در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    وازلین کاسه ای کودک فیروز - 100 گرم

    شناسه محصول: 6260212701865
    شناسه محصول: 6260212701865
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    وازلین کاسه ای کودک فیروز دارای مواد طبیعی و غیر حساسیت زا است و به خوبی سبب رفع خشکی و سوزش پوست در کودکان و بزرگسالان می شود همچنین از وازلین برای مراقبت از ناحیه پوشک کودک در برابر ادرار سوختگی نیز استفاده می شود. این کرم نرم کننده و ضد التهاب است...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    وازلین کاسه ای کودک فیروز - 100 گرم
    نقد و بررسی
    وازلین کاسه ای کودک فیروز دارای مواد طبیعی و غیر حساسیت زا است و به خوبی سبب رفع خشکی و سوزش پوست در کودکان و بزرگسالان می شود همچنین از وازلین برای مراقبت از ناحیه پوشک کودک در برابر ادرار سوختگی نیز استفاده می شود. این کرم نرم کننده و ضد التهاب است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    وازلین کاسه ای کودک فیروز برای پیشگیری از ادرار سوختگی کودکان و خشکی و ترک خوردن پوست بزرگسالان مناسب می باشد. محصول نامبرده فوق رطوبت طبیعی پوست را در طول شبانه روز حفظ می کند. وازلین فیروز با رایحه ای دلپذیر باعث نرم و لطیف شدن پوست می شود. استفاده از وازلین برای بعد از هر بار استحمام و یا تعویض پوشک کودکان از ادرار سوختگی پیشگیری می کند.

    وازلین کاسه ای کودک فیروز دارای عصاره گیاهی بابونه و ماده موثر بیزابولول می باشد. عصاره گیاه بابونه حاوی خاصیت های ضد التهابی و ضد حساسیتی بالایی می باشد که در جلوگیری و بهبود سوختگی و التهابات بسیار موثر می باشد.

    به علت اینکه پوست اولین سد محافظتی بدن می باشد به همین علت مراقبت از آن، از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار می باشد. به علت ساختار شیمیایی منحصر به فرد وازلین یکی از پرطرفدارترین محصولات مراقبت از پوست کودک می باشد. وازلین لایه ای غیر قابل نفوذ روی پوست ایجاد می کند که محافظی مطمئن در مقابل عوامل محیطی می باشد.

     

     

    ویژگی های وازلین کاسه ای کودک فیروز

    • دارای موم زنبور عسل با خاصیت محافظت پوست در برابر سرما، باد و عوامل محیطی مخرب
    • پیشگیری از التهابات و تحریک پوست کودکان در برابر ادرار و مدفوع
    • مناسب استفاده بزرگسالان برای پیشگیری از خشکی و ترک خوردن پوست
    • بدون مواد رنگی، حساسیت زا و مواد نگهدارنده
    • دارای ماده بیزابولول با خاصیت ضد التهابی و ضد حساسیت
    • دارای لانولین برای محافظت از رطوبت و نرم کنندگی پوست

     

     

    روش مصرف

    • با توجه به نیاز خود یا کودکان در طول شبانه روز، می توانید از وازلین کاسه ای کودک فیروز روی پوست بمالید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست شود.
    • لطفا دقت کنید بعد از مشاهده هرگونه التهاب یا آلرژی  پوستی مصرف وازلین کاسه ای کودک فیروز را قطع کنید و با پزشک خود مشورت کنید.

     

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    وازلین فیروز برای ابرو خوبه؟

    لازم به ذکر است که وازلین ماده ای نفتی است، که ترکیبی از موم‌ و روغن‌های معدنی می باشد. وازلین قدرت مرطوب‌کنندگی بسیار بالایی دارد. در نتیجه برای بهبود بافت‌های آسیب دیده و نواحی مختلف پوست تاثیرات بالایی دارد.

    از وازلین فیروز نه تنها برای مرطوب کردن پوست بلکه برای پرپشت شدن مژه و ابروها نیزاستفاده می‌شود. با توجه به این نکته که وازلین به عنوان یک روغن طبیعی شناخته شده است، دارای خاصیت مرطوب‌کنندگی بالایی می باشد، از این رو ابروهایی که خشک هستند را به خوبی مرطوب می‌کند. همچنین با ماساژ دادن ابروها به کمک وازلین فیروز، باعث ضخیم‌تر شدن ریشه موهای ابرو خواهد شد.

     

     

    آیا وازلین برای صورت خوب است؟

    وازلین به علت ترکیباتی که دارد با ایجاد یک لایه محافظ، منافذ پوست را کاملا می‌پوشاند و با نفوذ ناپذیری پوست، باعث جلوگیری از خشکی و تعریق بیش از اندازه پوست خواهد شد. وازلین دارای پارافین مومی است که استفاده مداوم از آن باعث افزایش نرمی و لطافت پوست می‌شود. اما این نکته لازم به ذکر است که استفاده روزانه از وازلین می‌تواند چربی پوست را افزایش دهد و باعث افزایش براقیت بیش از حد پوست شود. به همین علت، توصیه می شود از وازلین برای درمان خشکی و ترک پوست استفاده کنید.

    افرادی که پوست خشکی دارند می‌توانند بدون نگرانی از وازلین استفاده کنند. اما افرادی که پوست چرب دارند، توصیه می شود به صورت مداوم از وازلین استفاده نکنند. زیرا، باعث حبس چربی در پوست می‌شود. افرادی که پوست حساس دارند، وازلین برای آن ها اثرات منفی ایجاد نمی‌کند.

    به علت چربی وازلین رطوبت پوست حفظ شده و چین و چروک و خطوط ریز پوست صورت کمتر دیده شود. بعضی از افراد بر این باورند که وازلین می‌تواند باعث بهبود و درمان چین و چروک پوست شود. در صورتی که وازلین، فقط می‌تواند روند پیری زودرس پوست صورت را کاهش دهد.

    برای حفظ رطوبت پوست و پیشگیری از چین و چروک، توصیه می شود ابتدا پوست صورت را با آب سرد و شوینده مناسب پوست خود بشویید. در انتها با یک حوله تمیز خشک کنید و مقداری از وازلین را روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا