در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پوشک بچه مای بیبی سایز 4 بسته 12 عددی

    شناسه محصول: 6260834700628
    شناسه محصول: 6260834700628
    دسته بندی: لوازم کودک
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    64٬200 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    پوشک کامل بچه مای بیبی سایز 4 برای کودکان 8 تا 16 کیلوگرم مناسب بوده و با استفاده از نوارهای کناری با خاصیت کشسانی بالا، لایه جاذب قوی، لایه تنفسی ، عصاره بابونه و آلوئه ورا و نشانگر تعویض یکی از لوازم بهداشتی ضروری کودک است . این پوشک ساختار آناتوم...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پوشک بچه مای بیبی سایز 4 بسته 12 عددی
    نقد و بررسی
    پوشک کامل بچه مای بیبی سایز 4 برای کودکان 8 تا 16 کیلوگرم مناسب بوده و با استفاده از نوارهای کناری با خاصیت کشسانی بالا، لایه جاذب قوی، لایه تنفسی ، عصاره بابونه و آلوئه ورا و نشانگر تعویض یکی از لوازم بهداشتی ضروری کودک است . این پوشک ساختار آناتومیک ظریفی دارد و کودک را از حرکت و بازی منع نمی کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    پوشک بچه مای بیبی سایز 4 با دارا بودن عصاره بابونه، برای پوست حساس کودکان از سازگاری بالایی برخوردار می باشد. این محصول دارای قابلیت کشسانی نوار های کناری، آناتومیک و جذب بسیار بالایی می باشد و برای کودکان 8 تا 16 کیلوگرم در نظر گرفته شده است.

    پوشک بچه مای بیبی سایز 4 از نوارهای کناری با خاصیت کشسانی فوق العاده بالا، محکم و قابل تنظیم برخوردار است و کودک با استفاده از آن می تواند خیلی راحت و آزادانه حرکت و بازی کند. دور ران کودک در این پوشک، از کش های راحتی استفاده شده است تا متناسب با آناتومی کودک بوده و مانع از نشت مایع به بیرون شود. این محصول همچنین دارای لایه جذب و انتشار بوده و می تواند به خوبی رطوبت را جذب کرده و در سطح پوشک به صورت یکنواخت توزیع کند.

    لایه محافظ عمودی این پوشک با داشتن قابلیت کشسان، می تواند از نشت کردن رطوبت از کناره های پوشک جلوگیری کند. جنس لایه رویی پوشک مای بیبی به گونه ای بوده که حس نرمی و لطافت پنبه را به کودک القا کرده و از ایجاد حساسیت در پوست کودک جلوگیری می کند. لایه بیرونی این محصول نیز با دارا قابلیت تنفسی، جریان هوا را به خوبی از پوشک عبور می دهد.

    امروزه پوشک جزو ضروری ترین لوازم نوزاد و کودک محسوب می شود.

     

     

    ویژگی های پوشک بچه مای بیبی سایز 4:

    • دارای قابلیت کشسانی فوق العاده بالا
    • دارای ساختار آناتومیک ظریف و پیشرفته
    • دارای قدرت جذب عالی
    • دارای سازگاری مناسب با پوست کودک
    • حاوی عصاره بابونه به منظور مراقبت کامل از پوست کودک
    • مناسب برای کودکان 8 تا 16 کیلوگرم
    • تعداد پوشک در هر بسته 12 عدد

     

     

    نحوه استفاده:

    پوشک را باز کنید و آن را طوری زیر کودک قرار دهید تا چسب های کناری سبز رنگ در پشت نوزاد بیفتد.

    لایه های داخلی کشسان کنار پوشک را در بین پای کودک و به سمت بیرون قرار دهید.

    چسب های کناری سبز رنگ را با اندام کودک تنظیم کرده و روی نوار جلوی پوشک قرار دهید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • برای سلامتی کودکتان توصیه می شود که پوشک را به طور منظم تعویض کنید.
    • بهترین زمان تعویض پوشک کودک بین 5 تا 6 ساعت می باشد. البته اگر در بین این زمان پوشک کثیف شد حتما باید تعویض شود.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • پوشک مای بیبی را در محیطی خشک و به دور از نور و گرما و در دمایی کمتر از 30 درجه سانتی گراد و دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    در تعویض پوشک کودک چه نکاتی باید رعایت شود؟

    1. در صورتی که نوزاد تنها ادرار کرده است، نیازی به شستن او نیست و می توانید با استفاده از دستمال مرطوب او را تمیز کنید. چرا که شستشوی بیش از حد باعث خشکی پوست کودک می شود. ولی در مواردی که مدفوع کرده است، بهتر است با آب شسته شود.
    2. در بستن چسب های کناری پوشک دقت لازم را به خرج دهید، چرا که در صورت سفت بستن این چسب ها، پاهای کودک آسیب دیده و قرمز می شود و خون رسانی در آن ناحیه نمی تواند به خوبی صورت گیرد.
    3. در هنگام باز کردن پوشک نوزاد، با دقت پوست نوزاد را بررسی کنید تا اگر جوش، لکه های پوستی یا خشکی شدیدی روی آن مشاهده کردید، به منظور بهبود آن ها، از پمادها و کرم های مخصوص استفاده کنید و یا در صورت لزوم به پزشک مراجعه نمایید.
    4. در هنگام پاک کردن کودک با استفاده از دستمال مرطوب، می بایست دقت کنید که تمامی قسمت های باسن و اندام تناسلی کودک به خوبی تمیز شود. لازم به ذکر است که تمیز کردن نوزاد با استفاده از دستمال مرطوب می بایست از جلو به عقب انجام شود. چرا که در غیر این صورت آلودگی های قسمت پشت کودک به قسمت جلو و اندام تناسلی او انتقال پیدا می کند و همین امر باعث ایجاد عفونت در او می شود.
    5. تمامی موارد ذکر شده را باید با سرعت هر چه تمام تر انجام داد، چرا که امکان ادرار کودک وجود دارد.

     

     

    آیا استفاده از پوشک پای کودک را پرانتزی می کند؟

    با توجه به این که این نگرانی در بین والدین وجود دارد که در اثر استفاده از پوشک، پای کودکشان پرانتزی شود، باید گفت که پرانتزی شدن زانوی کودک به دلایل مختلفی اتفاق می افتد که علاوه بر استفاده بیش از حد و در سنین بالا از پوشک برای کودک، چاقی و اضافه وزن در کودک نیز از علل پرانتزی پا محسوب می شود. زودتر از حد طبیعی به  راه رفتن کودک نیز می تواند در اتفاق افتادن این اختلال دخیل باشد. پس اگر به اندازه از پوشک استفاده می کنید جای هیچ گونه نگرانی نمی باشد.

    لازم به ذکر است کودکانی که به هر دلیل دچار اختلال پرانتزی شدن پا شده اند، نیز نباید نگرانی به خود راه بدهند، چرا که با انجام ورزش های مخصوص رفع اختلالات پا، می توان این مشکل را برطرف کرد.

     

     

    قدرت جذب پوشک چه اهمیتی دارد؟

    پوشک هایی نظیر پوشک مای بیبی که از لایه جاذب رطوبت در درون خود برخوردار می باشند، می توانند رطوبت را به خوبی در خود جذب کرده و آن را در سطح پوشک انتشار دهند. بدین ترتیب از نشت رطوبت به بیرون جلوگیری می شود. پوشکی که در ساخت آن ها از لایه های جاذب مناسبی استفاده نشده است، در اثر کمی رطوبت گوله گوله شده اند، و سریع نم پس می دهند.

     

     

    آیا تعویض پوشک کودک در خواب ضرر دارد؟

    گرچه می توان پوشک کودکی که در خواب است را تعویض کرد ولی بهتر است تا بیدار شدن کودک از خواب صبر کنید و بعد پوشک او را تعویض کنید. البته اگر کودک در خواب مدفوع کرد و هنوز هم در خواب عمیق است بهتر است پوشک آلوده را در همان شرایط  از پای او دربیاورید و او را تمیز کنید. چرا که در غیر این صورت پوست او دچار آسیب می شود.

     

     

    آیا زمان تعویض پوشک نوزاد دختر با نوزاد پسر متفاوت است؟

    خیر. این زمان در جنسیت چندان تأثیرگذار نمی باشد و به طور کلی برای هر نوزاد که تازه متولد شده است می بایست روزی 6 تا 10 پوشک استفاده کنید.

    البته این تعداد با گذشت زمان و افزایش سن کودک تغییر می کند و به روزی 4 تا 6 پوشک در روز می رسد. استفاده از روزانه 4 تا 6 پوشک برای کودک تا زمانی که او به سن 2 تا 3 سالگی برسد و خودش به تنهایی دستشویی رفتن را یاد بگیرد ادامه خواهد داشت.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا