در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم نرم کننده دست و ناخن کاسه ای زردآلو شون - 150 میلی گرم

    شناسه محصول: 6260482523693
    شناسه محصول: 6260482523693
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    89٬600
    73٬500 16٬100 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم نرم کننده کاسه ای دست و ناخن حاوی عصاره زردآلو، شی باتر و کراتین هیدرولیز شده است که به عمق پوست دست نفوذ کرده و به خوبی سبب نرمی و لطافت پوست می شود. این کرم ناخن و پوست اطراف آن را ترمیم و احیا کرده و از خشکی و پوسته ریزی آن جلوگیری می کند. این...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم نرم کننده دست و ناخن کاسه ای زردآلو شون - 150 میلی گرم
    نقد و بررسی
    کرم نرم کننده کاسه ای دست و ناخن حاوی عصاره زردآلو، شی باتر و کراتین هیدرولیز شده است که به عمق پوست دست نفوذ کرده و به خوبی سبب نرمی و لطافت پوست می شود. این کرم ناخن و پوست اطراف آن را ترمیم و احیا کرده و از خشکی و پوسته ریزی آن جلوگیری می کند. این کرم مواد مضری چون پارابن را ندارد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم نرم کننده دست و ناخن کاسه ای شون از عصاره آلوئه ورا، شی باتر و کراتین هیدرولیز شده تهیه شده است و می تواند به عنوان یک نرم کننده قوی، کوتیکول ها و پوست اطراف ناخن ها را تقویت کند. در ساخت این کرم از پارابن استفاده نشده است.

    کرم نرم کننده دست و ناخن شون، پوست دست را به خوبی رطوبت رسانی می کند و باعث ترمیم و احیا ناخن ها و پوست اطراف آن ها می شود.

    این محصول برخی از مواد مغذی مورد نیاز پوست را تأمین می کند و از این جهت می تواند مانع ترک خوردگی و پوسته پوسته شدن اطراف ناخن شود.

     

     

    ترکیبات مؤثر کرم کاسه ای دست و ناخن شون:

    عصاره زردآلو:

    عصاره زردآلو می تواند سلول های مرده پوست را از بین ببرد و با درمان آفتاب سوختگی، باعث جوان سازی پوست شود. تسکین التهابات، تقویت پوست، بهبود قرمزی پوست و آکنه، از بین بردن جوش های سرسیاه، بازسازی بافت های آسیب دیده، افزایش درخشش پوست، مانع از تجمع رنگدانه ها و کاهش علائم اگزما از خواص عصاره زردآلو محسوب می شوند.

     

    شی باتر:

    شی باتر یک ماده ضد آفتاب قوی می باشد که علاوه بر درمان آفتاب سوختگی، باعث تسکین التهابات می شود. همچنین مرطوب کردن پوست، ترمیم بافت های آسیب دیده، رفع قرمزی پوست، درمان ترک های پوستی، اگزما و درماتیت آتوپیک، تولید کلاژن، افزایش خاصیت ارتجاعی پوست و افزایش نرمی و لطافت پوست، پیشگیری از ایجاد جوش و بهبود فوری زخم از خواص دیگر شی باتر محسوب می شوند.

     

    کراتین هیدرولیز شده:

    برطرف کردن چروک های پوستی و افزایش خاصیت ارتجاعی و جوان سازی آن، بهبود ناخن های شکننده و افزایش استحکام آن ها و از بین بردن خشکی مو و خوش حالت کردن آن ها از خواص کراتین هیدرولیز شده محسوب می شوند.

     

     

    ویژگی های کرم دست و ناخن کاسه ای زردآلو شون

    • احیا و بازسازی ناخن ها و پوست اطراف آن
    • دارای خاصیت مرطوب کنندگی با نفوذ عمیق
    • مناسب برای دست و ناخن
    • حاوی عصاره زردآلو، شی باتر و کراتین هیدرولیز شده
    • فاقد پارابن
    • مناسب خانم ها و آقایان

     

     

    نحوه مصرف:

    مقدار کافی از کرم نرم کننده شون را به صورت کاملا یکنواخت بر روی پوست دست و ناخن ها مالیده و به خوبی ماساژ دهید.

    در صورت احساس نیاز بهتر است این کار را در طول روز تکرار نمایید.

     

     

    لطفا دقت کنید

    • در صورتی که پس از مصرف این کرم، هر گونه خارش و یا سوزشی را احساس کردید، مصرف آن را قطع کرده و با پزشک مشورت نمایید.
    • این محصول صرفا برای استعمال خارجی تهیه شده است.
    • پس از مصرف محصول، درب آن را کاملا ببندید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • کرم نرم کننده را در محیطی خشک و خنک و به دور از نور مستقیم آفتاب نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    تفاوت کرم های نرم کننده و کرم های آبرسان در چیست؟

    1. کرم های آبرسان، آب را به سلول های پوستی تزریق می کنند و کرم های نرم کننده ، رطوبت پوست را حفظ کرده و از تبخیر آن جلوگیری می کنند. بنابراین برای مراقبت از پوست می بایست ابتدا کرم آبرسان مصرف شود و سپس از کرم نرم کننده یا مرطوب کننده.
    2. کرم های آبرسان برای پوست های خسته، کدر و چین و چروک دار استفاده می شود ولی کرم های نرم کننده برای پوست های خشک و دهیدراته مورد استفاده قرار می گیرد.
    3. بافت کرم های آبرسان ژلی و بی رنگ بوده و بر پایه آب تهیه می شوند ولی کرم های نرم کننده بر پایه ی روغن بوده و از بافتی کرمی و بدون رنگ تهیه می شوند.
    4. کرم های آبرسان بیشتر برای افرادی که دارای پوست چرب می باشند مناسب است و کرم های نرم کننده برای دیگر انواع پوست مناسب تر است. لازم به ذکر است که استفاده از هر دو محصول برای انواع پوست بلا مانع می باشد.
    5. کرم های آبرسان دارای اسید هیالورونیک و گلیسیرین می باشند. حال آنکه کرم های نرم کننده از انواع روغن های گیاهی و معدنی تهیه می شوند.
    6. کرم های آبرسان علاوه بر خواص ضد چروک از خاصیت روشن کنندگی پوست نیز برخوردار هستند و کرم های نرم کننده نرمی و لطافت پوست را افزایش می دهند.

    لازم به ذکر است که استفاده از هر دو محصول برای مراقبت از پوست می بایست از آغاز سنین 25 سالگی در روتین روزانه هر فرد قرار داشته باشد.

     

     

    آیا کرم نرم کننده می تواند جوش و آکنه را از بین ببرد؟

    بله. با توجه به این که عارضه پوستی ناخوشایند جوش و آکنه، ممکن است برای هر فردی در طول دوره ای از زندگی اش ایجاد شود، می توان گفت استفاده از یک کرم نرم کننده عالی و با کیفیت می تواند تا حد بسیار زیادی از به وجود آمدن جوش و آکنه جلوگیری کند. چرا که کرم های نرم کننده با داشتن انواع ویتامین ها به ویژه ویتامین A، مواد معدنی و اسید های چرب ضروری می توانند عملکرد سلولی و سرعت گردش آن ها را بهبود بخشند و بدین ترتیب مانع ایجاد جوش و آکنه شوند.

     

     

    چه میزان باید از کرم های نرم کننده استفاده شود؟

    با توجه به این که مرطوب کردن پوست می بایست به صورت منظم انجام شود، بنابراین استفاده از مقدار مناسبی از کرم نرم کننده و مرطوب کننده بر روی پوست روزانه حداقل دو مرتبه می تواند یک لایه ی محافظتی بر روی پوست ایجاد کند و بدین ترتیب از پوست شما در برابر سرمای هوا، تابش خورشید و وزش باد مراقبت می نماید.

     

     

    آیا کرم های نرم کننده لک های پوست را از بین می برد؟

    بله. با توجه به این که پوست مرطوب دارای ظاهری سالم، شاداب و درخشان می باشد، بنابراین استفاده از کرم نرم کننده به دلیل داشتن رطوبت کافی و مورد نیاز پوست، می تواند ظاهری درخشان به پوست ببخشد و عیوب کوچک پوست را پنهان کرده و پوست را یکدست کند.

    همچنین برخی از مرطوب کننده دارای مواد رنگی و برنزه کننده هستند که می توانند باعث پنهان شدن لکه ها، قرمزی و تغییر رنگ پوست شوند. حتی اگر تصمیم دارید برای پنهان کردن لک ها و تغییر رنگ پوست خود از لوازم و محصولات آرایشی استفاده کنید، نباید از مصرف کرم نرم کننده به منظور مراقبت از پوست و زیر ساز آرایش خود غافل شوید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا