در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    کرم ترمیم کننده پوست ژنوبایوتیک - 30 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6262863400333
    شناسه محصول: 6262863400333
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    250٬500
    193٬000 57٬500 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    کرم ترمیم کننده پوست ژنوبایوتیک پوست های آسیب دیده توسط زخم، سوختگی، خراش، لیزر و نور خورشید را نرم و بازسازی می کند. این کرم با عصاره های گیاهی موجود در ترکیبات خود از ایجاد اسکار بعد از زخم جلوگیری کرده و پوست را از خشکی محافظت می کند.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    کرم ترمیم کننده پوست ژنوبایوتیک - 30 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    کرم ترمیم کننده پوست ژنوبایوتیک پوست های آسیب دیده توسط زخم، سوختگی، خراش، لیزر و نور خورشید را نرم و بازسازی می کند. این کرم با عصاره های گیاهی موجود در ترکیبات خود از ایجاد اسکار بعد از زخم جلوگیری کرده و پوست را از خشکی محافظت می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    کرم ژنوبایوتیک یک محصول درمان کننده و مراقبتی از پوست است و می‌تواند پوست را که توسط زخم، سوختگی، خراش، لیزر و نور خورشید آسیب دیده است، را نرم و بازسازی کند.

     کرم ترمیم کننده پوست ژنوبایوتیک حاوی عصاره های گیاهی بوده و تاثیرات ضد میکروبی و ضد قارچی دارد. همچنین کرم ژنوبابیوتیک می تواند از بروز میکروب ها و عفونت ها در قسمت آسیب دیده پوست جلوگیری نماید.

     

     

    ویژگی کرم ترمیم کننده پوست ژنوبایوتیک

    •  پیشگیری کننده از ایجاد عفونت در محل آسیب دیده پوست
    •  کمک به ترمیم و بازسازی کردن پوست های آسیب دیده
    • حاوی ترکیبات ضد میکروبی و ضد باکتریایی و ضد التهابی
    •  جلوگیری از بروز سوزش، قرمزی و خارش در قسمت آسیب دیده پوست
    • رطوبت و آبرسانی به پوست و جلوگیری از خشکی پوست
    • مناسب برای پوست های خشک و حساس
    •  جلوگیری از به جای ماندن جای اسکار
    •  حاوی عصاره‌های گیاهی

     

     

     نحوه مصرف

     برای مصرف کردن کرم ترمیم کننده پوست ژنوبایوتیک، حتما ابتدا دست ها را شستشو دهید تا میکروب وارد بدن نشود.

    مقدار مناسبی از کرم ژنوبایوتیک روی سطح زخم قرار داده و به آرامی روی پوست پخش نمایید و اجازه دهید تا جذب پوست شود.

    برای بهره مندی بهتر از خواص این کرم می توانی دوبار در روز استفاده نمایید و تا بهبودی کامل زخم حتماً روی زخم محل آسیب دیده استفاده کنید.

     

     

     هشدار

     حتما دقت کنید که کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک را پس از بسته شدن زخم روی پوست استفاده کنید و به هیچ وجه محتویات کرم داخل زخم باز مصرف نشود.

    کرم ژنوبایوتیک را دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری کنید.

     هنگام مصرف کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک از لباس های نخی استفاده کنید و در طول درمان، لباس های غیر نخی به هیچ وجه مصرف نشود.

    از برخورد کرم با چشم ها و داخل دهان جلوگیری کنید.

    نکته مهم دیگر اینکه از محصول تاریخ انقضا گذشته به هیچ عنوان مصرف نشود.

     

     

    ترکیبات کرم ترمیم کننده پوست ژنوبایوتیک

     

    عصاره کاروب

    این عصاره گیاهی برای سلامتی و کمک به درمان پوست بسیار تاثیرگذار است. عصاره گیاهی کاروب باعث کمک به تولید کلاژن و تکثیر سلول ها در لایه‌های سطحی پوست شده و با کمک به تقویت و تغذیه می‌تواند پوست را رطوبت و آبرسانی کرده و باعث سلامتی و زیبایی پوست گردد.

     

     عصاره بلوط

    عصاره این میوه دارای خواص ضد التهابی و ضد میکروبی می‌باشد و می‌تواند پوست را به خوبی ضدعفونی کرده و موجب تسریع در بهبود پوست آسیب دیده شود. عصاره بلوط می‌تواند عوارض پوستی مانند: خارش، سوزش، قرمزی و التهابات را درمان کرده و با کمک به تقسیم سلولی، سلول های جوان پوست را ترمیم کند. عصاره بلوط سرشار از مقادیر بالای تانن است و می تواند بیماری های پوستی مانند اگزما را درمان کند. مصرف موضعی عصاره ی بلوط در قالب ترکیبات کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک، موجب احیای سلول‌های تازه در پوست شده و در نتیجه باعث جوانسازی پوست نیز می گردد.

