در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم مرطوب کننده کاسه ای دلبان - 90 میلی گرم

    شناسه محصول: 6260059520025
    شناسه محصول: 6260059520025
    دسته بندی: پوست خشک و معمولی
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم مرطوب کننده دلبان برای رطوبت رسانی به پوست های خشک و آسیب دیده استفاده می شود و به خوبی پوست را نرم کرده و از خشکی و خستگی پوست و در نتیجه پیری زودرس و چین و چروک جلوگیری می کند. این کرم چربی پوست را متعادل می کند و اثرات ضد التهابی و تسکین دهندگ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم مرطوب کننده کاسه ای دلبان - 90 میلی گرم
    نقد و بررسی
    کرم مرطوب کننده دلبان برای رطوبت رسانی به پوست های خشک و آسیب دیده استفاده می شود و به خوبی پوست را نرم کرده و از خشکی و خستگی پوست و در نتیجه پیری زودرس و چین و چروک جلوگیری می کند. این کرم چربی پوست را متعادل می کند و اثرات ضد التهابی و تسکین دهندگی دارد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم مرطوب کننده دلبان یک نوع کرم مرطوب کننده پوست است که به منظور نرم کردن و ترمیم پوست خشک و آسیب دیده استفاده می‌شود. این کرم حاوی عصاره‌های گیاهی و عناصر مغذی مانند موم زنبورعسل، لانولین، گلیسیرین، استئاریک اسید و پارافین است.

    کرم مرطوب کننده دست و صورت دلبان به دلیل داشتن خواص مرطوب کننده و آرام بخشی، به عنوان یکی از بهترین روش‌ها برای مراقبت از پوست خشک و خسته شده شناخته می‌شود. این کرم کمک می‌کند تا پوست نرم و لطیف شود، احساس راحتی را به پوست بدهد و به کاهش خارش و التهاب کمک می‌کند. همچنین، می‌تواند در جلوگیری از پیری پوست و بهبود جوانی آن نیز موثر باشد.

    استفاده از کرم مرطوب کننده دلبان برای همه افراد مناسب است، اما به خصوص برای افرادی که پوست آسیب دیده، خشک و حساس دارند، بسیار مفید است. همچنین، افرادی که در مناطق خشک و باد دار زندگی می‌کنند، می‌توانند از این کرم برای حفاظت از پوست خود در برابر عوامل محیطی استفاده کنند.

     

     

    ویژگی های کرم مرطوب کننده کاسه ای دلبان

    • مناسب برای پوست‌های حساس یا آسیب دیده
    • ضد التهاب و تسکین دهنده
    • متعادل کننده چربی پوست
    • مرطوب و لطیف کننده

     

     

    چگونه از کرم مرطوب کننده استفاده کنیم

    • پوست خود را با آب و شوینده ملایم بشویید و خشک کنید.
    • کرم مرطوب کننده دلبان را به مقدار کافی روی پوست خود بمالید و به طور یکنواخت و با حرکات نرم و ملایم به سمت بالا و خارج از پوست پخش کنید.
    • چند لحظه منتظر بمانید تا کرم مرطوب کننده به خوبی در پوست شما جذب شود.
    • در صورت لزوم، می‌توانید در بازه‌های زمانی مشخص (مانند صبح و شب) از این کرم استفاده کنید.

    توصیه می‌شود که از کرم مرطوب کننده دلبان برای مراقبت از پوست صورت، دست‌ها، پاها و هر قسمت دیگری از بدن که نیاز به مرطوب کننده دارد، استفاده کنید. 

     

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    آیا می‌توانم این کرم را برای پوست چرب استفاده کنم؟

    کرم مرطوب کننده دلبان عموماً برای پوست خشک و آسیب دیده توصیه می‌شود، اما اگر پوست شما چرب است نیز می‌توانید از این کرم استفاده کنید. در واقع، استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست چرب می‌تواند به کاهش ایجاد چربی زیاد در پوست و کنترل تولید چربی کمک کند.

    بهترین نوع کرم مرطوب کننده برای پوست چرب کرم‌هایی هستند که حاوی مواد مرطوب کننده ملایم مانند گلیسیرین و هیالورونیک اسید هستند و بهتر است از کرم‌هایی با ویژگی غیر چرب و سبک استفاده کنید. همچنین، می‌توانید از کرم‌هایی با ترکیبات ضد التهاب و ضد باکتری مانند روغن‌های گیاهی، عصاره‌های گیاهی و ویتامین E استفاده کنید.

    مهمترین نکته در استفاده از کرم مرطوب کننده برای پوست چرب، انتخاب کرم مناسب برای پوست شماست. 

     

     

    موم زنبورعسل چیست؟

    موم زنبور عسل یک ماده طبیعی است که توسط زنبور عسل تولید می‌شود. این ماده به صورت پوشش و ساختار سلول‌های شکل گرفته در کندوهای زنبور عسل استفاده می‌شود. موم زنبورعسل از ترکیبی از کربوهیدرات‌ها، ویتامین‌ها، مواد معدنی و مواد چربی تشکیل شده است.

    موم زنبورعسل به دلیل خواص ضد التهابی، ضد عفونی کننده و مرطوب کننده‌ای که دارد، در صنایع مختلفی مانند صنایع آرایشی و بهداشتی، درمانی، غذایی و دارویی استفاده می‌شود. برای مثال، در صنایع آرایشی و بهداشتی، موم زنبور عسل به عنوان یک ماده مرطوب کننده طبیعی برای پوست، مو، لب، دست و پا استفاده می‌شود. همچنین، در صنایع دارویی، موم زنبورعسل به عنوان یک ماده ضد التهابی و ضد عفونی کننده در درمان برخی بیماری‌ها مانند التهابات پوستی، عفونت‌های گوش و سینوس و عفونت‌های دستگاه گوارش استفاده می‌شود.

     

     

    لانولین چيست؟

    لانولین یا چرم گوسفندی یک نوع ماده چرب و طبیعی است که از پشم گوسفندان به دست می‌آید. این ماده برای حفظ رطوبت پوست و مو، به عنوان یک ماده مرطوب کننده طبیعی، در صنایع مختلفی مانند صنایع آرایشی و بهداشتی، صنایع پوستی، صنایع دارویی و صنایع خوراکی استفاده می‌شود.

    لانولین به دلیل خاصیت مرطوب کننده و نرم کننده‌ای که دارد، به عنوان یک ماده مفید در محصولات پوستی مانند لوسیون‌های مرطوب کننده، کرم‌های ضد چروک و محصولات مراقبت از پوست استفاده می‌شود. همچنین، در صنایع دارویی، لانولین به عنوان یک ماده مرطوب کننده و نرم کننده در تولید برخی کرم‌های پوستی، کرم‌های ضد آفتاب، کرم‌های بعد از اصلاح و محصولات دیگر استفاده می‌شود.

    همچنین، خواص ضد التهابی و ضد عفونی کننده لانولین، می‌تواند به درمان برخی بیماری‌های پوستی مانند درماتیت، بیشه و اگزما کمک کند.

     

     

    مرطوب کننده صورت چیست؟

    مرطوب کننده صورت یک نوع محصول پوستی است که برای حفظ رطوبت و نرمی پوست صورت استفاده می‌شود. این محصولات باعث جذب رطوبت در پوست می‌شوند و باعث نرمی و الاستیسیته پوست می‌شوند.

    مرطوب کننده‌های صورت معمولاً حاوی موادی مانند گلیسیرین، هیالورونیک اسید، پانتنول، اوره، روغن‌های گیاهی و ویتامین‌های مختلف هستند. این مواد به عنوان یک مرطوب کننده طبیعی برای پوست صورت عمل می‌کنند و باعث حفظ رطوبت پوست، بهبود الاستیسیته و نرمی پوست می‌شوند.

    مرطوب کننده‌های صورت برای تمام انواع پوست، از جمله پوست خشک، پوست حساس، پوست آسیب دیده و پوست چرب مناسب هستند و برای استفاده روزانه پس از شستشو صورت و در طول روز برای حفظ رطوبت پوست می‌توانند مفید باشند. همچنین، مرطوب کننده‌های صورت معمولاً حاوی عوامل ضد التهابی و آنتی‌اکسیدانی هستند که به پوست کمک می‌کنند تا از تحریکات خارجی مانند آفتاب، آلودگی و مواد شیمیایی محافظت شود.

     

     

    فرق مرطوب کننده با آبرسان چیست؟

    مرطوب کننده و آبرسان دو نوع محصول مراقبت از پوست هستند که هر یک دارای خصوصیات و کاربردهای خاص خود هستند.

    مرطوب کننده عمدتاً برای حفظ رطوبت پوست استفاده می‌شود. این محصولات باعث جذب رطوبت در پوست می‌شوند و باعث نرمی و الاستیسیته پوست می‌شوند. مرطوب کننده‌ها اغلب حاوی گلیسرین، هیالورونیک اسید، مواد روغنی و ویتامین‌های مختلف هستند و برای پوست خشک و آسیب دیده بسیار مناسب هستند.

    آبرسان‌ها به عنوان محصولاتی که برای ترمیم و بازسازی پوست به کار می‌روند، شناخته می‌شوند. این محصولات باعث جذب و حفظ رطوبت در پوست نمی‌شوند، بلکه با افزایش ترشح آب به پوست و بازسازی لایه های پوستی، باعث بهبود سلامت پوست می‌شوند. آبرسان‌ها معمولاً حاوی موادی مانند اوره، لاکتات سدیم، پانتنول و چربی‌های طبیعی هستند و برای پوست خشک و خسته بسیار مفید هستند.

    به طور خلاصه، مرطوب کننده و آبرسان هر دو برای بهبود و نگهداری سلامت پوست استفاده می‌شوند، اما با هدف‌های متفاوتی. مرطوب کننده برای حفظ رطوبت پوست و نرمی آن استفاده می‌شود، در حالی که آبرسان برای بازسازی و ترمیم پوست استفاده می‌شود. با این حال، بسیاری از محصولات مرطوب کننده و آبرسان دارای ویژگی‌های هر دو هستند و برای بهبود و ترمیم سلامت پوست باید از هر دو نوع محصول استفاده کرد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا