در حال بارگزاری ...
0
سبد خرید شما خالیست!
میتواند برای مشاهده محصولات بیشتر به صفحات زیر بروید :
دسته بندی محصولات
    بسته
    افزودن به لیست علاقه مندی ها
    مقایسه

    فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل پاریس - 150 میلی لیتر

    شناسه محصول: 3492280000080
    شناسه محصول: 3492280000080
    تاریخ انقضا: بیش از 8 ماه
    ناموجود
    متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.می‌توانید از طریق لیست پایین صفحه، از محصولات مشابه این کالا دیدن نمایید
    در صورت موجود شدن به من اطلاع بده
    امتیاز محصول
    مشخصات فنی بیشتر
    نقد و بررسی اجمالی
    بیشتر

    فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل یک شوینده غیر صابونی است که به خوبی پوست را پاکسازی می کند. این فوم دارای عصاره های گیاهی است و به شکل روزانه پوست را از آلودگی ها پاک کرده و التهابات پوست را از بین می برد. این فوم دارای مواد آنتی باکتریال است و رطوبت پو...

    محصولات مرتبط

    • نقد و بررسی
    • مشخصات
    • نظرات کاربران
    • پرسش و پاسخ
    نقد و بررسی اجمالی
    فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل پاریس - 150 میلی لیتر
    نقد و بررسی
    فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل یک شوینده غیر صابونی است که به خوبی پوست را پاکسازی می کند. این فوم دارای عصاره های گیاهی است و به شکل روزانه پوست را از آلودگی ها پاک کرده و التهابات پوست را از بین می برد. این فوم دارای مواد آنتی باکتریال است و رطوبت پوست را تامین می کند.
    ادامه مطلب
    نقد و بررسی تخصصی

    فوم پاک کننده ژاک آندرل پاریس، یک محصول پاکسازی کننده پوست است که با کمک رایحه قوی چای سفید، می تواند چربی ها و آلودگی را از روی پوست به خوبی پاکسازی کرده و پوست را نرم و لطیف نگهداری کند.

    فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل پاریس می تواند التهابات پوستی را درمان کرده و پوستی صاف و شفاف رو به وجود بیاورد.

     

     

     ویژگی فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل پاریس

    •  پاکسازی کننده عمقی پوست صورت
    •  بدون ایجاد التهاب پوست و کشیدگی لایه های پوست
    •  مناسب مصرف روزانه
    • نرم کننده و رطوبت رسان عمقی پوست
    •  مناسب استفاده همه افراد در همه سنین
    •  شفاف و روشن کننده پوست صورت
    • حاوی مواد آنتی باکتریال
    •  پاک کننده آلودگی ها از روی پوست
    • حاوی عصاره های گیاهی مانند: چای سفید، عصاره بابونه، عصاره آلوئه ورا و ماده گلیسیرینه

     

     

     نحوه مصرف

    برای مصرف فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل پاریس، صورت را مرطوب کرده و مقدار مناسبی از فوم ژاک آندرل را روی کف دست ریخته و به صورت کف در بیاورید، سپس روی پوست صورت ماساژ دهید.

    دقت کنید که این کف وارد چشم ها نشود.

     پس از ماساژ و شستشو صورت را با آب فراوان شستشو دهید

     

     

    هشدار

     در صورت برخورد اتفاقی کف فوم پاک کننده ژاک با چشم ها، صورت را با آب فراوان شستشو دهید.

    کف فوم ژاک را روی پوست به خوبی ماساژ دهید و سپس آبکشی نمایید.

     فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل را دور از دسترس کودکان و دور از نور خورشید نگهداری کنید.

     

     

     ترکیبات فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل پاریس

     محتویات فوم پاک کننده صورت ژاک آندرل حاوی عصاره های گیاهی است که می تواند علاوه بر پاکسازی عمقی پوست صورت را نرم و لطیف کرده و برخی عوارض پوستی را درمان کند. عصاره های گیاهی مانند:

     

    عصاره چای سفید

     این عصاره گیاهی حاوی خواص آنتی‌اکسیدانی است و می‌تواند عوامل مخرب رادیکال‌های آزاد را روی پوست خنثی کرده و از سلامتی و زیبایی پوست محافظت کند. عصاره چای سفید خواص ضد پیری داشته و از بروز عوامل پیری جلوگیری می‌کند و می‌تواند پوست را در مقابل اشعه نور خورشید مراقبت کند و تاثیرات ضد آفتابی دارد. این عصاره گیاهی خواص ضد باکتری و ضد عفونی کنندگی داشته و پوست را در برابر میکروب ها محافظت می کند. وجود عصاره چای سفید، می تواند پوست را به خوبی پاکسازی کند و پوست را از شر آلودگی ها نجات می دهد.

     

    عصاره آلوئه ورا

     این عصاره گیاهی حاوی مواد پلی ساکارید است و پوست را به خوبی مرطوب و آبرسانی می کند. خواص ضد التهابی عصاره آلوئه ورا ،می تواند قرمزی، سوزش و خارش را درمان کند و یک محافظ قوی پوست باشد، همچنین می تواند جوش های پوستی را درمان کند. این عصاره گیاهی حاوی ویتامین های آ،ای،د و ب می باشد که در ضمن نرم کنندگی پوست می‌تواند پوست را شفاف و درخشان کند. عصاره آلوئه ورا می تواند انواع عوارض پوستی را درمان کرده و آن ها را از بین ببرد.

     

    عصاره بابونه

     این عصاره گیاهی حاوی خواص ضد التهابی پوست است که درمان کننده جوش و آکنه های پوستی نیز می باشد. عصاره بابونه می تواند پوست را روشن و شفاف کرده و در جوانسازی پوست بسیار موثر است. این عصاره گیاهی باعث کمک به روند بهبودی عوارض پوستی شده و برای درمان فوری جوش و آکنه های پوستی بسیار موثر می باشد. عصاره بابونه به عنوان یک نرم کننده پوست و مو در اغلب ترکیبات محصولات مراقبتی به وفور دیده می‌شود و بسیار پرکاربرد است.

     

      گلیسیرین

     این ماده یک ترکیب ساده ،بی رنگ و بی بو است و در دو نوع گیاهی و حیوانی وجود دارد. ماده گلیسیرین پوست را نرم و لطیف کرده و  یک درمان کننده قوی خشکی، خارش و تحریکات پوستی است و باعث طراوت و نشاط پوست می گردد. ماده گلیسیرین می‌تواند پوست را رطوبت و آبرسانی کرده و در محصولات نرم کننده پوست به کار برده می شود.

     

     

     

     

     

     

     سوالات متداول

     

    فوم پاک کننده صورت چیست ؟

    فوم پاک کننده همان فوم شستشو ،یکی از محصولات شستشوی صورت است که می‌تواند به وسیله کف کردن پوست را به صورت عمقی پاکسازی نماید.

    فوم پاک کننده اغلب از ترکیبات گیاهی تولید می‌شود که علاوه بر پاکسازی آلودگی‌ها و چربی‌ها از روی پوست، خود را شفاف و با طراوت نگه داری می کند.

     

     

     مصرف فوم پاک کننده صورت چه مزایایی دارد؟

     شستشو و پاکسازی پوست علاوه بر اینکه از سلامتی و زیبایی پوست خود مراقبت می کند می تواند خود را برای مصرف محصولات مراقبتی و درمانی آماده کند.

     از دیگر فواید مصرف فوم پاک کننده این است که برخلاف ترکیبات صابون ها، قلیایی و اسیدی نیست و ضرری برای سلامتی و زیبایی پوست ندارد.

    محتویات فوم پاک کننده اغلب از ترکیبات گیاهی، آبرسان و تقویت کننده سلول های پوستی تولید می شود و باعث کمک به درمان و رفع عوامل پیری پوست می باشد.

     فوم پاک کننده صورت از ترکیبات نرم کننده و متعادل کننده ترشح چربی پوست تولید می شود تا پوست را شاداب و و جوان نگهداری کند.

     در صورت مصرف فوم پاک کننده پوست، دیگر نیازی به مصرف شیر پاک کن ،پاک کننده های آرایش و دیگر محصولات پاک کننده پوست نیست و سلول های پوست به صورت عمقی پاکسازی و ترمیم می شود.

     

     

    مصرف صابون بهتر است یا فوم پاک کننده؟

     همانطور که ذکرشد، فوم پاک کننده یک پاکسازی کننده عمقی پوست است که در ضمن پاک کنندگی می تواند ، پوست را آبرسانی و رطوبت رسانی کرده و باعث جوانسازی سلول های پوست باشد.

     در صورتی که صابون ها حاوی  ترکیبات مواد قلیایی و اسیدی هستند که باعث حذف چربی های مفید پوست بوده و پوست را خشک و دهیدراته می کند.

    فوم پاک کننده در بسته بندی بطری و در بسته تولید می شود ،در حالیکه صابون ها جامد هستند و در صورت خیس شدن و در جا صابونی محل تجمع باکتری ها و میکروب ها خواهند شد.

    فوم پاک کننده صورت به صورت مایع و کف مانند تولید می‌شود که به همین دلیل باعث می‌شود تا آخرین قطره مصرف شود و بسیار مقرون به صرفه تر از مصرف صابون ها است.

     فوم پاک کننده اغلب از مواد گیاهی و ویتامین های مورد نیاز پوست تولید می شود و برخلاف ترکیبات صابون ضرری برای سلامتی پوست ندارد.


    افزودن نظر جدید
    امتیاز محصول *
    با انتخاب دکمه "ثبت نظر" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    افزودن پرسش جدید
    با انتخاب دکمه "ثبت پرسش" موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در داروخانه آنلاین دکتر یزدیان اعلام می‌کنم.
    اطلاع به من در زمان : موجود شدن
    0 سبد
    بیشتر
    دسته ها
    جستجو
    پروفایل
    تماس
    دسته بندی ها
    تخفیفات ویژه
    زود مصرف ها با قیمت کمتر
    آرایشی و بهداشتی
    مکمل های غذایی
    مادر و کودک
    محصولات جنسی
    مکمل های ورزشی
    مکمل های تنظیم وزن
    بازگشت به بالا