     

    عصاره میموزا

    این عصاره طبیعی می تواند سوختگی های سطحی ناشی  از لیزر درمانی و اپیلاسیون را درمان کرده و اثر جوان کنندگی سلول های پوست را دارا است. عصاره میموزا دارای خاصیت التیام بخشی و رفع التهابات پوستی است و از قرمزی و سوزش پوست جلوگیری می کند. این عصاره مهم یک ترمیم کننده قوی پوست های آسیب دیده می باشد و در سلامتی پوست نقش به سزایی دارد و توسط خاصیت ضد میکروبی و ضد قارچی خود می تواند پوست را به خوبی ضدعفونی کند.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

     کرم ترمیم کننده پوست چیست؟

    محصولات ترمیم کننده پوست یک محصول مراقبتی از پوست می باشد که می تواند پوست هایی را که آسیب دیده اند بازسازی و ترمیم کند.

     کرم های ترمیم کننده اغلب دارای عصاره های گیاهی بوده و باعث کمک به تولید کلاژن در پوست می‌شود. همچنین کرم ترمیم کننده یک رطوبت و آبرسان قوی پوست است و باعث می شود تا پوست را نرم و لطیف نگهداری کند.

     

     

    فواید مصرف کرم ترمیم کننده چیست؟

     در ابتدا وظیفه اصلی کرم ترمیم کننده، بازسازی سلول‌های آسیب‌دیده می باشد و پوست را پس از بروز هر گونه آسیب به حالت نرمال و سالم برمی گرداند.

     از دیگر فواید کرم ترمیم کننده پوست، ضد عفونی کردن محل آسیب دیده است و با کمک به رفع میکروب ها و قارچ های پوستی باعث کاهش التهاب، سوزش و قرمزی این قسمت از پوست می گردد.

     در صورت مصرف کرم ترمیم کننده پوست می تواند کلاژن و الاستین مورد نیاز خود را تولید کرده و باعث تولید سلول های جدید پوستی نیز می گردد.

    کرم ترمیم کننده سرشار از خاصیت مرطوب کنندگی است و حتی مانع از خارج شدن رطوبت طبیعی پوست شده و به آسانی می‌تواند پوست را هیدراته کند و موجب نرمی و لطافت پوست نیز می شود.

    کرم ترمیم کننده حتی باعث درمان آفتاب سوختگی و التهابات ناشی از آن ها نیز شده و از تغییر رنگ رنگدانه های پوست جلوگیری می کند.

     

     

    آیا کرم ترمیم کننده برای درمان جای بخیه خوب است؟

    کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک با توجه به خواص عصاره های گیاهی که دارا است باعث می‌شود تا التهابات قسمت بخیه خورده، کاهش یافته و این قسمت از پوست را نرم و لطیف می کند.

     کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک موجب تسریع در امر بهبودی جای بخیه ها شده و جای اسکار های قدیمی را راحت و آسان درمان می نماید. کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک یکی از بهترین محصولات ترمیم کننده پوست و جای بخیه ها است.

     

     

     آیا کرم ترمیم کننده برای جای جوش خوبه؟

     جای جوش های از بین رفته، مانند اسکار قدیمی است، که کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک می‌تواند با توجه به خواص بازسازی کننده و خواص رطوبت رسانی به پوست، به عمق سلول های پوست نفوذ کرده و لایه برداری از پوست را انجام دهد.

    کرم ترمیم کننده در زمان عمل لایه برداری از پوست می تواند به تحریک تولید کلاژن پرداخت و جای جوش و آکنه ها را به مرور زمان و مصرف مداوم از بین ببرد و آنها را درمان می کند.

     

     

    آیا کرم ترمیم کننده برای درمان عمل بینی تاثیری دارد؟

    در عمل جراحی بینی کرم ها و روغن‌های مخصوصی مورد استفاده قرار می گیرد که بتواند در عمل بهبودی تسریع ایجاد کرده و بدون بروز هیچ گونه حساسیتی برای پوست استفاده شود.

     کرم ترمیم کننده ژنوبایوتیک برای استفاده روی بینی عمل شده  مناسب می باشد اما می بایست توسط دکتر متخصص و جراح تجویز و مصرف گردد.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا