در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    پماد ام جی باریج اسانس - 30 گرم

    شناسه محصول: 6260084713447
    شناسه محصول: 6260084713447
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    75٬000
    59٬000 16٬000 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    پماد ام جی باریج اسانس حاوی عصاره مورد بوده و برطرف کننده علائم ناشی از بیماری هموروئید نظیر قرمزی، تورم و التهاب ناحیه مقعد است. این پماد زخم های شقاق را درمان کرده و از عفونی شدن آن ها جلوگیری می کند. پماد ام جی درد هموروئید را تسکین داده و در سرع...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    پماد ام جی باریج اسانس - 30 گرم
    نقد و بررسی
    پماد ام جی باریج اسانس حاوی عصاره مورد بوده و برطرف کننده علائم ناشی از بیماری هموروئید نظیر قرمزی، تورم و التهاب ناحیه مقعد است. این پماد زخم های شقاق را درمان کرده و از عفونی شدن آن ها جلوگیری می کند. پماد ام جی درد هموروئید را تسکین داده و در سرعت بهبودی آن تاثیر چشم گیری دارد.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    پماد مقعدی ام جی باریج اسانس دارای اسانس مورد بوده و می تواند علائم ناشی از بواسیر درجه 1 و 2 نظیر درد، خارش، سوزش سنگینی مقعد و خونریزی را برطرف کرده و همچنین شقاق مقعد را درمان کند و یک پماد ترمیم کننده زخم موثر است.

    این محصول اثرات ضد التهابی، ضد باکتری و ضد قارچی را دارا می باشد و حاوی اپلیکاتور مقعدی بوده و برای برطرف ساختن علائم ناشی از بواسیر، به صورت خیلی ساده و آسان مورد استفاده قرار می گیرد. برای افرادی که دچار شقاق مقعد می باشند استفاده از پماد ام جی باریج اسانس بسیار توصیه می شود چرا که می تواند این عارضه را به طور مؤثری درمان کند.

    در ترکیبات این محصول از گیاه مورد استفاده شده است که حاوی ترکیبات قدرتمندی نظیر آلفا پینن، آلفا ترپینئول، لیمونن و لنالیل استات می باشد و دارای اثرات آنتی اکسیدانی، ضد باکتری، ضد قارچ، ضد التهابی می باشند و به راحتی می توانند می تواند زخم ها را به صورت مؤثر التیام بخشیده و بیماری های مقعدی را در همان مراحل اولیه بهبود بخشد. از برگ و گل گیاه مورد عرقی به دست می آید که اثر قابض داشته و می تواند خون را بند بیاورد. در اسانس مورد، سس کوئی ترپن ها و مونوترپن هایی وجود دارد که از اثرات ضد قارچ، ضد باکتری و ضد عفونی کننده برخوردار می باشند، به همین دلیل در طب عامیانه به منظور برطرف ساختن علائم هموروئید از اسانس مورد، بسیار استفاده می شود.

    از دیگر ویژگی های اسانس مورد می توان به قابلیت ضد احتقان و قابض آن اشاره کرد. گیاه مورد که برای درمان موضعی بواسیر مورد استفاده قرار می گیرد، حاوی یون های وازواکتیو به خصوص یون های منقبض کننده عروق می باشد.

     

     

    ویژگی های پماد ام جی باریج اسانس:

    • برطرف کننده علائم ناشی از بیماری هموروئید نظیر قرمزی، تورم و التهاب ناحیه مقعد
    • کاهش درد ناشی از بیرون زدگی های مقعد
    • درمان کننده شقاق مقعد
    • دارای 6 عدد اپلیکاتور مقعدی جدید
    • حاوی اسانس گیاهی مورد

     

     

    نحوه مصرف:

    پماد ام جی را روز 2 مرتبه و هر مرتبه با کمک 1 اپلیکاتور از راه رکتوم مورد استفاده قرار دهید. لازم به ذکر است که قبل از استفاده از این پماد می بایست ناحیه مقعد را با آب ولرم به خوبی شسته و پاک کنید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • قبل از استفاده از پماد ام جی، حتما مقدار کمی از آن را بر روی بازوی خود تست کنید.
    • در صورتی که پس از استفاده از پماد ام جی، شاهد تشدید علائم و یا ایجاد هر گونه عارضه ای شدید، مصرف پماد بواسیر را قطع کرده و با پزشک و یا داروساز مشورت نمایید.
    • قبل از استفاده از پماد ام جی، حتما از تشخیص صحیح درجه هموروئید مطمئن شوید.
    • بلافاصله پس از استفاده، درب شیشه پماد ام جی را محکم ببندید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • پماد مقعدی ام جی را دور از نور و گرمای مستقیم آفتاب و در دمای بین 15 و 30 درجه سانتی گراد نگهداری کنید.
    • پماد ام جی را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    علائم بیماری هموروئید چیست؟

    به منظور درمان بیماری هموروئید یا همان بواسیر، می بایست ابتدا با علائم آن آشنا شوید. خارش شدید اطراف مقعد، درد و سوزش اطراف آن و نشت مدفوع، از علائم اصلی این بیماری می باشند. همچنین امکان ایجاد توده خارش دار، متورم و دردناک، در نزدیکی مقعد، در اثر ابتلا به این بیماری وجود دارد.

    لازم به ذکر است که بروز این بیماری دردناک در فرد، حیات او را به خطر نمی اندازد و معمولا بدون درمان جدی از بین می رود ولی در  صورتی که مدت زمان این بیماری در شما طولانی شد می بایست به پزشک متخصص مراجعه کنید.

     

     

    پماد ام جی چگونه بواسیر را درمان می کند؟

    با توجه به این که دو نوع بواسیر( داخلی و خارجی) وجود دارد. در هر دو نوع، می توان شاهد متورم شدن و ملتهب شدن رگ ها در ناحیه اطراف مقعد یا رکتوم بود، امکان این که این رگ های متورم در داخل روده بزرگ باقی بمانند و یا از مقعد خارج شوند وجود دارد، که در هر دو صورت بیمار علائمی نظیر سوزش، خارش و درد را احساس می کند.

    لازم به ذکر است در افرادی که مبتلا به بواسیر هستند امکان عفونت و خونریزی هنگام اجابت مزاج، در اثر متورم شدن رگ ها وجود دارد. در چنین شرایطی استفاده از پماد ام جی باریج اسانس که از عصاره یا عرق گیاه مورد تهیه شده است، توصیه می شود. چرا که عصاره این گیاه سرشار از آنتی اکسیدان های قابض می باشد و به محض استعمال این پماد، شاهد تأثیرگذاری فوری مواد مؤثر آن بر روی رگ های متورم بواسیر و کاهش التهاب ناشی از هموروئید خواهید بود.

    با توجه به این که ترکیبات موجود در عرق گیاه مورد، دارای خواص آرام بخشی می باشند، می توان گفت پس از استفاده از این پماد، علاوه بر رفع التهاب، درد موجود به صورت قابل توجهی تسکین می یابد. همچنین عصاره گیاه مورد حاوی مونوترپن ها و سس کوئینی ها نیز می باشد و به دلیل داشتن خواص ضد باکتری و ضد قارچی خود، مانع ایجاد عفونت در ناحیه مقعد می شوند.

     

     

    پماد ام جی چگونه شقاق را درمان می کند؟

    نوعی دیگر از عارضه مقعدی شقاق یا فیشر می باشد که معمولا افراد این عارضه را با بواسیر اشتباه می گیرند. زمانی که یک شکاف بیضی شکل، در درون ناحیه مقعد، ظاهر می شود بیماری شقاق اتفاق افتاده است. این بیماری در هنگام اجابت مزاج در فرد حس درد ایجاد کرده و منجر به خونریزی می شود.

    در چنین شرایطی استفاده از پماد ام جی باریج اسانس باعث از بین بردن درد و سوزش ناشی از شقاق شده و به دلیل داشتن خاصیت قابض خود، پس از گذشت مدتی زخم های ایجاد شده ناشی از شقاق التیام بخشیده می شوند.

    لازم به ذکر است با توجه به این که این پماد دارای خاصیت آنتی باکتریال و ضد قارچ می باشد، استفاده از آن می تواند موجب کاهش هر گونه عفونتی در ناحیه مقعد شود.

     

     

    آیا پماد ام جی می تواند یبوست را درمان کند؟

    بله. معمولا افرادی که مبتلا به یبوست هستند، همزمان از عارضه هایی نظیر هموروئید(بواسیر) و شقاق مقعد نیز رنج می برند و درد فراوانی را در هنگام اجابت مزاج متحمل می شوند. در چنین شرایطی استفاده از پماد ام جی باریج اسانس می تواند با ورود به راست روده، باعث انقباض عضلات این ناحیه شده و تا حد قابل قبولی یبوست را درمان کند.

    استفاده از مقدار آب کافی، سبزیجات و میوه های دارای فیبر و استفاده از پماد ام جی باریج اسانس به منظور درمان کامل یبوست، صورت همزمان توصیه می شود.

     

     

    آیا می توان از پماد ام جی در دوران بارداری و شیردهی استفاده کرد؟

    بله. استفاده از پماد ام جی به منظور درمان بیماری های مقعد، در دوران بارداری و شیردهی بلا مانع است.

     

     

    آیا پماد ام جی باریج اسانس عوارض دارد؟

    خیر. ولی در صورتی که بیش از حد و در مدت زمان طولانی از این پماد استفاده شود امکان ایجاد نشانه هایی از حساسیت وجود دارد.

     

     

    پماد ام جی را چه مدتی باید استفاده کرد؟

    استفاده از این پماد به مدت حداقل دو هفته توصیه می شود. به منظور تمایل به استفاده از این پماد بیش از این مدت، بهتر است با نظر پزشک صورت گیرد.

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا