در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قرص جویدنی ویتامین ث 500 میلی گرم ایران دارو - 30 عددی

    شناسه محصول: 6262441100082
    شناسه محصول: 6262441100082
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    VITAMIN C CHEWABLE TAB

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قرص جویدنی ویتامین ث 500 میلی گرم ایران دارو - 30 عددی
    نقد و بررسی
    VITAMIN C CHEWABLE TAB
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

     بدن ما انسانها همواره نیازمند مصرف ویتامین ها، چه به صورت دریافت از تغذیه و چه به صورت استفاده از مکمل ها است. بدن قادر به ساختن بعضی از ویتامین ها نیست و حتما می بایست مقدار نیاز خود را از طریق مصرف روزانه مکمل ها یا رژیم غذایی درست و کامل دریافت کند.

     انواع ویتامین ها و املاح معدنی که نیازمند بدن هستند در دو نوع محلول در آب و یا محلول در چربی می باشندکه هر کدام جداگانه دارای خواص بی نظیری برای بدن هستند. یکی از این ویتامین های مورد نیاز ویتامین ث است که در صورت کمبود آن زیان های جبران ناپذیری برای بدن رخ می دهد.

     

    خواص ویتامین ث  500 جویدنی

    قرص ویتامین ث، یک محصول ایرانی و تولید شرکت پرارین پارس است و حاوی ۵۰۰ میلی گرم از ویتامین ث می باشد که به منظور تقویت سیستم دفاعی و ایمنی بدن مورد نیاز است.

    قرص ویتامین ث،یک آنتی اکسیدان قوی بوده که با خنثی کردن عوارض رادیکال های آزاد در بدن، باعث مرگ سلول های سرطانی و یا کاهش آنها شود. این ویتامین محلول در آب نیازمند مصرف روزانه برای بدن می باشد و با کمک به پیشگیری از بیماری های قلبی و عروقی و در بعضی مواقع در درمان این بیماری ها نیز تاثیرگذار خواهد بود.

     ویتامین ث، یک ویتامین مورد نیاز به سلامتی پوست و سلامتی سیستم بینایی است همچنین به مکمل های آهن کمک می کند تا آهن بیشتری جذب بدن شده و از دفع و یا از بین رفتن آن ها جلوگیری می کند.

     

     

     ویژگی ویتامین ث   ۵۰۰ جویدنی

     تقویت کننده سیستم دفاعی و ایمنی بدن

     تقویت کننده سلول های پوستی

     پیشگیری کننده و درمان کننده بیماری های آنفولانزا و سرماخوردگی

     پیشگیری کننده از بیماری های قلبی و عروقی

    تقویت کننده سیستم بینایی و چشم ها

     کمک به کاهش دوره نقاهت بیماری‌ها

    کمک به جذب بهتر و سریعتر آهن در بدن

     

     

    خواص ویتامین ث برای بدن چیست؟

     ویتامین ث گاهی از طریق خوراکی ها و میوه ها جذب بدن می گردد و گاهی بدن نیازمند مصرف مکمل‌های غذایی به صورت قرص، شربت، قرص جوشان و یا قطره می باشد. ویتامین ث دارای خواص بی نظیری می باشد، مانند:

     آنتی اکسیدان قوی

    ویتامین ث، یک آنتی اکسیدان قوی است که باعث محافظت از سلول های بدن می گردد و با کمک پاکسازی رادیکال های آزاد باعث کاهش صدمات آنها بر بدن می‌گردد. همچنین با کمک خواص آنتی‌اکسیدانی، باعث می‌شود تا التهابات بدن کاهش پیدا کرده و سیستم دفاعی بدن فعال گردد. ویتامین ث، برای بدن ورزشکاران بسیار مفید و مهم است تا از اثرات سوء رادیکال های آزاد جلوگیری شود.

     

     کمک به کاهش فشارخون

     ویتامین ث یک ویتامین محلول در آب است و مازاد نیاز بدن از طریق ادرار دفع می شود. این دفع ویتامینه ادرار باعث می‌شود تا کلیه ها آب و سدیم بیشتری را دفع کند و در نتیجه باعث کاهش فشار خون و دفع نمک از خون می شود.

     

    تقویت کننده سیستم دفاعی و ایمنی بدن

     ویتامین ث، تقویت کننده قوی بدن است و به سلول ها و گلبول های سفید خون کمک می کند تا در برابر حمله و نفوذ میکروب ها تقویت شود و با کمک به کاهش التهابات در بدن به سیستم ایمنی و سیستم عمومی بدن کمک می کند تا رگ ها متورم نشده و باعث آرامش و تقویت آنها گردد. ویتامین ث، باعث کاهش آلرژی و حساسیت های پوستی و دیگر حساسیت های بدن شده و به شدت با عفونت های بدن مقابله می کند.

     

    کمک به جذب آهن بیشتر

     آهن در بدن نقش مهم و اساسی اکسیژن رسانی به بافت ها و سلول های بدن از طریق جریان خون را دارد. ویتامین ث، باعث می‌شود تا گلبول های قرمز بیشتری تولید شود و وظیفه اکسیژن رسانی به سلول ها را به خوبی انجام شود. به همین دلیل راندمان مغزی افراد بالا رفته و خستگی، ضعف و بی حالی به حداقل خود می رسد. ویتامین ث، کمک می کند تا مقدار آهن در بدن بهتر و بیشتر جذب گردد

     

     سلامتی پوست و مو

    ویتامین ث کمک می کند تا کلاژن بیشتری تولید شده و پوستی شفاف و درخشان را به وجود می آورد. همچنین باعث تقویت ساختار و فولیکول مو می شود که موهای سالم و ابریشمی را به وجود خواهد آورد. ویتامین ث، با کمک به جذب آهن در بدن سبب تقویت فولیکول موها شده و باعث رشد مجدد موها می گردد.

     

    کمک به لاغری و کاهش وزن

    ویتامین ث، باعث افزایش متابولیسم می شود و این کار تجزیه چربی های مضر بدن را در پی دارد. ویتامین ث، با کمک به کاهش توده های چربی بدن و کمک به چربی سوزی به همراه یک رژیم غذایی و ورزش مناسب، سبب تسریع کاهش وزن و لاغری گردد.

     

     

    چرا ویتامین ث جویدنی است؟

    مکمل غذایی ویتامین ث، در اشکال و انواع مختلف تولید می‌شود اما قرص جویدنی ویتامین ث به منظور کمک به بهبود سلامتی بدن و تقویت سیستم ایمنی بدن تولید شده است. یعنی ویتامین ث اگر جویده و خرد نشود میزان دوز دارو و تاثیرات آن به بدن منتقل نمی شود.

    جویدن قرص ویتامین ث باعث می شود تا سطح جذب دارو زیاد شود و همچنین آنزیم های  موجود در بزاق دهان تاثیرات آن را افزایش می دهد.

     

     

     آیا قرص ویتامین ث چاق کننده است؟

     ویتامین ث به تنهایی باعث چاقی و افزایش وزن نمی گردد، به دلیل اینکه یک ویتامین محلول در آب است. اما گاهی کمبود برخی از ویتامین ها در بدن باعث کاهش اشتها و مرگ سلول ها و در نتیجه کاهش وزن و لاغری می شود.

    با مصرف مرتب و مداوم ویتامین ها، سلول ها تکثیر شده و تغذیه بیشتری را طالب هستند. در نتیجه با مصرف ویتامین ث  باعث تکثیر و افزایش سلول ها شده و اگر تحرک مناسب و رژسم غذایی سالمی نداشته باشید، شاهد افزایش وزن خواهید بود.

     

     

     نحوه مصرف

    مکمل غذایی ویتامین ث، جویدنی همانند دیگر مکمل های محلول در آب نیازمند مصرف روزانه است و می‌بایست روزانه یک عدد قرص ویتامین ث، را در وعده های غذایی جویده و به همراه آب مصرف شود.

     

     

    هشدار

    ویتامین ث، ۵۰۰ جویدنی را دور از نور خورشید و درون جعبه بسته بندی خود نگهداری کنید.

    . ویتامین ث، را دور از دسترس کودکان و در جای خشک و خنک نگهداری کنید


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا