در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    نمایش صفحه 1 از 1

    مکمل کبد و سم زدایی

    مرتب سازی بر اساس
    جستجوی پیشرفته
    مرتب سازی بر اساس:
    • پیش فرض
    • ارزان‌ترین
    • گران‌ترین
    • پرفروش‌ترین
    • پربازدید‌ترین ها
    • جدیدترین ها
    • نام : الف تا ی
    • نام : ی تا الف

    سلامت کبد و سم زدایی

    کبد دومین اندام بزرگ داخلی بدن است که یکی از عملکردهای آن سم زدایی و خنثی سازی سموم است. با اینکه کبد کار پاکسازی و سم زدایی بدن را به طور طبیعی انجام می‌دهد اما شما می‌توانید برای بهبود سلامتی و پشتیبانی از عملکرد کبد از ویتامین ها و مکمل‌هایی که با عنوان سلامت کبد و سم زدایی در بازار وجود دارند، استفاده کنید.

    اگر کبد شما سالم است مصرف یک رژیم غذایی متعادل می‌تواند خطر ابتلا به برخی از بیماری های کبدی را در آینده کاهش دهد. اگر به بیماری کبد مبتلا هستید، داشتن یک رژیم غذایی مناسب و متعادل برای حفظ سلامت این عضو مهم ضروری است. 

     

    مکمل های پاکسازی کبد

    پاکسازی کبد روشی است که کبد را از هرگونه مواد مضر و سموم پاک کرده و این عضو را مجددا احیا می‌کند. بهترین روش پاکسازی فوری کبد ، تغییر در رژیم غذایی است. یک رژیم غذایی مناسب لازم است حاوی سبزیجات تازه و میوه باشد. مصرف مواد سرشار از پتاسیم نیز به سلامت کبد کمک زیادی می‌کند. از سوی دیگر بسیاری از برندها اقدام به تولید قرص پاکسازی کبد کرده‌اند که برخی از آنها نیز تاثیر چشمگیری در پاکسازی کبد چرب دارند. قرص پاکسازی کبد یکی از این محصولات است. لازم به ذکر است که این محصولات تنها به قرص ختم نمی‌شوند، شربت پاکسازی کبد و کپسول کبد نیز از دیگر محصولات تولید شده در این دسته هستند. داروخانه دکتر یزدیان با فراهم آوردن بستری مناسب به شما در درمان کبد چرب کمک می‌کند. شما میتوانید با مطالعه مشخصات محصولاتی که در این دسته وجود دارند، مکمل مناسب برای پاکسازی کبدتان را خریداری نمایید.

     

    مکمل های کبد و سم زدایی

    کبد چرب

    کبد چرب و یا استئاتوز کبدی زمانی به وجود می‌آید که چربی بیش از حد در کبد جمع شود. انباشته شدن چربی در کبد اگر بیشتر از ۵ درصد وزن کبد باشد، فرد دچار کبد چرب می‌شود. کبد چرب ممکن است منجر به التهاب و آسیب کبدی شود. کبد چرب که یک بیماری محسوب می‌شود در حالت کلی علائم خاصی نداشته و یک بیماری خاموش است و فرد مبتلا مشکل خاصی را حس نمی‌کند. با پیشرفت این بیماری، علائم محسوس‌تر و پررنگ‌تر می‌شوند. یکی از علائم آن درد مبهم در ناحیه فوقانی راست شکم است. این بیماری بی حالی و ضعف، احساس خستگی، کاهش وزن و اشتها، مشکلات تمرکز، تغییر رنگ گردن یا زیر بغل، زردی پوست و قرنیه چشم را به دنبال دارد. همچنین در موارد شدیدتر با عوارض پوستی مانند التهابات پوستی، زخم‌های نابجا و خارش، کبودی و خونریزی‌های زیر پوستی خود را نشان می‌دهد. برخی افراد که به بیماری کبد چرب خود پی می‌برند به دنبال انجام آزمایش‌های دوره‌ای و یا در زمان سونوگرافی شکم به صورت اتفاقی متوجه این اختلال در بدن خود می‌شوند.

     

    عوارض قرص کبد چرب

    عوارض مصرف قرص کبد چرب معمولا بسیار نادر و محدود است. تنها در معدودی از افراد می‌تواند منجر به بروز اختلالات بسیار مختصر گوارشی شود. با مصرف این دارو یک اثر ملین ملایم دیده می‌شود.

     

    سخن پایانی

    همانطور که پیش از این هم گفته شد کبد یکی از مهم ترین ارگان های بدن است و داشتن یک رژیم سالم و استفاده از خوراکی هایی که سلامت کبد را تضمین می کنند امری لازم و ضروری است. در دنیای امروز بسیاری از مکمل های تغذیه ای به وجود آمده اند که ادعا می کنند می توانند سلامت کبد را تضمین کنند، اگر زمانی تصمیم به استفاده از این مکمل ها در جهت بهبود وضیت کبد خود داشتید حتما با یک متخصص داخلی و تغذیه مشورت کنید تا بهترین نتایج را در پی داشته باشد و از دوز ایمن و تداخلات غذا-دارو ی مکمل ها مطلع شوید.

    خانه
    دسته ها
    جستجو
    0 سبد
    پروفایل
    بیشتر
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا