در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    مایع لباسشویی کودک فیروز - 1000 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260212775781
    شناسه محصول: 6260212775781
    دسته بندی: لوازم کودک
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    مایع لباسشویی کودک فیروز مناسب برای لباس های نوزادان و کودکان و بزرگسالانی که دارای پوست های حساس می باشند است. این شوینده رایحه ای ملایم دارد و علاوه بر پاک کردن لباس کودکان در حفظ دوام و رنگ بافت پارچه بسیار موثر است.

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    مایع لباسشویی کودک فیروز - 1000 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    مایع لباسشویی کودک فیروز مناسب برای لباس های نوزادان و کودکان و بزرگسالانی که دارای پوست های حساس می باشند است. این شوینده رایحه ای ملایم دارد و علاوه بر پاک کردن لباس کودکان در حفظ دوام و رنگ بافت پارچه بسیار موثر است.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    مایع لباسشویی کودک فیروز از مهم ترین لوازم بهداشتی نوزادان می باشد و دارای فرمولاسیون ملایمی بوده و برای لباس های نوزادان و کودکان و حتی بزرگسالانی که دارای پوست حساسی می باشند بسیار مناسب است. استفاده از این محصول می تواند دوام پارچه را حفظ کند.

    مایع لباسشویی کودک فیروز دارای خاصیت پاک کنندگی فوق العاده ای بوده و به دلیل داشتن مواد پلیمری خاص در ترکیبات خود، مانع تداخل رنگ می شود. با استفاده از این محصول می توان لباس ها را برای مدت زمانی بیشتری نو نگه داشت و به الیاف پارچه جلوه و لطافت خاصی بخشید.

    این مایع با ته نشین نشدن در محفظه ی پودر ماشین لباسشویی، علاوه بر این که هیچ گونه رسوبی بر روی سیستم گرمکن ماشین لباسشویی بر جای نمی گذارد از زنگ زدن آن نیز جلوگیری می کند.

     

     

    ویژگی های مایع لباسشویی کودک فیروز:

    • دارای ترکیبات ملایم
    • مناسب برای لباس های نوزادان و کودکان و بزرگسالانی که دارای پوست های حساس می باشند.
    • قابل استفاده در انواع ماشین های لباسشویی
    • دارای رایحه ای ملایم و ماندگار
    • حفظ دوام پارچه در مدت زمان طولانی

     

     

    نحوه مصرف:

    زمان استفاده از آن برای شستشو با ماشین: 2 تا 3 پیمانه، بسته به تعداد لباس ها و میزان کثیفی آن ها، برای ماشین لباسشویی 4 تا 5 کیلویی استفاده شود.

    زمان استفاده از آن برای شستشو با دست: 1 تا 2 پیمانه، بسته به تعداد لباس ها و میزان کثیفی آن ها، در ظرف شستشو ریخته و حل کنید. سپس لباس ها را شستشو داده و آبکشی نمایید.

    برای دست یابی به نتیجه بهتر توصیه می شود ابتدا لباس ها را به مدت 10 تا 15 دقیقه در مایع لباسشویی رقیق خیس نمایید.

     

     

    شرایط نگهداری:

    • مایع لباسشویی را دور از نور مستقیم خورشید و در دمایی بین 10 تا 40 درجه سانتی گراد قرار دهید.
    • محصول را دور از دسترس کودکان نگهداری کنید.

     

     

    لطفا دقت کنید:

    • برای از بین بردن لکه از روی لباس ابتدا آن را با آب سرد بشویید.
    • استفاده از سفید کننده و وایتکس برای شستن لباس توصیه نمی شود.
    • در صورت استفاده از این محصول دیگر نیازی به استفاده از نرم کننده های لباس نمی باشد.
    • پس از شستشوی لباس آن ها را زیر آفتاب و در معرض هوا قرار دهید.

     

     

     

     

    سوالات متداول:

     

    مایع لباسشویی کودک چگونه است؟

    مایع لباسشویی کودک از ترکیبات ملایم و دقیقی تهیه شده است که باعث آسیب رساندن به پوست حساس کودکان نشود. این محصولات از زبر شدن لباس ها و ایجاد حساسیت پوستی در آن ها جلوگیری می کند. از مایع لباسشویی کودک می توان هم برای شستشوی دستی لباس های کودک استفاده کرد و هم برای شستشو با ماشین لباسشویی. قدرت تمیزکنندگی بالای مایع لباسشویی کودک در هر دو حالت شستشو، می تواند لباس های کودک را درست مثل روز اول نو و تمیز نگه دارد.

     

     

    برای جلوگیری از ایجاد حساسیت پوست کودکان چه کار می توان انجام داد؟

    شستشوی لباس کودکان به دلیل داشتن پوست ظریف و حساس و همچنین سیستم ایمنی ضعیف بدن آن ها، با افراد بزرگسال متفاوت است. شما می توانید با خریدن لباس های ضد حریق و ضد حساسیت مخصوص کودکان تا حدی از ایجاد حساسیت در پوست آن ها بکاهید. همچنین توصیه می شود لباس هایی را که تازه برای کودکان خریداری کرده اید را پیش از مصرف کاملا بشویید. با این کار می توانید میکروب ها و دیگر عوامل حساسیت زا موجود در بافت لباس را از بین ببرید.

    استفاده از مایع لباسشویی کودک فیروز برای شستشوی لباس های کودکان، به دلیل داشتن فرمولاسیون ملایم و سازگاری بالا با پوست کودک می تواند یکی از بهترین روش ها برای جلوگیری از ایجاد حساسیت بر روی پوست کودکان باشد.

     

     

    شستشوی لباس کودکان با روش دستی بهتر است یا روش ماشینی؟

    با توجه به این که می توانیم با استفاده از مایع لباسشویی کودک از دو روش شستشو یعنی شستشو با دست و یا شستشو با ماشین لباسشویی، استفاده کنیم. ولی به دلیل این که در روش شستشوی دستی، لباس های کودک جدا از لباس های سایر افراد خانواده شسته می شود بهتر است چرا که در این صورت احتمال جذب باکتری ها و عوامل حساسیت زا از لباس های دیگر کاهش می یابد.

    لازم به ذکر است که در صورت انتخاب شستشو به روش دستی می بایست دقت لازم را به خرج دهید تا لباس ها را به خوبی آبکشی نمایید تا هیچ گونه اثری از مواد شوینده در داخل بافت لباس باقی نماند.

    امتیاز شستشو لباس کودک با روش ماشینی، آبکشی بهتر و مناسب تر می باشد ولی به دلیل چرخیده شدن زیاد لباس ظریف کودکان، عمر لباس کاهش پیدا می کند و نویی و زیبایی اولیه خود را در چند بار شستشو از دست می دهد. همچنین در روش شستشوی ماشینی، لباس ها به خوبی تمیز نمی شوند و به دلیل این که باکتری ها و کثیفی ها در قطعات ماشین لباسشویی تجمع می کنند بنابراین احتمال این که عوامل حساسیت زا و بیماری زا در داخل بافت لباس نفوذ کند وجود دارد.

     

     

    برای شستشوی لباس کودکان پودر لباسشویی بهتره یا مایع لباسشویی؟

    برای انتخاب شوینده ی مناسب بین پودر لباسشویی و مایع لباسشویی باید این نکته را در نظر داشته باشید که استفاده از شوینده ای بهتر است که رایحه کمتری داشته و سرعت حل شدن آن در آب بیشتر باشد. زیرا شوینده ای که سریع تر در آب حل می شود ، در زمان آبکشی راحت تر و زودتر از بافت لباس خارج می شود.

    در مایع لباسشویی مخصوص کودکان، از مواد سفید کننده  و دیگر مواد شیمیایی کمتری استفاده شده است و برای پوست کودکان مناسب تر می باشد و تنها دلیل تولید آن ها از بین بردن لکه های معمولی از روی لباس کودکان می باشد.بنابراین با توجه به مطالب گفته شده درمی یابیم که استفاده از مایع لباسشویی برای پوست ظریف کودکان مناسب تر است.

     

     

    آیا برای لباس کودک نرم کننده نیازه؟

    مایع لباسشویی کودکان قدرت پاک کنندگی بالایی داشته و علاوه بر از بین بردن آلودگی ها و جای لک، می تواند نرمی و لطافت لباس ظریف کودکان را حفظ کند.

    در ترکیبات این محصول از مواد نرم کننده استفاده شده است، بنابراین در زمان استفاده از آن، دیگر به استفاده از  نرم کننده های لباس نیازی نمی باشد و می تواند بدون تغییر دادن شکل و اندازه لباس، لطافت آن ها را حفظ کند.

     

     

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا