات ضد آفتاب به شما کمک می کند از پوست خود در برابر تمامی این آلودگی ها محافظت کنید. وجود یک لایه پوشاننده سبک روی پوست، باعث می شود آلودگی ها نتوانند به پوست تان نفوذ کنند.

    می توانید از کرم پودر مای برای پوست های خشک استفاده کنید تا خشکی پوست شما برطرف شود. این کار باعث می شود پوست تان به شکل متعادلی دیده شود، نه چرب و نه خشک. یک کرم پودر مای از بروز چین و چروک بر روی پوست شما جلوگیری می کند.

     

     

    کرم پودر مای باعث چین و چروک می شود؟

    لازم به ذکر است که بسیاری از محصولات آرایشی، جدا از نام برند، در کنار فوایدی که برای پوست دارند باعث عوارضی در بلند مدت نیز می شوند و نمی توانیم بگوییم که عوارض کدام محصول بیشتر یا کمتر است. اما برای کاهش عوارض کرم پودر رعایت چند نکته ضروری می باشد:

    • به صورت دائمی و روزانه از کرم پودرها استفاده نکنید، کرم پودرها مناسب مجالس و مهمانی ها هستند. بجای آن مرتب از کرم های مرطوب کننده پوست و کرم های ضد آفتاب  استفاده کنید که در کنار زیبایی از پوست شما محافظت می کنند.
    • یادآوری می شود که مصرف مرطوب کننده به عنوان پایه آرایش و قبل از کرم پودر باعث می شود که رطوبت پوست حفظ شود و مشکل جدی برای پوست پیش نیاید.
    • هرگز با آرایش به رختخواب نروید. فرقی ندارد که از چه نوع محصولات آرایشی و با چه کیفیتی استفاده می کنید، در هر صورت قبل از خواب باید پوست را کاملا تمیز شستشو دهید.

     

     

    چرا کرم پودر میماسه؟

    بسیاری از افراد معتقدند که بعد از استفاده کرم پودر خود،  حتی با کیفیت بالایی که دارد بعد از چند ساعت روی پوست میماسد.

    این نکته لازم به ذکر است که قبل از استفاده هر گونه کرم پودری باید زیرسازی صحیح پوست انجام شود تا کرم پودری که استفاده می کنید به صورت یکدست روی سطح پوست پخش شود.

     

     

    بهترین رنگ کرم پودر مای؟

    یادآوری می شود که برای خرید کرم پودر حتما رنگی را انتخاب کنید که خیلی روشن‌تر یا تیره‌تر از رنگ پوست شما نباشد، زیرا آرایش شما را غیر طبیعی به نظر می رساند. بهترین انتخاب رنگ کرم پودر، کرم پودری می باشد که رنگ آن نزدیک به رنگ پوست شما باشد. برای این کار شما می توانید رنگ کرم پودر را روی گردن خود تست کنید.

     

     

    تاریخ انقضای کرم پودر مای تا چه زمانی است؟

    طبق تحقیقات انجام شده بی توجهی به تاریخ انقضای محصولات آرایشی و بهداشتی عوارض جبران ناپذیری را روی پوست به جا می گذارند.

    کرم پودرها یکی از محصولات آرایشی پرطرفدار می باشند و افراد باید به این نکته توجه کنند که تمامی کرم پودر هایی که پوشش دهی بسیار بالایی دارند، فقط بین 6 تا 12 ماه تاریخ انقضا دارند. در این بین قدرت ماندگاری کانسیلرها حداکثر تا یک سال می باشد.

    بانوان عزیز باید برای محافظت از پوست صورت خود و پیشگیری از بیماری های پوستی مثل سرطان پوست، محصولات آرایشی مرغوب خریداری کنند. 

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا