در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پماد سوختگی ژانوهیل - 30 گرمی

    شناسه محصول: 6263527200023
    شناسه محصول: 6263527200023
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    85٬000 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Janus Januheal Topical Ointment

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پماد سوختگی ژانوهیل - 30 گرمی
    نقد و بررسی
    Janus Januheal Topical Ointment
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

     گاهی بر اثر اتفاقات و حوادث غیر منتظره پوست دچار عارضه و سوختگی هایی می شود. این زخم و سوختگی ها، گاهی عمیق و گاهی خفیف هستند ولی قابل درمان اند.

    هنگامی که پوست دچار این عارضه ها شد، باید به دنبال داروی مناسب برای درمان باشیم. داروهای موضعی برای درمان سوختگی و ترمیم آن ها بهترین گزینه هستند و علاوه بر رفع التهاب و سوزش می توانند یک درمان کننده قوی سطح پوست نیز باشند.

     

     پماد سوختگی ژانویل

     پماد سوختگی ژانوهیل یک محصول ایرانی است که با وجود دارا بودن عصاره عسل به راحتی می‌تواند پوست های آسیب دیده را ترمیم و بازسازی کند و مناسب استفاده در درمان سوختگی های درجه یک و دو است و به منظور رفع التهابات پوستی و درمان سوزش و رفع قرمزی پوست در سوختگی مصرف می شود.

    پماد سوختگی ژانویل یک پماد ویتامینه است که ویتامین هایی نظیر آ و ث، در ترکیبات آن به کار برده شده است. همچنین دارای ترکیبات گیاهی مانند عصاره آووکادو و روغن زیتون نیز می باشد که خواص بی نظیری برای درمان پوست های آسیب دیده دارد.

    پماد ژانوهیل  را برای رفع التهاب و قرمزی بعد از لیزر درمانی نیز می توان استفاده کرد، همچنین در کمک به بهبود انواع زخم ها نیز موثر است.

     

     ویژگی پماد سوختگی ژانویل

    کمک به رفع التهابات، سوزش و قرمزی پوست در سوختگی های نوع یک و دو

    کمک به ترمیم و بازسازی پوست در سوختگی ها

     کمک به ترمیم زخم و دیگر عوارض پوستی

     کمک به رفع و ترمیم پوست بعد از لیزر درمانی

     حاوی روغن و عصاره گیاهی

    التهاب و قرمزی پوست در آفتاب سوختگی

    حاوی ترکیبات ویتامینه

     

    کاربرد پماد سوختگی ژانوهیل چیست؟

     پماد ژانوهیل با توجه به ترکیبات ویتامینه، روغن و عصاره های گیاهی می تواند در ترمیم و بازسازی پوست که به هر دلیلی باشد کمک کند. این پماد در عوارضی مانند این موارد موثر است:

    زخم پوستی بیماران دیابتی

     بریدگی و زخم های سطحی و گاه عمیق پوست

     شکاف و زخم های بعد از عمل جراحی روی پوست

    زخم بستر بیماران کهنسال

    سوختگی های پوست درجه یک و دو

     آسیب ها و التهابات پوستی بعد از لیزر درمانی

     التهاب و قرمزی پوست در آفتاب سوختگی

     درمان حساسیت و آلرژی پوستی

     

    ترکیبات گیاهی پماد ژانوهیل چیست؟

     روغن آووکادو

     روغن آووکادو دارای خواص بی نظیری برای پوست است و سرشار از تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین ای، ویتامین آ و اسید فولیک است. همچنین سرشار از آنتی اکسیدان است و تاثیرات ضد التهابی بالایی دارد که باعث می‌شود تا پوستی صاف، درخشان و قوی به وجود بیاید. روغن آووکادو از پوست محافظت می کند و باعث ترمیم و پاکسازی پوست های آسیب دیده می شود و یک منبع قوی از کلاژن پوست است که باعث تولید کلاژن در پوست و جوانسازی و ترمیم پوست آسیب دیده می شود. روغن آووکادو باعث آبرسانی و رطوبت رسانی پوست شده و می‌تواند پوست را جوان کند.

    روغن زیتون

     روغن زیتون دارای اسید چرب امگا ۳ می باشد و به پوست کمک می‌کند تا هورمون ها را در حالت متعادل نگه داری کند و باعث حذف چربی اضافه پوست شده و تمام آلودگی ها و کثیفی ها که در منافذ پوست جمع شده اند را پاکسازی می کند. روغن زیتون یک رطوبت رسان و آبرسان قوی پوست است که باعث ترمیم و درمان پوست های آسیب دیده می شود و می تواند پوست را نرم و لطیف نگه دارد و همچنین باعث تغذیه پوست شود. روغن زیتون سرشار از ویتامین ای است که تا حد زیادی عوارض پوستی را درمان می‌کند.

     عسل

    عسل یک آنتی اکسیدان مورد نیاز پوست است که به عنوان محافظت کننده از کلاژن های پوست به کار برده می شود و یک رطوبت رسان و آبرسان قوی است که به صورت عمقی باعث تقویت و تغذیه پوست می گردد. عسل حاوی آنزیم هایی است که با قدرت نفوذ بالایی که دارد به عمیق ترین لایه های پوستی وارد شده، پوست را ترمیم کرده و عوارض پوستی را درمان می کند. عسل یک لایه بردار حرفه‌ای از روی پوست است که با استفاده از آن می توان با تمام مشکلات و عوارض پوستی خود خداحافظی کرد. عسل می‌تواند با تغذیه سلول های پوستی باعث درمان پوست های دارای چروک، سوختگی و زخم شود.

     

     ترکیبات ویتامینه پماد سوختگی چیست؟

     ویتامین آ

     هنگامی که ویتامین آ به صورت موضعی روی پوست استفاده و مصرف می شود، می تواند باعث تقویت و تغذیه پوست شود و در رفع خشکی پوست کمک کند. ویتامین آ به صورت موضعی به تولید و تکثیر سلولهای پوستی کمک می کند و باعث تحریک فیبروبلاست در لایه های عمقی نیز می‌شود و در نتیجه باعث حفظ استحکام و سلامتی پوست می‌شود. یکی از مهمترین خصلت های ویتامین آ این است که می تواند پوست را در برابر عفونت ها، باکتری و میکروب ها حفظ کند و باعث دفع عفونت های پوستی شود.

    ویتامین ث

    ویتامین ث دارای قابلیت تسریع در بهبودی زخم و سوختگی های پوست است. هنگامی که از ویتامین ث به صورت موضعی روی پوست استفاده می شود باعث درمان بثورات پوستی و مقابله با عفونت های پوستی می گردد و چون یک کاهش دهنده هیستامین است، باعث کاهش التهابات، سوزش و قرمزی پوست می شود. ویتامین ث، روی پوست با تحریک کلاژن ها می تواند به راحتی باعث ترمیم پوست های آسیب دیده شود و همچنین باعث رفع عفونت های پوستی گردد. ویتامین ث، برای بیمارانی که دچار سوختگی های پوستی شده‌اند یک راه درمان فوق العاده است و از ماندن جای زخم و سوختگی و اسکار روی پوست جلوگیری می کند.

     

    آیا پماد سوختگی باعث درمان جای سوختگی است؟

     پماد سوختگی ژانوهیل با توجه به ترکیبات گیاهی و ویتامینه به آسانی سوختگی های پوست را درمان می کند و با توجه به کاربرد عسل روی پوست باعث درمان و رفع جای سوختگی ها و جای زخم روی پوست می شود.

     نحوه مصرف

     هنگام سوختگی پوستی و یا زخم های روی پوست، مقدار مناسبی از پماد سوختگی ژانوهیل را روی سطح زخم و سوختگی استفاده کنید و به آرامی روی پوست پخش کنید.

    در اثر وجود سوختگی و زخم های شدید، از باند و پانسمان روی پوست استفاده کنید.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا