در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    ژل مو بزرگ آتوسا حاوی عصاره آلوئه ورا - 750 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260235240082
    شناسه محصول: 6260235240082
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Atousa Aloe Vera Hair Gel

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    ژل مو بزرگ آتوسا حاوی عصاره آلوئه ورا - 750 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    Atousa Aloe Vera Hair Gel
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    ژل موی سر بزرگ آتوسا حاوی عصاره آلوئه ورا برای مدت طولانی مدل موی شما را ثابت نگه می‌دارد. با استفاده از ژل مو آتوسا می‌توانید به راحتی مدل دلخواه خود را به موهایتان بدهید. محصول نامبرده فوق دارای عصاره آلوئه ورا و پرو ویتامین B۵ است. آلوئه ورا موها را قوی و پوست کف سر را سالم نگه می‌دارد. عصاره گیاه آلوئه ورا حاوی ویتامین‌های A، C و E است. هر سه این ویتامین‌ها با گردش خون سلولی، رشد سلول‌های سالم و موهای براق در ارتباط هستند.

    ژل موی سر آتوسا نیز مانند دیگر مدل دهنده‌های مو، از نظر شیمیایی پلیمرهای حل شده در حلال مایع است. وظیفه پلیمرها به هم چسباندن مو‌های سر است علاوه بر این پوشش پلیمری روی موها باعث افزایش حجم موها می‌شود و زیبایی مو را بیشتر می‌کند.

    ژل موی سر آتوسا در رنگ های سبز، سفید، نارنجی، بنفش، آبی و زرد تولید می شوند، که تنها در رنگ تفاوت دارند و از نظر حالت دهندگی و قدرت هیچ تفاوتی میان آن ها وجود ندارد.

    ژل موی آتوسا با حجم 700 میلی لیتر یک ژل قوی با قدرت چسبندگی بالا به حساب می آید، این حجم از ژل برای افرادی مناسب است که مصرف روزانه از ژل ندارند و درب تعبیه شده برای ژل موی آتوسا از خشک شدن ژل در دراز مدت جلوگیری می کند. ژل موی آتوسا به راحتی بر روی مو پخش می شود و به سرعت نیز خشک می شود، بدون اینکه روی موها حالت سنگین ایجاد کند یا شوره بر جای گذارد.

    میزان چسبندگی ژل موی آتوسا بالا می باشد، به صورتی که به خوبی حالت ایستا را در موها ایجاد می کند. وجود نوعی پپتید در ژل موی آتوسا موها را از اثرات سوء عوامل آسیب رسان محیطی به ویژه اشعه UV خورشید و گازهای حاصل از مواد سوختی محافظت می کند. این ژل یکی از محبوب ترین حالت دهنده های مو می باشد.

     

     

    ویژگی های ژل موی آتوسا

    • دارای عصاره گیاهی آلوئه ورا و پیش ساز ویتامین B۵ برای تقویت و رشد مجدد موها
    • عدم به جا ماندن سفیدی و شوره بعد از مصرف ژل
    • محافظت از حالت دلخواه مو برای مدت طولانی
    • محافظت از موها در برابر آلودگی هوا
    • محافظت از رطوبت و درخشندگی موها
    • محافظت از موها در برابر اشعه UV

     

     

    طریقه استفاده از ژل موی سر

    • قبل از استفاده ژل موی آتوسا، سعی کنید موهایتان کاملا تمیز و بدون چربی باشد. زیرا استفاده از ژل مو روی موهای چرب تاثیر خوبی ندارد.
    • به مقدار کافی ژل موی آتوسا را روی کف دستان خود بزنید و سپس دستانتان را در جهتی که رویش موها می باشد، روی ساقه ی مو بکشید.
    • ژل موی آتوسا را ابتدا روی کف دست بریزید و بعد روی موها پخش کنید.
    • دقت کنید ژل زدن را از فاصله پنج‌سانتی متری ریشه‌ها شروع کنید.
    • سپس موها را جمع کنید تا ژل، روی همه موها مالیده شود.
    • روی ناحیه نوک موها نیز دقت کنید تا پایین آنها نیز به خوبی حالت بگیرند.

     

     

    شرایط نگهداری

    • ژل مو را در جای خشک، خنک و در دمای کمتر از 25 درجه سانتیگراد نگهداری کنید.
    • ژل مو را به دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.
    • ژل مو را به دور از دسترس اطفال نگهداری کنید.

     

     

     

    سوالات متداول

     

    کاربرد ژل حالت دهنده مو چیست؟

    همانطور که مستحضر هستید ژل های مو محصولاتی هستند که افراد برای حالت دادن موهایشان از آن استفاده می کنند. ژل های مو به افراد کمک می کنند که مدل دلخواه را روی موهایشان پیاده کنند و برای مدت طولانی مدل دلخواه را حفظ کنند..

    لازم به ذکر است که ژل های حالت دهنده مو برای افرادی که موهایی فر دارند بسیار انتخاب مناسبی می باشد زیرا ژل مو به موهایشان نظم خاصی می دهد وهمچنین موها را درخشان تر و زیبا تر نشان می دهد. حتی افرادی که موهای لخت و حالت دار دارند با استفاده از ژل مو می توانند موهای خود را به حالت دلخواه و سر جای خود نگه دارند. استفاده کردن از ژل های مو به هیچ عنوان سخت نمی باشد و هر فردی می تواند به راحتی از ژل مو استفاده کند.

     

     

    انواع ژل مو

    ژل های مو اصولا طبق غلظت ترکیبات و قدرت ثابت نگه داشتن حالت موها با یکدیگر متفاوت می باشند. رنگ و بوی ژل ها معمولاً اهمیت بالایی روی کیفیت آن ها ندارد. از ژل های رقیق برای مرتب کردن موهای شلخته استفاده می کنند و ژل هایی که غلظت متوسط دارند برای درخشندگی موها مورد استفاده قرار می گیرند و ژل های قوی و با غلظت بالا برای ثابت نگه داشتن موها به هر فرمی مورد استفاده قرار می گیرند، به حالتی که حتی نمی توانید انگشتان خود را لای موها ببرید.

     

     

    آیا ژل مو باعث ریزش مو می شود؟

    معمولاً ژل های مو به تنهایی باعث ریزش موها نمی شوند اما اگر به صورت روزانه به مقدار زیاد استفاده کنید و همچنین اگر از ژل های حالت دهنده با کیفیت استفاده نکنید ممکن است به مرور موهایتان دچار ریزش شوند.

    اگر فردی هستید که به صورت مداوم از ژل مو استفاده می کنید، توصیه می شود هر روز موهای خود را کاملاً خوب و تمیز بشویید تا اثری از ژل مو روی پوست سر و موها نماند. زیرا اگر موها شسته نشود، منافذ پوست کف سر بسته می شوند و از تنفس پوست کف سر به صورت طبیعی جلوگیری می‌کند و به همین علت فولیکول های مو از بین می‌روند و در نهایت موها دچار ریزش می شوند. توصیه می شود در استفاده از ژل های مو زیاده روی نکنید و حتما در آخر روز موهایتان را شستشو دهید.

     

     

    آیا ژل مو شپش را از بین می برد؟

    تحقیقات زیادی وجود ندارد که ثابت کند استفاده از ژل حالت‌دهنده‌ی مو یا وازلین، شپش‌های سر را از بین می‌برند. با این‌حال بسیاری از افراد معتقدند که این روش واقعا موثر است. ظاهرا ژل ها که ماده‌ی چسبناکی هستند، با بستن سوراخ‌های تنفسی شپش‌ها، آن ها را خفه می‌کنند.

    تحقیقاتی در این زمینه نشان داد که وازلین بهتر از سایر داروهای خانگی عمل می‌کند. با این‌حال انجمن ملی پدیکلوزیس هشدار می‌دهد که وازلین علاوه بر اینکه ممکن است مؤثر نباشد، به‌سختی از روی موها پاک می‌شود. پاک کردن ژل حالت‌دهنده از روی مو آسان‌تر است.

    روش استفاده: مو و پوست سرتان را با وازلین یا ژل حالت‌دهنده بپوشانید، سپس کلاه حمام بگذارید و اجازه دهید این ماده در تمام طول شب روی سرتان بماند. صبح روز بعد موهایتان را بشویید و با شانه‌ی ضد شپش شانه بزنید تا شپش‌ها و تخم‌های آن جدا شوند. این درمان را یک هفته بعد مجددا تکرار کنید. گرچه برای رفع شپش بهتر است از محصولات ضد شپش موجود در داروخانه ها کمک بگیرید که موثر تر است.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا