در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    پيشنهاد شگفت انگيز
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    هیرتونیک تقویت کننده موهای خشک لافارر - 60 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6262222294931
    شناسه محصول: 6262222294931
    دسته بندی: سرم مو
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    219٬800
    150٬000 69٬800 تومان تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    La Farrerr Hair Tonic For Dry Hair

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    هیرتونیک تقویت کننده موهای خشک لافارر - 60 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    La Farrerr Hair Tonic For Dry Hair
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    زمانی که موها رطوبت کافی نداشته و به جای دفع آب، آن را مانند اسفنج جذب کند  و شفافیت خود را از دست داده باشد یعنی دچار خشکی شده است . در این حالت لایه بیرونی موهای شما شکننده شده و سست و ناسالم می شوند. این موها در هنگام لمس با دست زبر بوده و به راحتی شکسته و خرد می شود.

    موهای خشک دارای علائمی همچون حفظ نکردن رنگ مو یا حالت مو، ریزش بیش از حد، تیرگی مو، شاخه شاخه شدن و وز شدن می باشد که در اثر شستن بیش از حد موها، استفاده از دستگاه های صاف کننده یا فر کننده ی مو و بیگودی، حرارت دادن به موها،  شنا کردن در آب کلردار یا آب شور، زندگی در آب و هوای خشک و گرم، قرار گرفتن در معرض نور خورشید، سیگار کشیدن و وجود برخی از بیماری ها(بی اشتهایی عصبی، کم کاری غده پاراتیروئید، کم کاری تیروئد و سندرم منکس) اتفاق می افتد.

    برای بازیابی بافت سالم و درخشان موها می توان از یک تقویت کننده و محافظت کننده از موهای خشک و زبر که دارای ترکیبات گیاهی فوق العاده مؤثر می باشند بهره برد.

     

     

    هیرتونیک تقویت کننده موهای خشک لافارر

    هیرتونیک تقویت کننده موهای خشک لافارر مخصوص موهای خشک و زبر می باشد. این محصول حالت پوست و موهای خشک و زبر را متعادل کرده و ریزش مو را کنترل می کند و از این طریق باعث تحریک رشد مجدد موها می شود.

    هیرتونیک تقویت کننده با داشتن پروتئین ها، ویتامین ها و مواد معدنی می تواند اثرگذاری مناسبی روی تارهای مو داشته و با ایجاد لایه ای محافظ و نرم کننده، از موها به خوبی مراقبت کند. این محصول همچنین با رطوبت رسانی عمقی به تارهای مو، به خوبی توانسته است ازمو در برابر آسیب هایی نظیر موخوره و شکنندگی محافظت کند و به موها حالتی براق و ابریشم گونه ببخشد. و با استفاده از خاصیت آنتی اکسیدانی ومحافظ، از آلودگی مجدد تارهای مو جلوگیری کرده و شرایط فیزیولوژیک سطح پوست موهای خشک و زبر را متعادل می سازد.

     

     

    ترکیبات مؤثر هیرتونیک تقویت کننده موهای خشک لافارر:

    گل همیشه بهار:

    گل همیشه بهار دارای خاصیت آبرسانی بوده و برای خلاصی از دست شوره سر بسیار کاربرد دارد. این گیاه همچنین با داشتن خواص بازسازی کنندگی به رشد قدرتمند فولیکول های مو و داشتن موهایی قوی و ضخیم کمک می کند.

    رازیانه:

    رازیانه با داشتن خاصیت ضد میکروبی خارش پوست سر را از بین برده و از ریزش موی سر جلوگیری می کند. این گیاه همچنین می تواند باعث تقویت ریشه مو و سلامتی ساقه مو شود. از دیگر خواص این گیاه می توان به وجود مواد مغذی گوناگون مانند نیاسین، مس و آهن اشاره کرد که سبب تحریک رشد موهای افراد می شود. ویتامین c موجود در این تقویت کننده با اهدای الکترون به پوست سر، از آسیب های اکسیتاسیو و رادیکال های آزاد جلوگیری کرده و مانع پیری زودرس مو می شود. علاوه بر این ها این گیاه با داشتن خواص آبرسانی، ضد قارچ  و سرشار بودن مواد معدنی نظیر کلسیم، پتاسیم، آهن، روی، سلنیوم، منگنز توانسته است باعث ایجاد رطوبت مورد نیاز و رشد مو شود و از سفید شدن زودهنگام مو سر جلوگیری کند.

    رزماری:

    این گیاه باعث افزایش گردش خون در پوست سر می شود بنابراین علاوه بر کاهش ریزش موی سر باعث رشد بهتر و سلامت بیشتر موها می شود.

    بابونه:

    مواد موجود در این گیاه باعث تقویت فولیکول های مو شده و با ترمیم سلول ها و بافت های آسیب دیده پوست سر، از ریزش مو جلوگیری کرده و به سلامت مو کمک می کند.

    آرموراسیا:

    با کنترل رطوبت رسانی عمقی به تارهای مو شرایط فیزیولوژیک سطح پوست را متعادل می کند و نرمی و خوش حالتی را برای مو به ارمغان می آورد. همچنین به عنوان تقویت کننده و محرک ریشه مو نیز عمل می کند.

     

     

    ویژگی های هیرتونیک تقویت کننده موهای خشک لافارر:

    • مناسب برای موهای خشک و زبر
    • تحریک رویش مجدد مو
    • کنترل و مهار عوامل ریزش مو
    • ضد مو خوره و شوره

     

     

    نحوه مصرف:

    طریقه مصرف برای مو:

    پس از شستشو و خشک کردن نسبی تارهای مو، زمانی که مو هنوز رطوبت خود را تا حدودی حفظ کرده، تونیک لافارر را بر موضع دچار ریزش مو، 7 مرتبه پاف نمایید و با نوک انگشتان به نرمی و به صورت دورانی ماساژ دهید تا به خوبی جذب مو شود.

     

    طریقه مصرف برای ابرو:

    بر روی هر ابرو یک مرتبه پاف شود و از ماساژ اجتناب شود.

     

     

    هشدار مصرف:

    • محصول را دور از دسترس کودکان قرار دهید.
    • در کنار این محصول از شامپوی مخصوص موهای خشک استفاده کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید.

     

     

    آیا می توان از خشکی و شکننده شدن موها جلوگیری کرد؟

    برای مراقبت از موهای خود می توانید اقداماتی نظیر؛ تغییر دادن مدل موها هر چند وقت یکبار، کاهش استفاده از ابزارهای حرارتی برای حالت دادن به موها، پایین اوردن درجه حرارت سشوار، استفاده از تقویت کننده ها و نرم کننده های مناسب را انجام داد.

     

     

    آیا خشکی مو سبب ریزش مو می شود؟

    بله. آب رسانی در موهایی که دچار خشکی شدید باشد به خوبی صورت نمی گیرد و باعث دوشاخه شدن موها و شکنندگی آن ها می شود در این حالت شرایط موها ضعیف شده و فرد شاهد ریزش مو خواهد بود.

     

     

    آیا خشکی مو سبب مو خوره می شود؟

    بله. عدم آب رسانی به ساقه مو باعث می شود که بافت مو دچار آسیب شده و شکننده شود. در این شرایط بافت شکننده ی مو به راحتی از یکدیگر جدا شده و مو دچار موخوره می شود که در موارد شدیدتر موها از وسط شکسته شده و در رشد آن ها نیز مشکلاتی را ایجاد می کند.

     

     

    موها چگونه رطوبت خود را از دست می دهند؟

    هر تار موی سالم یک لایه محافظتی به نام کوتیکول دارد که از موها در برابر مضرات گرما و نورخورشید محافظت می کند. در شرایط عادی این لایه ها به هم چسبیده اند و رطوبت را در خود نگه می دارند اما وقتی که این لایه های به هم چسبیده کوتیکول از هم فاصله بگیرند و از مو جدا شوند دیگر توانایی نگه داشتن رطوبت را نداشته و چربی مورد نیاز را از دست می دهند. استفاده از آب سرد به آب رسانی و محافظت از کوتیکول ها و در نتیجه حفظ رطوبت مو بسیار کمک می کند.

     

     

    کمبود چه ویتامینی در بدن باعث خشکی مو می شود؟

    کمبود ویتامین D، ویتامین E  و ویتامین های گروه B به ویژه B12  

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا