در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قطره شیرافزا گل دارو - 30 میلی لیتر

    شناسه محصول: 6260232310023
    شناسه محصول: 6260232310023
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    78٬750 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    قطره شيرافزا گل دارو با استفاده از عصاره شوید، رازیانه، شنبلیه و زیره سبز سبب افزایش شیر مادران شیرده شده و رشد کودک آنان را بالا می برد. همچنین این قطره در بدن کودک از نفخ جلوگیری کرده و به عنوان یک داروی بادشکن از دل درد و بی قراری های نوزاد پیشگی...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قطره شیرافزا گل دارو - 30 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    قطره شيرافزا گل دارو با استفاده از عصاره شوید، رازیانه، شنبلیه و زیره سبز سبب افزایش شیر مادران شیرده شده و رشد کودک آنان را بالا می برد. همچنین این قطره در بدن کودک از نفخ جلوگیری کرده و به عنوان یک داروی بادشکن از دل درد و بی قراری های نوزاد پیشگیری می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    قطره گیاهی شیرافزا گل دارو، شامل عصاره‌ های رازیانه، شوید، زیره سبز، شنبلیله می‎باشد. که هر کدام از این مواد موثره گیاهی باعث افزایش ترشح شیر مادران در دوران شیردهی می باشد. 

    مادر، بارداری و شیردهی سه مقوله مهم در زندگی هر یک از بانوان است که باید برای هر دوره از این زمان برنامه ریزی های مناسبی داشت.

     

     

    ترکیبات قطره شیرافزا گل دارو:

    رازیانه

    یکی از گیاهان دارویی است که در طب سنتی برای درمان بسیاری از مشکلات پزشکی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این گیاه به عنوان یکی از گیاهان شیرافزایی شناخته شده است و می‌تواند به افزایش شیر مادر در مادران شیرده کمک کند.

    عصاره رازیانه

    شامل ترکیباتی از جمله فنول‌ها، ترپنوئیدها، فلاونوئیدها و آلکالوئیدها است. این ترکیبات می‌توانند به افزایش هورمون پرولاکتین در بدن کمک کنند که باعث افزایش شیر مادر می‌شود.

    عصاره شوید

    شامل ترکیباتی مانند اسانس شوید، فنول‌ها و فلاونوئیدها است. این ترکیبات می‌توانند به افزایش هورمون پرولاکتین در بدن کمک کنند که باعث افزایش شیر مادر می‌شود. عصاره شوید یکی از گیاهان شیرافزایی طبیعی است که ممکن است به مادران شیرده کمک کند تا شیر مادرشان را افزایش دهند. عصاره شوید به دلیل حاوی ترکیباتی مانند اسانس شوید، فنول‌ها و فلاونوئیدها معروف است. این ترکیبات می‌توانند به افزایش هورمون پرولاکتین در بدن کمک کنند که باعث افزایش شیر مادر می‌شود. هورمون پرولاکتین در بدن مادران شیرده تولید می‌شود و برای تنظیم تولید شیر مادر مهم است. عصاره شوید می‌تواند به افزایش تولید و ترشح هورمون پرولاکتین در بدن و در نتیجه افزایش شیر مادر کمک می کند. همچنین، برخی از ترکیبات عصاره شوید می‌توانند به عنوان تقویت‌کننده‌های سیستم ایمنی بدن عمل کرده و به حفظ سلامتی مادر کمک کنند.

    شنبلیله

    تحقیقاتی نشان داده‌اند که شنبلیله می‌تواند به افزایش ترشح هورمون پرولاکتین کمک کند که باعث افزایش شیر مادر می‌شود. همچنین به بهبود عملکرد کلی سیستم هورمونی بدن کمک می کند، که شامل هورمون‌هایی مانند استروژن، پروژسترون، اکسی توسین و پرولاکتین می‌شود. علاوه بر این، شنبلیله دارای خواص ضد التهابی، ضد اسپاسمودیک، ضد اضطراب و خواب‌آور است که بهبود سلامتی مادران شیرده را تقویت می‌کند و به افزایش شیر مادر کمک می‌کند.

     

     

    ویژگی های قطره شیرافزا گل دارو

    •  ضد نفخ و بادشکن است
    • گاز به وجود آمده در معده طفل شیرخوار را جمع کرده و دفع می کند
    • ترشح شیر در مادران شیرده را افزایش داده و سبب رشد بهتر شیرخوار می شود

     

     

    چطور مصرف کنیم

    • به صورت روزانه بعد از غذا، ۳ مرتبه، هر مرتبه ۲۰ تا ۳۰ قطره شیرافزا در یک فنجان آب سرد با کمی قند میل کنید.

     

     

    جدول ترکیبات

    نام گیاه درصد در هر 30 میلی لیتر
    شوید ترکیب اصلی
    رازیانه %۵۰
    شنبلیله %۲۰
    زیره سبز %۲۰

     

     

     

     

    سوالات متداول

     

    کدام غذاها باعث افزایش شیر مادر می شود؟

    تغذیه مناسب و متنوع برای مادران شیرده بسیار مهم است و می‌تواند به افزایش شیر مادر کمک کند. برخی غذاها و مواد غذایی خاص می‌توانند به افزایش شیر مادر کمک کنند. در زیر به برخی از غذاهایی که ممکن است به افزایش شیر مادر کمک کنند، اشاره شده است:

    • محصولات لبنی: شیر، پنیر، ماست، کره و کشک برای افزایش شیر مادر مفید هستند.
    • مواد غذایی حاوی پروتئین: گوشت، مرغ، ماهی، لوبیا، نخود، لوبیا سفید و عدس به عنوان منابع خوب پروتئین می‌توانند به افزایش شیر مادر کمک کنند.
    • مواد غذایی حاوی چربی سالم: مواد چربی سالم مانند روغن زیتون، آووکادو، بادام، بادام زمینی و ماهی می‌توانند به افزایش شیر مادر کمک کنند.
    • میوه‌ها و سبزیجات: برخی از میوه‌ها و سبزیجات مانند توت، توت فرنگی، هویج، خربزه، کدو، سبزیجات برگ دار مانند اسفناج، جعفری، ریحان، کرفس و جوانه گندم می‌توانند به افزایش شیر مادر کمک کنند.
    • مواد غذایی حاوی فیبر: مواد غذایی حاوی فیبر مانند حبوبات، سبزیجات، میوه‌ها، غلات و ماهیچه‌های دریایی به عنوان منابع خوب فیبر می‌توانند به بهبود هضم و جذب مواد غذایی کمک کنند و در نتیجه به افزایش شیر مادر کمک کنند.
    • در کل، توصیه می‌شود که مادران شیرده غذاهای سالم و متنوعی از طبقات مختلف غذایی مثل میوه‌ها، سبزیجات، محصولات لبنی، مواد غذایی حاوی پروتئین، چربی سالم و فیبر مصرف کنند. همچنین، مهم است که مادران شیرده هنگام مصرف غذاها به مقدار مصرفی و نحوه آماده‌سازی آن‌هاتوجه کنند و در صورت داشتن هرگونه مشکل یا حساسیت، قبل از مصرف غذاها با پزشک خود مشورت کنند.

     

     

    ایا قطره شیر افزا باعث زردی نوزاد می شود؟

    در هنگام تولد، بدن نوزاد شروع به تولید بیشتر بیلی‌روبین می‌کند، که سپس از طریق کبد و صفراوی‌ها از بدن خارج می‌شود. اگر بیلی‌روبین بیش از حد مجازی در بدن نوزاد حاضر شود، می‌تواند باعث بروز زردی نوزاد شود. این مشکل معمولا به محض تولد شروع شده و تا چند روز پس از تولد ادامه دارد.

    اکثر قطره‌های شیرافزایی شامل گیاهانی مانند شوید، شنبلیله و فنل‌های گیاهی هستند که به گفته تولیدکنندگان، ممکن است به افزایش شیر مادر کمک کنند. با این حال، تحقیقاتی در این زمینه نشان داده‌اند که مصرف قطره‌های شیرافزایی در مادران شیرده با زردی نوزاد هیچ ارتباطی ندارد.

    در واقع، زردی نوزاد معمولا به دلیل بیش‌ ازحد بیلی‌روبین در بدن نوزاد در اثر تولید بیشتر این ماده توسط کبد در ابتدای زندگی نوزاد رخ می‌دهد و ممکن است با مصرف قطره‌های شیرافزایی هیچ ارتباطی نداشته باشد.

    به هر حال، بهتر است قبل از استفاده از هرگونه قطره‌ی شیر افزایی یا هر مکمل دیگری، با پزشک خود در مورد مزایا و معایب آن‌ها مشورت کنید و دستورالعمل‌های مصرف را دقیقا دنبال کنید. همچنین، در صورتی که نوزاد شما دارای زردی شدید است، بهتر است به پزشک خود مراجعه کرده و نحوه درمان مورد نیاز را مشاوره کنید.

     

     

    ایا قطره شیر افزا چاق کننده است؟

    قطره شیر افزا، در واقع ترکیبی از گیاهان و عصاره‌های گیاهی است که به گفته تولیدکنندگان، به افزایش ترشح هورمون‌های شیرزایی در مادران شیرده کمک می‌کند. قطره شیر افزا به تنهایی نباید به عنوان یک مکمل غذایی برای افزایش وزن مصرف شود و مصرف آن به تنهایی نمی‌تواند باعث چاقی شود.

    اگر مادران شیرده در حالت عادی و با توجه به نیازهای خود و نوزاد خود غذا بخورند و با مصرف قطره شیر افزا تنها به افزایش ترشح شیر بپردازند، احتمالا به چاقی منجر نمیشود. با این حال، توصیه می‌شود که مادران شیرده، برای حفظ سلامتی خود و نوزادشان، به تغذیه سالم و متنوع توجه کنند و مطابق با نیازهای خود و نوزادشان مصرف غذاهایی با مقدار مناسب از طبقات مختلف غذایی مانند میوه‌ها، سبزیجات، محصولات لبنی، مواد غذایی حاوی پروتئین، چربی‌های سالم و فیبر داشته باشند.

     

     


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا