در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    ژل آفت دهانی آفتین - 14 گرم

    شناسه محصول: 6262222286448
    شناسه محصول: 6262222286448
    دسته بندی: دهان و دندان
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    45٬000 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Aaftin Gel For Intra Oral Use 14 g

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    ژل آفت دهانی آفتین - 14 گرم
    نقد و بررسی
    Aaftin Gel For Intra Oral Use 14 g
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

     دهان، اولین و اصلی ترین راه ورودی میکروب و باکتری ها به بدن است. هنگامی که میکروب ها به بدن راه پیدا می کنند و باعث بروز انواع بیماری ها می شوند، سطح دهان و دندان ها از اولین محیط هایی است که بر اثر وجود میکروب ها دچار ابتلا به عفونت و یا بروز بیماری های دهانی می شود.

     هنگامی که اختلالاتی در سلامتی دهان و دندان ها به وجود می آید، هضم غذا و تغذیه بدن نیز دچار عوارضی خواهد شد. یکی از این تختلالات دردناک پدید آمدن آفت های دهانی می باشد که خللی جدی در غذا خوردن و راحتی فرد ایجاد می کند.

     

     

    ژل آفت دهانی آفتین

    ژل آفتین یک محصول بی نظیر کاملاً جدید است که حاوی عصاره گیاهی شیرین‌بیان می باشد. ژل آفتین یک درمان کننده قوی است  که بیماری های دهان، آفت دهان و تبخال استفاده می شود و با کمک به بهبود سریع آفت دهان، باعث التیام بخشیدن به آثار این بیماری ها شود. ژل آفت دهانی آفتین با کمک به کاهش سوزش و درد آفت، باعث آرام بخشی فرد بیمار می گردد.

     ژل آفتین به صورت یک سرنگ تولید شده است که به کمک گوش پاک کن روی آفت استعمال می شود و یک محصول ایرانی بی نظیر از شرکت کاوشگران سلامت بنیان می باشد.

    قطره گلیسیرین یده نیز به مشابه آفتین ژل محصولی پر استفاده برای درمان آفت دهان است که می توانید از آن نیز برای درمان آفت استفاده کنید.

     

     ویژگی ژل آفت دهانی آفتین

    محصول جدید همراه با جواب دهی بالا و سریع

     حاوی ژل تسکین دهنده

     درمان کننده قوی بیماری آفت و تبخال

    کمک به بهبود سریع آفت دهان

    کمک به کاهش درد آفت و سوزش آن

     تسکین دهنده التهابات دهانی

    متناسب برای استفاده همه سنین و همه افراد به جز خردسالان

     

     

    آفت دهان چیست؟

    آفت به یک بیماری شایع و بسیار دردناک در محیط دهان گفته می شود که در دهان، زبان و لثه ها به علت نامشخص بروز می‌کند. گاهی هم آفت دهانی واکنش بدن به خوردن میوه های نشسته و ورود میکروب و باکتری ها به دهان می باشد.

     

     

    علائم بروز آفت دهانی چیست؟

    آفت دهان یک بیماری بسیار دردناک و عود کننده در محیط دهان می باشد و مانند زخم های کم عمق و گرد روی پایه لثه یا داخل لب به وجود می آید. آفت دهان با حاشیه قرمز و به صورت برجسته روی زبان و درون گونه ها نیز دیده می شود.

     

     

     آفت دهان به چه علت به وجود می آید؟

     به نظر پزشکان و محققان آفت دهان یک بیماری ویروسی است و گاهی هم علت میکروب و باکتری دارد. برخی محققان نیز علت وجود آفت در دهان را یک اختلال در سیستم ایمنی بدن می دانند. به همین دلیل در پی استرس های مزمن و یا حاد اغلب آفت بروز پیدا می کند.

    اغلب آفت به سلول های دفاعی سطح دهان حمله می‌کند و باعث ایجاد زخم در دهان می شود.

     

     

     ترکیبات ژل آفت دهان چیست؟

    ژل آفتین حاوی عصاره گیاهی شیرین‌بیان است که به منظور درمان سریع آفت و کمک به بهبود التهاب و درد دهان در این محصول استفاده شده است.

     شیرین بیان یک گیاه میوه دار است که حتی از ریشه این گیاه در طب سنتی نیز استفاده می گردد. اصلی ترین قسمت درمانی گیاه شیرین بیان، ریشه و ساقه های زیرزمینی این گیاه است که بسیار شیرین‌تر از شکر است.

    از عصاره شیرین بیان در ترکیبات خمیر دندان ها برای مقابله با پوسیدگی دندان استفاده می شود و با توجه به خاصیت ضد میکروبی که دارد در محلولهای شستشوی دهان نیز استفاده می‌شود و می‌تواند التهابات، تورم و زخم دهانی را بهبود بخشد.

    عصاره شیرین بیان یک گیاه درمان کننده و ضد ویروس است که استفاده موضعی آن باعث درمان زخم، التهاب و آفت دهانی می شود و باعث کاهش تکثیر ویروس آفت و زخم ها در دهان می گردد و با جلوگیری از رشد باکتری ها می تواند یک درمان کننده آفت دهانی باشد. اثرات ضد التهابی و طبع گرم و تر شیرین بیان برای تسکین درد و سوزش آفت و زخم های دهانی بسیار موثر است.

     

     

    آیا از ژل دهانی آفتین در بارداری می توان استفاده کرد؟

     استفاده از عصاره شیرین بیان به تنهایی برای درمان بیماری‌ها در بارداری توصیه می شود. وجود این ماده در ترکیبات ژل آفت دهانی می تواند به درمان سریع آفت و زخم و التهابات دهانی در بارداری به مادران باردار کمک کند.

     

     

    ژل آفت دهانی بهتر است یا پماد آفت؟

     ژل آفتین یک ژل با ترکیبات گیاهی و بر پایه آب  تولید شده است که با ترکیب شدن با بزاق دهان می تواند در مدت ۲۰ الی ۳۰ ثانیه به سرعت به درمان زخم، التهاب و یا آفت در دهان و لثه ها کمک کند.

     اما پماد آفت بر پایه چربی بوده و به راحتی با بزاق دهان ترکیب نمی شود و باعث چرب شدن محیط دهان و در نتیجه نفوذ بیشتر میکروب ها به دهان می گردد.

     

     

     آیا از ژل آفتین برای کودکان می توان استفاده کرد؟

      ژل آفتین یک محصول گیاهی و بدون ضرر است که متناسب برای استفاده همه گروه‌های سنی و همه افراد می باشد.

    کودکان به دلیل اینکه گاهی دست های میکروبی و یا وسایل میکروبی را بیشتر به سمت دهان می برند و اغلب دچار آفت می‌شوند، ژل آفتین با تاثیرگذاری سریع روی زخم باعث بهبود هرچه زودتر آنها شده و برای استفاده در دهان کودکان مناسب می باشد. البته کودکانی که هنوز بلد نیستند که همه محتوای دهان خود را بدون قورت دادن به بیرون بریزند قادر به استفاده از این محصول نیستند.

     

     

     آیا استفاده از ژل آفتین عوارض دارد؟

    ژل آفتین با دارا بودن خاصیت گیاهی عصاره شیرین بیان می تواند یک محصول بی نظیر و بدون عوارض باشد اما خاطرنشان می‌شود که افرادی که سابقه حساسیت به گیاهان دارویی مانند گیاه شیرین بیان و یا رنگ های خوراکی را دارند حتماً قبل از مصرف می بایست با پزشک مشورت و با تجویز پزشک مصرف کنند.

     

     

    چگونه از آفتین ژل استفاده کنیم؟

    با تشخیص و مشخص کردن محل آفت و یا زخم در دهان می توان سرسرنگ آفتین را روی محل مورد نظر قرار داده و به آرامی یک قطره از ژل را روی آفت بریزید. سپس از روی پوست، محل آفت را ۲۰ ثانیه فشار دهید.

    در روش دوم که موثر تر است یک قطره از ژل را روی گوش پاک کن ریخته و روی آفت به مدت 20 ثانیه فشار دهید.

     بعد از انجام این مرحله دهان و محیط آغشته به ژل را با آب فراوان شستشو دهید و چیزی از محتوای آن را قورت ندهید.

     

     

     هشدار

    حتما دقت کنید که هنگام استفاده از ژل آفتین از ژل های بی حس کننده مانند لیدوکائین و غیره استفاده نشده باشد به دلیل اینکه ژل آفتین دیگر تاثیری نخواهد داشت.

     هنگام مصرف ژل دهانی آفتین مراقب باشید تا این محصول خورده نشود و درصورت بلع اتفاقی و یا تصادفی، مقداری شیر و یا مقداری شربت معده منیزیم را استفاده کنید تا عوارضی برای معده و بدن به وجود نیاید.

     استفاده از ژل آفت دهانی آفتین در بارداری و شیردهی با توجه به اینکه خورده نشود و یا از طریق دیگر به بدن نفوذ نکند اشکالی ندارد و می توان استفاده کرد.

     با وجود اینکه مصرف آفت دهان برای کودکان بلامانع است، اما می بایست از دسترس کودکان دور نگهداری شود.

     

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا