در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پودر سوپر کراتین کارن پی ان سی (PNC) - حجم 300 گرم

    شناسه محصول: 6261405110044
    شناسه محصول: 6261405110044
    دسته بندی: کراتین (Creatine)
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    806٬000
    773٬000 33٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    پودر سوپر کراتین یک ترکیب خالص از کراتین است که به خوبی در بالا بردن استقامت عضلانی در ورزشکاران کاربرد دارد. این پودر باعث افزایش حجم و قدرت عضلات شده و به سرعت خستگی بعد از تمرینات سنگین را از عضلات بیرون می کند. این پودر سیستم ایمنی را بالا برده و...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پودر سوپر کراتین کارن پی ان سی (PNC) - حجم 300 گرم
    نقد و بررسی
    پودر سوپر کراتین یک ترکیب خالص از کراتین است که به خوبی در بالا بردن استقامت عضلانی در ورزشکاران کاربرد دارد. این پودر باعث افزایش حجم و قدرت عضلات شده و به سرعت خستگی بعد از تمرینات سنگین را از عضلات بیرون می کند. این پودر سیستم ایمنی را بالا برده و در پیشگیری از تحلیل رفتن عضلات موثر است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    پودر سوپر کراتین به عنوان یک مکمل ورزشی، به ورزشکاران کمک می‌کند تا قدرت و حجم عضلات خود را افزایش دهند. مصرف این مکمل موجب تقویت سیستم ایمنی و تأخیر خستگی در بدن فرد می‌شود.

    ترکیبات موجود در این مکمل جلوگیری از تحلیل عضلات و بهبود عملکرد قلب و خون‌رسانی به اندام‌ها را تسهیل می‌کنند. همچنین، حضور تائورین و آلفالیپوئیک اسید در این محصول، تحریک ترشح هورمون انسولین را افزایش می‌دهد. دارا بودن خاصیت آنتی اکسیدانی، تسریع در التیام بافت‌ها و بهبود زخم‌ها و تحریک ترشح هورمون رشد از دیگر مزایای استفاده از مکمل سوپر کراتین است.

     

     

    ویژگی های پودر سوپر کراتین کارن پی ان سی PNC 

    • کاهش احساس خستگی و افزایش نفوذ کراتین در سلول‌های عضلانی
    • بهبود  و تقویت عملکرد قلب و افزایش جریان خون‌رسانی به اندام‌ها
    • افزایش رشد و افزایش حجم توده عضلانی
    • دارای خاصیت سم زدایی و آنتی اکسیدانی
    • افزایش قدرت و حجم عضلات ورزشکاران
    • تسریع التیام بافت‌ها و بهبود زخم‌ها
    • تحریک ترشح هورمون انسولین
    • پیشگیری از تحلیل عضلات
    • تقویت عملکرد سیستم ایمنی

     

     

    چگونه پودر سوپر کراتین مصرف شود

    دستور مصرف پودر سوپر کراتین به شدت وابسته به نوع محصول و دوزی که توسط تولید کننده توصیه شده است. با این حال، به طور کلی، میزان مصرف پودر سوپر کراتین باید بر اساس وزن بدن، سطح فعالیت ورزشی و هدف مصرف تعیین شود.

    بعضی از تولید کنندگان می‌توانند توصیه کنند که در مرحله شروع مصرف، بهتر است از مقدار کمتری شروع کنید و سپس به تدریج دوز را افزایش دهید تا بدن به آن عادت کند. همچنین، برخی از تولید کنندگان ممکن است توصیه کنند که پودر سوپر کراتین را با مواد دیگری مانند کربوهیدرات‌ها یا پروتئین‌ها مخلوط کنید تا جذب بهتری داشته باشد.

    در هر صورت، برای دقیق تر اطلاعات در مورد دستور مصرف پودر سوپر کراتین، بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید. همچنین، برای دستیابی به بهترین نتایج، باید دستورالعمل‌های مصرف پودر سوپر کراتین را رعایت کرده و دوز مناسب را رعایت کنید. همچنین، باید از برندهای معتبر و مورد اعتماد خرید کنید.

    روش مصرف پودر سوپر کراتین کارن در دوره بارگیری به مدت ۵ تا ۷ روز به مقدار یک قاشق مرباخوری معادل۵,۲ گرم ۴مرتبه در روز در آب یا آبمیوه حل شود و سپس مصرف شود.

    روش مصرف پودر سوپر کراتین کارن در دوره نگهدارنده یک قاشق مرباخوری ۱ تا ۲ مرتبه در روز در آب یا آبمیوه حل شود و سپس مصرف شود.

     

     

    جدول ترکیبات پودر سوپر کراتین کارن پی ان سی PNC 

    ترکیبات

    مقدار در هر وعده روزانه

    کراتین مونوهیدرات

    ۵g

    ال-گلوتامین

    ۵۰mg

    ال-آرژنین

    ۵۰mg

    ال-متیونین

    ۵۰mg

    ال-تائورین

    ۲۵mg

    آلفا-لیپوئیک اسید

    ۲۵mg

     

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    پودر سوپر کراتین چیست؟

    پودر سوپر کراتین یک نوع مکمل غذایی است که حاوی کراتین است. کراتین یک ماده طبیعی است که در بدن انسان وجود دارد و نقش مهمی در عملکرد عضلات دارد. هدف اصلی مصرف پودر سوپر کراتین به عنوان یک مکمل ورزشی، افزایش قدرت و استقامت عضلات و بهبود عملکرد در تمرینات ورزشی است. برای رسیدن به این هدف، ورزشکاران می‌توانند پودر سوپر کراتین را به تنهایی یا در ترکیب با دیگر مکمل‌های ورزشی مصرف کنند. همچنین، مصرف پودر سوپر کراتین ممکن است در برخی بیماری‌های عضلانی، نظیر بیماری ماهیچه‌ای، مفید باشد.

     

     

    آیا پودر سوپر کراتین برای همه مناسب است؟

    استفاده از پودر سوپر کراتین برای همه مناسب نیست و برای برخی افراد ممکن است مشکلاتی ایجاد کند. برای مثال، افرادی که مشکلات کلیوی، بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا، دیابت و یا حساسیت به کراتین دارند باید از مصرف پودر سوپر کراتین خودداری کنند.

    همچنین، برخی مطالعات نشان داده است که مصرف بیش از حد پودر سوپر کراتین ممکن است باعث افزایش وزن، سردرد، نفخ شکمی، دیس‌چارژ روده، نشانه‌های سمیت کلیوی و اختلالات گوارشی شود. بنابراین، برای استفاده از پودر سوپر کراتین بهتر است با پزشک یا متخصص تغذیه مشورت کنید و دستورالعمل‌های مصرف را رعایت کنید.

    به طور کلی، پودر سوپر کراتین برای ورزشکارانی که قصد دارند با افزایش عضلات و بهبود عملکرد ورزشی خود، به دنبال بهبود قدرت و توانایی های بدنی خود هستند، مفید است. 

     

     

    پودر کراتین چه تاثیری در بدن دارد؟

    پودر کراتین به عنوان یک مکمل ورزشی، تاثیرات مثبتی بر روی عضلات و سیستم انرژی بدن دارد. این مکمل می‌تواند با افزایش سطح کراتین در عضلات، قدرت و استقامت عضلات را افزایش دهد و انرژی لازم برای تمرینات ورزشی را تامین کند. همچنین، مصرف پودر کراتین می‌تواند باعث بهبود فعالیت سیستم قلبی-عروقی شود و بهبود خون‌رسانی به عضلات را تسهیل کند.

    به طور کلی، پودر کراتین به عنوان یک مکمل ورزشی موثر است که بهبود عملکرد ورزشی و بهبود سلامتی عضلات و سیستم قلبی-عروقی را در بدن افراد تقویت می‌کند.

     

     

    آیا پودر کراتین باعث ریزش مو میشود؟

    هیچ تحقیقی نشان نداده است که مصرف پودر کراتین موجب ریزش مو شود. با این حال، برخی افراد ممکن است به دلیل استفاده از پودر کراتین، به علت افزایش سطح تستوسترون در بدن، موهای بیشتری را از دست بدهند. این مسئله به خاطر تغییر سطح هورمون‌های جنسی در بدن است و نه به دلیل خود کراتین.

    به هر حال، مصرف پودر کراتین به تنهایی نمی‌تواند ریزش مو را به وجود آورد و برای برخی افراد ممکن است مفید باشد. 

     

     

    کراتین چقدر وزن می دهد؟

    کراتین به تنهایی وزنی به بدن اضافه نمی‌کند، چون که در واقع این یک ترکیب شیمیایی است و علاوه بر این، اکثر محصولات کراتین که به صورت پودر یا کپسول عرضه می‌شوند، بعد از مصرف به صورت آب می شوند و در واقع تنها چند گرم وزن دارند.

    بعضی از ورزشکاران و بدن‌سازان، پس از مصرف کراتین، افزایش وزن بدن خود را گزارش داده‌اند، اما این افزایش وزن معمولاً به دلیل افزایش حجم عضلات و نه به دلیل افزایش چربی بدن است. در واقع، افزایش حجم عضلات ممکن است باعث افزایش وزن شود، اما این تغییر وزن در واقع یک نتیجه طبیعی و مطلوب برای بسیاری از ورزشکاران و بدن‌سازان است.

    بنابراین، مصرف کراتین به تنهایی وزنی به بدن اضافه نمی‌کند، اما ممکن است باعث افزایش حجم عضلات شود که این امر ممکن است منجر به افزایش وزن شود.

     

     

    کراتین چقدر کالری دارد؟

    کراتین به عنوان یک ماده غیر پروتئینی و غیر چربی، هیچ کالری به بدن اضافه نمی‌کند. به عبارت دیگر، کراتین در واقع یک ترکیب شیمیایی است و در تشکیل انرژی مستقیماً شرکت نمی‌کند. با این حال، مصرف کراتین ممکن است باعث افزایش قدرت و توانایی ورزشی شود و باعث شروع فرآیند رشد عضلات شود.

    در نتیجه، افزایش حجم عضلات ممکن است باعث افزایش متابولیسم و در نتیجه مصرف کالری بیشتر در بدن شود، اما این امر مستقیماً به مصرف کراتین وابسته نیست و به عوامل دیگری مانند میزان تمرین، تغذیه و سایر عوامل بستگی دارد.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا