در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پوشک بچه مای بیبی سایز 1 بسته 40 عددی

    شناسه محصول: 6263957100290
    شناسه محصول: 6263957100290
    دسته بندی: لوازم کودک
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    112٬000 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    پوشک مای بیبی در سایز 1 مناسب استفاده نوزادان با وزن 2 تا 5 کیلوگرم می باشد. پوشک های مای بیبی با کرم بابونه ترکیب شده اند تا از حساسیت پوست بدن کودک جلوگیری شود. همچنین با نوارهای کشسانی که دارد سبب راحتی کودک در زمان تحرک می شود و با لایه جاذب فوق...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پوشک بچه مای بیبی سایز 1 بسته 40 عددی
    نقد و بررسی
    پوشک مای بیبی در سایز 1 مناسب استفاده نوزادان با وزن 2 تا 5 کیلوگرم می باشد. پوشک های مای بیبی با کرم بابونه ترکیب شده اند تا از حساسیت پوست بدن کودک جلوگیری شود. همچنین با نوارهای کشسانی که دارد سبب راحتی کودک در زمان تحرک می شود و با لایه جاذب فوق العاده بدن کودک همیشه خشک می ماند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    پوشک بچه مای بیبی سایز 1 برای کودکانی با وزن 2 تا 5 کیلوگرم مناسب می باشد. کرم مراقبتی حاوی عصاره بابونه در این محصول به کار گرفته شده است و می تواند علاوه بر جلوگیری از التهاب پوست نازک و حساس کودکان، نرمی و لطافت آن را نیز افزایش می دهد.

    این محصول از چسب های کناری با قدرت کشسانی بسیار بالایی برخوردار می باشد، بنابراین پس از بستن آن به کودک، او می تواند به راحتی حرکت کند بدون این که پوشک باز شود.

    تا زمانی که کودکان آمادگی و توانایی کامل در جهت کنترل ادرار و مدفوع خود را بدست نیاورده اند، پوشک ها می توانند به عنوان  بهترین وسیله برای حفظ بهداشت و راحتی کودکان و والدین محسوب شوند. از این رو پوشک جزو ضروری ترین  لوازم بهداشتی نوزاد محسوب می شود.

    با توجه به این که وزن کودکان در سنین مختلف استفاده از پوشک، متفاوت می باشد، بنابراین می بایست در انتخاب پوشک مناسب برای کودکان دقت لازم را به خرج داده تا متناسب با وزن او پوشک را خریداری کنید. البته استخوان بندی متفاوت کودکان گاهی سبب می شود که دو کودک با وزن کاملا یکسان، نیازمند پوشک هایی با سایز مختلف باشند. پس در اینجا می توان دریافت که علاوه بر وزن کودکان، ارگونومی بدن آنان نیز در انتخاب سایز مناسب پوشک تأثیرگذار می باشد.

    پوشک بچه مای بیبی دارای الیاف بسیار نرم و لطیفی می باشد که از قدرت جذب بالا و فوق العاده ای برخوردار می باشد.

    از دیگر ویژگی های پوشک مای بیبی می توان به اضافه کردن کرم حاوی عصاره بابونه به آن اشاره کرد که علاوه بر جلوگیری از التهاب و سوختگی پوست نازک و حساس کودکان، باعث نرمی و لطافت هر چه بیشتر پوست این عزیزان دلبند می شود.

    در طراحی این محصول از 30 درصد خاصیت کشسانی بیشتردر چسب های کناری، نسبت به سایر محصولات مشابه، به منظور تناسب و راحتی بیشتر پوشک استفاده شده است. لایه رویی نرم این محصول به منظور حفظ نرمی پوست کودک و همچنین لایه بیرونی نرم و تنفس پذیر به منظور جریان بهتر هوا در پوشک و بالا بردن میزان خشکی سطح پوشک، این محصول را متمایز کرده است. همچنین به منظور بالا بردن سطح خشکی و ایجاد مانعی در نم پس دادن پوشک، ناحیه مرکزی پیشرفته ای در این محصول در نظر گرفته شده است.

    علاوه بر تمام ویژگی های فوق العاده ای که از این محصول نام بردیم، دارا بودن طرح های فوق العاده زیبا و رنگ های گونان را به لیست امتیازات این برند می توان اضافه کرد.

     

     

    ویژگی های پوشک بچه مای بیبی سایز 1:

    • برخورداری از لایه رویی و لایه بیرونی نرم و جاذب
    • برخورداری از ناحیه مرکزی پیشرفته به منظور افزایش سطح خشکی پوشک
    • دارا بودن 30 درصد خاصیت کشسانی بیشتر نسبت به دیگر محصولات در چسب های کناری
    • حاوی کرم مراقبت از پوست و با دارا بودن عصاره بابونه
    • قدرت جذب رطوبت فوق العاده بالا
    • کاهش سطح حساسیت های پوستی
    • مناسب برای کودکانی با وزن 2 تا 5 کیلوگرم

     

     

    نحوه مصرف:

    ابتدا باسن و پاهای کودک را به صورت کاملا صحیح درون پوشک قرار دهید و سپس مطابق دستور العمل تصویری درجه شده روی بسته بندی پوشک، چسب ها را ببندید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • بین 5 الی 6 ساعت پوشک کودک را تعویض نمایید.
    • توصیه می شود به منظور حفظ سلامتی کودکتان، پوشک او را در فواصل زمانی منظم تعویض کنید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • پوشک را در محیطی خشک و خنک و به دور از تابش مستقیم آفتاب نگهداری کنید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    بهترین زمان تعویض پوشک کودک چند ساعت است؟

    در مورد تعویض به موقع پوشک کودکان این نکته را متذکر می شوم در صورتی که از بهترین مارک پوشک بچه برای کودکتان هم استفاده کنید ولی در تعویض به موقع آن اقدام نفرمایید، امکان ایجاد و بروز حساسیت های پوستی بالا می رود. همچنین می توان گفت زمان تعویض پوشک کودکان، به میزان حساسیت پوستی هر کودک نیز بستگی دارد. به طور مثال کودکانی که از پوست حساس تری برخوردار می باشند، اگر بلافاصله بعد از هر بار ادرار و مدفوع کردن تمیز نشوند و پوشک آن ها تعویض نگردد، می تواند باعث ملتهب و قرمز شدن پوست او شود.

    ولی به طور کلی پوشک نوزادان تازه متولد شده را می بایست هر 2 الی 3 ساعت یکبار تعوض کرد که معمولا در طول روز 8 تا 12 مرتبه این عمل تکرار می شود. لازم به ذکر است که  فاصله زمانی تعویض پوشک کودک، با گذشت زمان و به مرور افزایش می یابد.

     

     

    چگونه زمان مناسب تعویض کودک را تشخیص دهیم؟

    علی رغم نگرانی مادران به ویژه مادرانی که اولین تجربه فرزند داری خود را سپری می کنند، باید گفت شناسایی زمان مناسب تعویض کودکان کار پیچیده و سختی نیست. ابتدایی ترین و راحت ترین راه برای این منظور این است که پوشک را به راحتی کنار زده و ببینید که آیا نیاز به تعویض دارد یا خیر. ولی به غیر از این روش، می توانید از 2 راه دیگر زمان تعویض پوشک کودک را نیز شناسایی کنید.

    1. بررسی نشانگر تعویض پوشک نوزاد: روی اکثر پوشک ها که از برندهای مختلفی تهیه شده اند یک نوار نشانگر پوشک وجود دارد که مشخص می کند پوشک مرطوب شده است یا خیر. در شرایط طبیعی رنگ این نوار زرد می باشد ولی با تغییر رنگ این نوار زرد رنگ به آبی، می توان فهمید که زمان عوض کردن پوشک کودک رسیده است.
    2. گریه و بی قراری کودک: گریه و بی قراری کودک نشان دهنده ی وجود یک موضوع ناراحت کننده در کودک می باشد. معمولا  گرسنگی، خستگی و کثیفی پوشک او این موارد را تشکیل می دهند. بنابراین اگر کودک شما سیر است و به اندازه کافی استراحت کرده ولی با این وجود بی قرار است و گریه می کند، احتمالا پوشک خود را کثیف کرده است و می بایست تعویض شود.

     

     

    آیا زمان تعویض پوشک در کودکان پسر و دختر متفاوت است؟

    با توجه به این که می بایست با کثیف شدن پوشک بدون در نظر گرفتن جنسیت کودک، بلافاصله آن را تعویض کنید، ولی باید بگوییم که تعویض کردن پوشاک کودک دختر دارای اهمیت بیشتری نسبت به تعویض پوشک کودک پسر می باشد. چرا که در صورت عدم تعویض به موقع پوشک در کودکان دختر، آلودگی می تواند به مثانه و مجاری ادراری او انتقال پیدا کرده و باعث ایجاد عفونت در کودکان دختر شود.

    لازم به ذکر است که در زمان تعویض پوشاک کودکان، می بایست کمی صبر کرده تا پوست بدن کودک خشک شود و سپس پوشک تمیز را به او ببندید.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا