در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پوشک بچه مولفیکس سایز 4 بسته 12 عددی

    شناسه محصول: 6266061102495
    شناسه محصول: 6266061102495
    دسته بندی: لوازم کودک
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    58٬900 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    پوشک کامل مولفيکس سایز 4 برای کودکان 7 تا 18 کیلو مناسب است و از آنجا که بازه نسبتا بزرگی را شامل می شود یکی از پر مصرف ترین سایزهاست. این پوشک با استفاده از عصاره آلوئه ورا و لایه جاذب و تنفسی از سوختگی پای کودک جلوگیری می کند. همچنین نشانگر تعویض ...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پوشک بچه مولفیکس سایز 4 بسته 12 عددی
    نقد و بررسی
    پوشک کامل مولفيکس سایز 4 برای کودکان 7 تا 18 کیلو مناسب است و از آنجا که بازه نسبتا بزرگی را شامل می شود یکی از پر مصرف ترین سایزهاست. این پوشک با استفاده از عصاره آلوئه ورا و لایه جاذب و تنفسی از سوختگی پای کودک جلوگیری می کند. همچنین نشانگر تعویض دارد که در صورت خیس بودن پوشک تغییر رنگ می دهد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    پوشک بچه مولفیکس سایز 4، یکی از پوشک‌های یک بار مصرف است که برای نوزادان با وزن ۹ تا ۱۶ کیلوگرم مناسب می‌باشد. این پوشک با داشتن طراحی مناسب و قابلیت جذب بالا، یک از لوازم بهداشتی نوزاد است که جز سبد ضروریات خانوار قرار می گیرد زیرا به نوزاد شما راحتی و خشکی لازم را می‌دهد.

    پوشک بچه مولفیکس سایز 4، دارای یک لایه جذب کننده است که می‌تواند حجم بالایی از ادرار و مدفوع را جذب کند. همچنین، این پوشک دارای لبه‌های نرم و الاستیک است که باعث جلوگیری از نشت پوشک می‌شود. 

    پوشک بچه مولفیکس سایز 4، با داشتن سطح بزرگ، به نوزاد شما راحتی لازم را می‌دهد و باعث کاهش تعداد تعویض پوشک در طول روز می‌شود. همچنین، این پوشک دارای نشانگر رطوبت است که به شما کمک می‌کند تا در هنگام تعویض پوشک، به راحتی بفهمید که آیا پوشک نیاز به تعویض دارد یا خیر.

     

     

    ویژگی های پوشک بچه مولفیکس سایز 4 

    • مناسب برای نوزادان 7 تا 18 کیلوگرم
    • سایز نسبتا بزرگ
    • انعطاف پذیر با تکنولوژی 3 بعدی
    • کشسانی بیشتر نوارهای کناری
    • دارای لایه محافظ عمودی و کشسان دو لایه
    • با لایه رویی و پشتی نرم با قابلیت عبور هوا
    • حاوی عصاره آلوئه ورا و بابونه
    • جلوگیری از بروز حساسیت
    • بدون لاتکس، پارابن و BPA
    • دارای دو لایه سبز و دو ناحیه جاذب
    • دارای نشانگر تعویض با تغییر رنگ
    • سازگار با پوست کودکان

     

     

    چگونه پوشک نوزاد را تعویض کنم؟

    تعویض پوشک نوزاد، یکی از وظایف مهم و پرتکرار در مراقبت از نوزاد است. برای تعویض پوشک نوزاد، می‌توانید این مراحل را دنبال کنید:

    • قبل از شروع تعویض پوشک، باید محل تعویض پوشک را آماده کنید. این محل باید صاف، تمیز و دور از هرگونه ابزار تیز و خطرناک باشد. همچنین، باید تمامی وسایل لازم برای تعویض پوشک مانند پوشک جدید، پوشک قابل دور انداخت، شامپو و حوله را در دسترس داشته باشید.
    • برای تعویض پوشک، باید پوشک فعلی را باز کنید. در صورتی که پوشک کثیف است، باید با دستکش یا دستمال مرطوب، مدفوع و ادرار را پاک کنید.
    • بعد از باز کردن پوشک، باید ناحیه پوشک را با استفاده از حوله مرطوب یا پد تمیز کنید. در صورت لزوم، می‌توانید از شامپو یا صابون نرم استفاده کنید.
    • حالا می‌توانید پوشک جدید را قرار دهید. برای قرار دادن پوشک جدید، باید طرف پشتی پوشک را باز کنید و آن را زیر نوزاد قرار دهید. سپس لبه‌های پوشک را به طور الاستیک به دور ناحیه شکم و پهلوی نوزاد بپیچانید.
    • حالا می‌توانید پوشک قبلی را دور بیندازید. در صورت استفاده از پوشک یکبار مصرف، باید آن را در سطل زباله قرار دهید.
    • بعد از تعویض پوشک، حتماً باید دست‌های خود را با صابون و آب شستشو دهید.
    • باید به یاد داشت که تعویض پوشک نوزاد، چندین بار در روز لازم است.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    چگونه می‌توانم از نشت پوشک جلوگیری کنم؟

    نشت پوشک، یکی از مشکلاتی است که ممکن است در استفاده از پوشک کودک پیش آید. برای جلوگیری از نشت پوشک، می‌توانید این راهکارها را امتحان کنید:

    برای جلوگیری از نشت پوشک، باید پوشکی را انتخاب کنید که به سایز نوزاد شما بخورد. پوشک خیلی بزرگ یا خیلی کوچک ممکن است باعث نشت شود.

    برای جلوگیری از نشت پوشک، باید پوشک را به درستی نصب کنید. لبه‌های پوشک باید به طور الاستیک به دور ناحیه شکم و سوراخ پهلوی نوزاد بپیچانید.

    برای جلوگیری از نشت پوشک، باید پوشک را به موقع تعویض کنید. تعویض پوشک هر ۳ تا ۴ ساعت یا هر بار که نوزاد شما مدفوع یا ادرار کند، لازم است.

    برای جلوگیری از نشت پوشک، باید از پوشک با کیفیت و معتبر استفاده کنید. پوشک‌های با کیفیت کمتر احتمال نشت دارند و به نوزاد شما راحتی بیشتری می‌دهند.

    برای جلوگیری از نشت پوشک، باید لباس داخلی مناسب را برای نوزاد خود انتخاب کنید. لباس داخلی با جذب خوب، می‌تواند به جلوگیری از نشت پوشک کمک کند.

    برای جلوگیری از نشت پوشک، می‌توانید از کرم حفاظتی استفاده کنید. این کرم ممکن است به حفظ رطوبت و جلوگیری از تحریک پوست ناحیه پهلو و شکم کودک کمک کند.

    برای جلوگیری از نشت پوشک، باید ناحیه پهلو و شکم نوزاد را به طور منظم و با آب و صابون تمیز کنید. همچنین، در صورت لزوم، می‌توانید از شامپو یا صابون نرم استفاده کنید.

     

     

    آیا بعد از ختنه می توان نوزاد را پوشک کرد؟

    بله، پس از ختنه نوزاد، می‌توانید از پوشک استفاده کنید. با این حال، باید به دقت پوست نوزاد را بررسی کنید و از استفاده از پوشک در صورت وجود هرگونه نشت یا خونریزی خودداری کنید. همچنین، باید پوست نوزاد را به دقت تمیز کنید تا پوست نوزاد خشک شود و از آلودگی جلوگیری شود.

    پوشک‌هایی که برای استفاده پس از ختنه نوزاد طراحی شده‌اند، معمولاً دارای ساختاری هستند که از نشت و خونریزی جلوگیری می‌کند و به پوست نوزاد بسیار حساس و آسیب‌پذیر مراقبت می‌کنند. پوشک‌هایی که برای استفاده پس از ختنه نوزاد مناسب هستند، معمولاً دارای پنبه نرم و لایه جاذب مایعات هستند که از نشت و خونریزی جلوگیری می‌کند و به پوست نوزاد کمک می‌کند تا در طول روز خشک و تمیز باشد.

    بهتر است که پس از ختنه نوزاد، از پوشک‌هایی با ظرفیت جذب بالا استفاده کنید تا از نشت و خونریزی جلوگیری شود و پوست نوزاد خشک و سالم بماند. همچنین، در صورتی که پوست نوزاد در هر نقطه‌ای از روز خیس می‌شود، باید پوشک را تعویض کنید تا پوست نوزاد خشک و تمیز باشد و از آلودگی و عفونت جلوگیری شود.

     

     

    آیا پوشک کودک باید در شب هم استفاده شود؟

    بله، پوشک کودک باید در شب هم استفاده شود تا بتواند از نشت پوشک جلوگیری کند و نوزاد شما را در طول شب خشک و راحت نگه دارد. استفاده از پوشک در شب به عنوان یکی از راهکارهایی است که می‌توانید برای کمک به خواب خوب نوزاد خود انجام دهید.

    اگر نوزاد شما هنوز پوشک می‌زند، بهتر است در شب هم از پوشک استفاده کنید. تعویض پوشک در شب باید به صورت منظم و با فاصله‌های زمانی مناسب انجام شود تا نوزاد شما راحت و خشک بماند. همچنین، در صورت لزوم، می‌توانید از پوشک با ظرفیت بیشتر در شب استفاده کنید تا بتوانید از نشت پوشک جلوگیری کنید.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا