در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    قرص بیوتین 5 میلی گرم رها - 50 عددی

    شناسه محصول: 6260616500699
    شناسه محصول: 6260616500699
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    76٬500 تخفیف
    تعداد
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    Raha Dietary Supplement Biotin 5 mg - 50 Tabs

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    قرص بیوتین 5 میلی گرم رها - 50 عددی
    نقد و بررسی
    Raha Dietary Supplement Biotin 5 mg - 50 Tabs
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    مشخصات و ویژگی های قرص بیوتین 5 میلی گرم رها

     

    مکمل غذایی بیوتین قرص بیوتین 5 میلی گرم رها در درمان یا کمبود ژنتیکی بیوتین، درماتیت سبورئیک نوزادان، آکنه و اگزما به کار می‌رود. در رژیم‌های غذایی که بدن دچار کمبود ویتامین می‌شود می‌توان از بیوتین استفاده کرد. بیوتین (ویتامین ب۷) به عنوان کوآنزیم و حد واسط متابولیسم اسیدهای آمینه، کربوهیدرات‌ها، پروتئین‌ها و چربی است. بیوتین برای سلامتی مو، پوست و ناخن و همچنین به منظور ساخت اسیدهای چرب و گلوکز ضروری محسوب می‌شود. در رژیم‌های غذایی که بدن دچار کمبود ویتامین می‌شود، می‌توان از بیوتین استفاده کرد.

    بیوتین یا ویتامین ب۷ چیست؟

    بیوتین یک ویتامین محلول در آب از گروه ویتامین‌های ب شمرده می‌شود. نام‌های دیگر این مکمل کوآنزیم R، ویتامین B7 و ویتامین H است. منابع غنی حاوی بیوتین شامل سفیده تخم مرغ، جگر و مخمرها هستند. معمولا یک تخم مرغ پخته ۱۳ تا ۲۵ میکروگرم و هر ۹۰ گرم جگر پخته حدود ۲۷ تا ۳۵ میکروگرم بیوتین دارد. برای اطمینان از دریافت بیوتین کافی، سعی کنید گل کلم، موز، سفیده تخم مرغ پخته، ساردین و حبوبات را در برنامه غذایی خود قرار دهید. بدن انسان نمی‌تواند بیوتین را سنتز کند، فقط باکتری‌ها، جلبک‌ها، خزه‌ها و گیاهان خاصی می‌توانند آن را بسازند.

    بنابراین لازم است که از طریق رژیم غذایی تامین شود. بیوتین مصرف نشده از ادرار دفع می‌شود و بدن آن را ذخیره نمی‌کند، درنتیجه این ویتامین باید روزانه مصرف شود. ویتامین H به بدن برای فرایند گلوکز و برای متابولیز پروتئین‌ها، چربی‌ها و کربوهیدرات‌ها و همچنین به انتقال دی اکسید کربن کمک می‌کند. بیوتین در سلامت متابولیسم مواد غذایی، تولید انرژی متابولیسم، حفظ مو، پوست و اعضای مخاطی، عملکرد سیستم عصبی و عملکرد روحی روانی نقش دارد.

     

     

    ویژگی های اصلی قرص بیوتین 5 میلی گرم

    - درمان درماتیت سبورئیک نوزادان، آکنه و اگزما

    - جبران کننده کمبود ویتامین ب۷

    - سازنده اسیدهای چرب و گلوکز

    - درمان یا کمبود ژنتیکی بیوتین

     

    طریقه مصرف

    در نوزادان دچار نقص کربوکسیلاز 50 میلی گرم یکبار در روز تجویز می گردد و براساس پاسخ بیمار تنظیم دوز انجام می گردد. در بزرگسالان 10 میلی گرم روزانه تجویز می گردد و دوز نگهدارنده 10 تا 50 میلی گرم در روز (حداکثر تا 100 میلی گرم روزانه ) می باشد.در نقص متابولیسم بیوتین 10 میلی گرم یکبار در روز تجویز گردیده و بر اساس پاسخ بیمار تنظیم دوز انجام می گردد. دوز نگهدارنده 5 تا 20 میلی گرم (و در صورت نیاز بالاتر از این مقدار) می باشد.

     

     موارد مصرف

     - بیوتین ویتامین ب ضروری به عنوان کوآنزیم و حد واسط متابولیسم اسید های آمینه ، کربوهیدرات ها ، پروتئین ها و چربی است. بیوتین حد واسط تولید انرژی است و برای سلامتی مو ، پوست و ناخن ضروری می باشد.

    -  این مکمل برای پیشگیری و درمان کمبود بیوتین در افراد دچار نارسایی جذب مواد غذایی و یا افرادی که رژیم غذایی جهت کاهش وزن دارند ، تجویز می شود.

    -  بیوتین به منظور ساخت اسید های چرب و گلوکز ضروری است . کمبود بیوتین باعث مشکلات پوستی (راش) ، ریزش مو ، افزایش کلسترول خون و مشکلات قلبی خواهد شد. مکمل بیوتین در درمان یا کمبود ژنتیکی بیوتین ، درماتیت سبورئیک نوزادان ، آکنه و اگزما به کار می رود.

    - در رژیم های غذایی که بدن دچار کمبود ویتامین می گردد می توان از بیوتین استفاده کرد

     

    راهنمایی های عمومی

    منابع غنی از بیوتین ، سفیده تخم مرغ ، جگر و مخمرها هستند. برای اطمینان از دریافت بیوتین کافی ، سعی کنید این مواد را در برنامه غذایی قرار دهید. گل کلم ، موز ، سفیده تخم مرغ پخته ، ساردین ، حبوبات ، قارچ ، مخمر و محصولات تخمیری ، بادام و پیاز ( معمولا یک تخم مرغ پخته 13 تا 25 میکروگرم و هر 90 گرم جگر پخته حدود 27 تا 35 میکروگرم بیوتین دارد. درصورت سابقه حساسیت به این فرآورده و یا در صورت مصرف هر گونه داروی دیگر قبل از مصرف این فرآورده با پزشک یا دکتر داروساز مشورت کنید.

    مصرف در دوران بارداری و شیردهی

    به دلیل عدم وجود مطالعات کافی در مورد ایمنی مصرف این مکمل در بارداری و شیردهی قبل از مصرف با پزشک خود مشورت کنید.

    موارد هشدار و احتیاط

    برای پیشگیری از کمبود بیوتین بهتر است رژیم غذایی مناسب گرفته شود و به هدف درمان کمبود بیوتین مصرف این مکمل دارویی توصیه می شود.

    عوارض جانبی

    این مکمل به موازات اثرات مطلوب درمان ممکن است باعث بروز بعضی عوارض ناخواسته نیز بشود. از مصرف بیوتین تا 10 میلی گرم در روز ( معادل 10000 میکرو گرم در روز ) عوارض جانبی گزارش نشده است.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا